четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin αναθεώρηση - 3 μήνες ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ αποτελέσματα και πώς λειτουργεί


Ήρθε η ώρα για την αναθεώρηση του Follixin μου - ένα συμπλήρωμα απώλειας τρίχας που πραγματικά με εντυπωσίασε:
  • μεγαλώνει τα μαλλιά πίσω από εντελώς φαλακρούς περιοχές
  • αυξάνει πραγματικά την ανάπτυξη των τριχών
  • έργα για άνδρες και γυναίκες
Σε αυτό το σημείο, είναι μια από τις κορυφαίες συστάσεις μου για όποιον θέλει να μεγαλώσει τα μαλλιά πίσω / ταχύτερα. 
Αλλά επιτρέψτε μου να σας δείξω τα προσωπικά μου αποτελέσματα με το Follixin και γιατί το συγχαίρω τόσο πολύ.

Ας πάρουμε λοιπόν την κριτική

Ονοματεπώνυμο: Λύσεις λύσης τριχόπτωσης Follixin 
: Μόνο χάπια (παρέχεται ως μηνιαία παροχή). 
Best Actual Price: $ 49 ανά φιάλη 
Φθηνότερη θέση για αγορά: Follixin.com
Σχεδιασμένο για: Οποιαδήποτε απώλεια μαλλιών - είτε έχετε:
  • Πλήρως φαλακρό τριχωτό της κεφαλής
  • μόνο μια συγκεκριμένη περιοχή που επηρεάζεται
  • τα άκρα μαλλιών πέφτουν
Τώρα - συνιστάται κυρίως για τους άνδρες. Αλλά το έχω δοκιμάσει ως γυναίκα και είχε σπουδαία αποτελέσματα - οπότε σίγουρα λειτουργεί και για τα δύο. 
Παρατήρησα επίσης ότι είναι εξαιρετικό για την επιτάχυνση της ανάπτυξης των τριχών.  
Έτσι εάν δεν έχετε τριχόπτωση αλλά θέλετε να αυξήσετε τα μαλλιά σας γρηγορότερα - αυτό το συμπλήρωμα θα βοηθήσει πραγματικά. 
Η βαθμολογία μου: 9.50 out of 10 - Είναι ένα από τα καλύτερα συμπληρώματα που προσπάθησα. 
Αξίζει να αγοράσετε ;: Δεν είναι πραγματικά - επειδή υπάρχει μια καλύτερη εναλλακτική λύση. 
Το Follixin είναι ένα μεγάλο συμπλήρωμα όσον αφορά το πώς λειτουργεί, αλλά είναι πραγματικά ακριβό. Γι 'αυτό προτείνω αυτό το προϊόν αντ' αυτού :
  • Λειτουργεί ακριβώς το ίδιο
  • περιέχει κάποια ελαφρώς καλύτερα συστατικά
  • αλλά κοστίζει λιγότερο από το μισό
Έτσι, σε περίπτωση που δεν μπορείτε να το πάρετε - μόνο τότε συστήνω Follixin.

Αυτό που μου άρεσε

  • Εξαιρετικά συστατικά (και αρκετά υψηλές δόσεις)
  • Χάπια είναι εύκολο να καταπιούν
  • Μειώνει την τριχόπτωση εντελώς μέσα σε 1-2 μήνες (στην περίπτωσή μου)
  • Αναζωογονεί τα μαλλιά ακόμη και σε φαλακρό τριχωτό
  • Επιταχύνει την ανάπτυξη των τριχών σημαντικά (στην περίπτωσή μου περίπου 3 φορές)
  • Έργα για άνδρες και γυναίκες
  • Πολλά θετικά σχόλια και ικανοποιημένοι πελάτες
  • Πλοία παγκοσμίως

Αυτό που δεν μου άρεσε

  • Αρκετά ακριβό (49 € ανά φιάλη)
  • Πρέπει επίσης να πληρώσετε 25 ευρώ για τη ναυτιλία (ο φόρος είναι ο ίδιος σε οποιαδήποτε χώρα)
  • Μπορείτε να το αγοράσετε μόνο στον επίσημο ιστότοπο
  • Σύμφωνα με την ετικέτα - το 6% των χρηστών δεν έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα




Follixin - Μια γρήγορη επισκόπηση


Σύντομα, το Follixin είναι ένα συμπλήρωμα απώλειας τρίχας σχεδιασμένο κυρίως για τους άνδρες. 
Τι το καθιστά τόσο ξεχωριστό; Είναι ένα από τα λίγα συμπληρώματα που προσπάθησα να κρατήσει τις υποσχέσεις της. 
Με άλλα λόγια - ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, δεν ισχυρίζεται μόνο ότι εργάζεται:
  • μειώνει την τριχόπτωση που προκαλείται από διάφορους παράγοντες (συμπεριλαμβανομένης της γενετικής)
  • αναπαράγει νέες τρίχες - ακόμη και από φαλακρά σημεία
  • επιταχύνει την ανάπτυξη των μαλλιών σημαντικά
Αλλά μην πάρετε το λόγο μου για δεδομένο. Θα σας δείξω κάτω από πολλές αυθεντικές κριτικές από τους πελάτες των ανδρών. 
Ωστόσο - το Follixin λειτουργεί επίσης και για τις γυναίκες. Έχω δοκιμάσει τον εαυτό μου, οπότε μιλώ από την εμπειρία. 
Για το λόγο αυτό, είναι ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα για:
  • τα μαλλιά πέφτουν 
  • τα μαλλιά που μεγαλώνουν πολύ αργά
  • γυναίκες με πολύ λεπτά μαλλιά
  • γυναίκες που θέλουν να μεγαλώσουν τα μαλλιά τους πιο γρήγορα
Έτσι συνολικά - είναι ένα από τα λίγα προϊόντα τριχόπτωσης που πραγματικά λειτούργησε.


Γιατί είναι η σύσταση μου # 2 για την τριχόπτωση


Για να είμαι ειλικρινής - το Follixin είναι ένα από τα καλύτερα συμπληρώματα που προσπάθησα. 
Ωστόσο - έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα: PRICE. 
  1. Είναι πολύ ακριβό συνολικά. 
  2. Πρέπει επίσης να πληρώσετε 25 δολάρια για ναυτιλία - ανεξάρτητα από το πού ζείτε.
  3. Αυτό σημαίνει ένα μηνιαίο κόστος προμήθειας περίπου $ 75.
Από την άλλη πλευρά - μπορείτε να πάρετε ένα πολύ παρόμοιο συμπλήρωμα για $ 27 (συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλίας), η οποία είναι περισσότερο από το μισό.
  • Λειτουργεί το ίδιο με το Follixin
  • Έχει πραγματικά κάποια ελαφρώς καλύτερα συστατικά
  • Και είναι ακόμα πολύ φθηνότερο
Γι ' αυτό είναι η κορυφαία σύστασή μου . 
Ωστόσο, το προϊόν αυτό διατίθεται μόνο σε 25 χώρες του κόσμου (ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδάς, Ινδία κ.λπ.). 
Γι 'αυτό το λόγο:
  • εάν ζείτε σε μία από αυτές τις 25 χώρες, συνιστώ τη φθηνότερη εναλλακτική λύση
  • αν δεν μεταφέρεται στη χώρα σας, τότε μόνο προτείνω τη χρήση του Follixin




# 1 - Συστατικά (9.80 από τα 10)


Για να είμαι ειλικρινής - το Follixin έχει πιθανώς μερικά από τα καλύτερα συστατικά που έχω δει σε ένα συμπλήρωμα απώλειας τρίχας. 
Αλλά ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε κάθε ένα. 

1. Εκχύλισμα Αλογοουρά (100 mg) - αυτό το βότανο έχει αρκετές σπουδές πίσω από :
  • αυξάνει την ανάπτυξη των τριχών
  • πυκνώνει τα σκέλη των μαλλιών
  • εμποδίζει την αραίωση των μαλλιών
Τα 100 mg είναι πραγματικά μια αρκετά υψηλή δόση - σε σύγκριση με αυτά που έχω δει σε άλλα προϊόντα. 
2. Εκχύλισμα Τσουκνίδας (100 mg) - φαίνεται ότι είναι απαραίτητο για τη διακοπή της τριχόπτωσης:
  • μπλοκάρει μια ορμόνη που ονομάζεται DHT
  • αυτή η ορμόνη είναι η # 1 υπεύθυνη για την τριχόπτωση
  • καθώς το επίπεδο του μειώνεται, το ίδιο συμβαίνει και με την απώλεια μαλλιών
Κατά τη γνώμη μου, το εκχύλισμα τσουκνίδας είναι το πιο σημαντικό συστατικό του Follixin. 
3. Υδρολυμένες πρωτεΐνες κολλαγόνου (50 mg) - αυξάνουν την παραγωγή κερατίνης. 
Πώς βοηθά αυτό; Τα μαλλιά είναι κατασκευασμένα κυρίως από κερατίνη - έτσι αυτό το συστατικό βοηθά στην κατασκευή νέων κλώνων μαλλιών. 
4. L-Cysteine ​​(40 mg) - μπορεί επίσης να μειώσει την απώλεια μαλλιών . 
5. Βιταμίνη C (24 mg) - αυτό είναι ένα αντιοξειδωτικό, έτσι μειώνει τις εξωτερικές αιτίες της τριχόπτωσης (όπως το οξειδωτικό στρες). 
6. Ψευδάργυρος (10 mg) - αυτό είναι ένα άλλο βασικό συστατικό:
  • η ανεπάρκεια προκαλεί τεράστια απώλεια μαλλιών
  • πάνω από το 50% των ατόμων έχει (τουλάχιστον) χαμηλή ανεπάρκεια
Ακόμα και τα βασικά συμπληρώματα ψευδαργύρου μπορούν να κάνουν τη διαφορά στο μοτίβο απώλειας τρίχας σας. Μιλώ από την εμπειρία εδώ. 
7. Νιασίνη (7.35 mg) - μερικές μελέτες σχετικά με αυτό το συστατικό είχαν εκπληκτικά αποτελέσματα. 
Σύμφωνα με αυτούς, αυτή η ουσία από μόνη της μπορεί να κάνει την ανάπτυξη των τριχών σας δύο φορές πιο γρήγορα. 
8. Βιταμίνες Ε, Β1, Β2, Β6 - έχουν επίσης διαφορετικά οφέλη για την πτώση των μαλλιών. 
9. Παντοθενικό οξύ (3.08 mg) - αυτό είναι πραγματικά η βιταμίνη Β5:
  • διεγείρει νέα θυλάκια τρίχας
  • αυξάνει την ταχύτητα ανάπτυξης μαλλιών
  • δημιουργεί νέες τρίχες
10. Cooper (0.72 mg) - είναι ένα άλλο ορυκτό που συνδέεται με την τριχόπτωση. 
11. Βιοτίνη - είναι μια από τις καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά. Έχει πολλά οφέλη - συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης των μαλλιών και της πάχυνσης. 
12. Φολικό οξύ, βιταμίνη Β12 - και οι δύο αυξάνουν και επιταχύνουν την ανάπτυξη των τριχών. 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Κατά τη γνώμη μου, αυτός ο κατάλογος συστατικών είναι ο δεύτερος καλύτερος μεταξύ των συμπληρωμάτων απώλειας τρίχας. 
Κάθε συστατικό έχει ένα πραγματικό όφελος για την απώλεια μαλλιών και πολλές κλινικές δοκιμές πίσω. 
Είναι μόνο το Folexin που περιέχει κάποια καλύτερα πράγματα .


# 2 - Πώς να το πάρετε (9,50 από 10)


Όπως και τα περισσότερα συμπληρώματα, το Follixin είναι πραγματικά εύκολο στη χρήση. 
Εδώ είναι αυτό που μπορώ να πω από αυτή την άποψη:
  1. Τα χάπια έχουν μέσο μέγεθος.
  2. Μπορείτε να τα καταπιείτε εύκολα.
  3. Πρέπει να πάρετε 2 χάπια την ημέρα.
  4. Η ετικέτα συνιστά να τα παίρνετε μαζί με τα τρόφιμα.
  5. Προσπάθησα να τα πάρω πριν, αλλά πήρα ένα ήπιο πόνο στο στομάχι.
  6. Επομένως, συνιστώ να το πάρετε με ή μετά το φαγητό.
  7. Μπορείτε είτε να τα παραλάβετε είτε να τα διαχωρίσετε.
Αλλά κατά τη γνώμη μου - το καλύτερο πρόγραμμα θα ήταν ένα μετά το πρωινό και το άλλο μετά το δείπνο. 
Έτσι από αυτή την άποψη, μην ανησυχείτε. 
Τα χάπια είναι εύκολο να καταπιούν και δεν χρειάζεται να πάρετε μεγάλο αριθμό - όπως και με άλλα συμπληρώματα.


# 3 - Τα αποτελέσματά μου (10 από τα 10)


Το Follixin ήταν ένα από τα πιο αποτελεσματικά προϊόντα που προσπάθησα - κυριολεκτικά.
1. Ιστορικό μου: Είχα μια τρομερή τριχόπτωση τα τελευταία 5 χρόνια . 
Δεν υπήρχε ένας σημαντικός λόγος - αντ 'αυτού, υπήρχαν αρκετοί μαζί:
  • στρες
  • ορμονικές ανισορροπίες
  • γενεσιολογία
  • έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής
Τώρα - δεν είχα ένα άδειο κομμάτι στο τριχωτό μου. Τα μαλλιά μου ήταν αρκετά αδύναμα και έπεφταν. Αλλά η απώλεια μαλλιών ήταν πολύ σοβαρή, πιστέψτε με. 
Είχα πάει από ένα μακρύ, χοντρό τρίχωμα σε δύο σκέλη μαλλιών. Έτσι δεν ήταν κάτι μικρό. 
2. Πως λειτουργεί το Follixin: ξεκίνησα με 2 χάπια ανά ημέρα:
  1. Τις πρώτες 2 εβδομάδες, δεν υπήρξε καμία αλλαγή.
  2. Από την 3η εβδομάδα, παρατήρησα ότι δεν έχασα τόσα μαλλιά όπως συνήθως.
  3. Μετά το πλύσιμο των μαλλιών μου, υπήρχαν λιγότερες τρίχες στο νεροχύτη.
  4. Μετά από περίπου 1 μήνα, η απώλεια μαλλιών μου μειώθηκε πολύ.
  5. Ήμουν τώρα να χάσει περίπου 10 τρίχες / την ημέρα (πράγμα που είναι πολύ μικρό, σε σύγκριση με 100 όπως και πριν).
  6. Επίσης, παρατήρησα ότι είχα κάποιες τρίχες στο μπροστινό μέρος των μαλλιών μου.
Συνεχίζω να παίρνω τα χάπια και μετά από 2 μήνες, η τριχόπτωση μου σταμάτησε σχεδόν εντελώς. 
Επιπλέον - παρατήρησα ότι τα υπάρχοντα μαλλιά μου μεγάλωναν πολύ πιο γρήγορα. Ίσως 3 φορές περισσότερο, για να σας δώσω έναν αριθμό. 
Συμπέρασμα: Δεν είχα φαλάκρα ή αρσενική τριχόπτωση. Αλλά η Φολλιξίν συνέχισε να κάνει θαύματα για μένα. 
Μείωσε την τριχόπτωση μου σχεδόν εντελώς μέσα σε 1-2 μήνες. Έτσι σε αυτό το σημείο, είναι το δεύτερο καλύτερο προϊόν τριχόπτωσης που γνωρίζω.




# 4 - Άλλες γνωμοδοτήσεις (10 από 10)


Όπως είπα, μοιράστηκα την εμπειρία μου με την Follixin ως γυναίκα.
Αλλά αυτό το συμπλήρωμα είναι κυρίως σχεδιασμένο για άνδρες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι απόψεις άλλων πελατών είναι απαραίτητες για να έχετε μια καλή ιδέα για αυτό το προϊόν. 
Και εκπληκτικά - βρήκα πολύ λίγες αρνητικές κριτικές. 
Σημείωση: Θεώρησα μόνο αυθεντικά σχόλια, όχι γενικά. 
Έτσι λοιπόν, τι λένε οι άνθρωποι:
  1. Για τους περισσότερους, η Follixin σταμάτησε την τριχόπτωση μετά από μερικούς μήνες.
  2. Είπαν επίσης ότι βοήθησε να αναγεννηθούν νέες τρίχες.
  3. Διάβασα επίσης κάποιες θετικές κριτικές από τις γυναίκες.
  4. Φαίνεται ότι το Follixin μπορεί επίσης να επιταχύνει την ανάπτυξη των μαλλιών για τα υπάρχοντα μαλλιά.
Βασικά - αυτό το συμπλήρωμα λειτουργεί καλύτερα για άτομα με φαλάκρα. 
Τότε μπορείς να δεις τη μεγαλύτερη διαφορά, γιατί ξαναβάζει τα μαλλιά σου από το τίποτα. 
Σίγουρα - θα αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα σε λίγους μήνες, αλλά αυτό είναι καλύτερο από το τίποτα. 
Ωστόσο, λειτουργεί επίσης καταπληκτικά για τους ανθρώπους που αναπτύσσουν τα υπάρχοντα μαλλιά. Όλες αυτές οι θετικές κριτικές είναι η καλύτερη απόδειξη.


# 5 - Τιμή (7 από 10)


Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο η Follixin δεν αποτελεί τη σύσταση # 1 μου:
  • είναι πραγματικά ακριβό 
  • μπορείτε να πάρετε κάτι καλύτερο για μια φτηνότερη τιμή
Επομένως, επιτρέψτε μου να σας πω πώς είναι τα πράγματα σχετικά με την τιμή του Follixin:
  1. Μια μηνιαία προμήθεια κοστίζει 49 δολάρια.
  2. Δεν το αναφέρουν οπουδήποτε, αλλά πρέπει επίσης να πληρώσετε 25 δολάρια για ναυτιλία.
  3. Παραδόξως, αυτή η τιμή είναι η ίδια αν ζείτε στις ΗΠΑ ή οπουδήποτε αλλού.
  4. Έτσι προσθέστε $ 25 στην αρχική τιμή των $ 49.

Εάν κάνετε τους υπολογισμούς, αυτό σημαίνει περίπου $ 75 το μήνα. 
Σίγουρα - αν πάρετε ένα μεγαλύτερο πακέτο, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα. Αλλά το τελικό κόστος θα είναι ακόμα πολύ υψηλό. 
Έτσι το χειρότερο πράγμα για την τιμή του Follixin είναι ότι πρέπει επίσης να πληρώσετε τα 25 δολάρια ναυτιλία - ακόμη και σε αυτές τις ΗΠΑ. Αυτό δεν είναι δίκαιο, αν με ρωτήσεις. 
Για το λόγο αυτό, η Follixin δεν είναι η κορυφαία σύσταση μου:
  • Μπορείτε να πάρετε ένα πολύ παρόμοιο συμπλήρωμα για $ 25 το μήνα (συν $ 4 ναυτιλία)
Πιστέψτε με, είναι πολύ περισσότερο αξίζει τον κόπο επειδή βασικά λειτουργούν το ίδιο. Συνεπώς, χρησιμοποιώ συνεχώς το άλλο προϊόν πάνω από το Follixin, επειδή είναι φθηνότερο. 
Το να πληρώνεις $ 27 αντί $ 75 είναι μια μεγάλη διαφορά, αν με ρωτήσεις.




# 6 - Τελικά συμπεράσματα


Παρακάτω θα αναφερθώ πώς θα συνοψίσω το Follixin - σε 3 συμπεράσματα: 
# 1. Μεγάλα Συστατικά - από όλα τα συμπληρώματα απώλειας τρίχας που προσπάθησα, το Follixin μπορεί να έχει τα καλύτερα συστατικά:
  • κάθε συστατικό έχει ένα πραγματικό όφελος για τα μαλλιά
  • οι περισσότεροι έχουν σπουδές πίσω
  • Δεν έχω δει όλες αυτές τις ουσίες μαζί
Για να είμαι ειλικρινής, δεν με εκπλήσσει το γεγονός ότι η Follixin είναι τόσο αποτελεσματική. 
Όλα ξεκινούν από τα συστατικά - και τα συστατικά του είναι πραγματικά ελπιδοφόρα. 
# 2. Μπορεί να κάνει πραγματικά θαύματα - αν δεν πιστεύετε το λόγο μου, ελέγξτε όλες αυτές τις θετικές κριτικές σε όλο το Internet:
  • μπορεί πραγματικά να ξαναγεννήσει τα μαλλιά (ακόμη και σε ένα φαλακρό τριχωτό της κεφαλής)
  • μειώνει την απώλεια μαλλιών εντελώς σε λίγους μήνες
  • έργα για άνδρες και γυναίκες
Το πράγμα είναι - περισσότερο από το 90% των ανθρώπων που προσπάθησαν το Follixin ήταν πραγματικά ικανοποιημένοι. Νομίζω ότι μιλάει για τον εαυτό της. 
# 3. Πάρα πολύ ακριβό - αυτό είναι το μόνο πραγματικό πρόβλημα που βρήκα γι 'αυτό:
  • ένα μπουκάλι κοστίζει 49 δολάρια
  • πρέπει επίσης να πληρώσετε 25 δολάρια για τη ναυτιλία (ακόμη και στις ΗΠΑ)
  • αυτό είναι συνολικά περίπου $ 75 το μήνα
Τώρα - προσωπικά θα ήμουν πρόθυμος να πληρώσω αυτή την τιμή αν δεν υπήρχε κάτι καλύτερο. 
Αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι προσπάθησα ένα συμπλήρωμα που λειτουργεί εξίσου καλά και κοστίζει 27 δολάρια συνολικά - νομίζω ότι δεν αξίζει να πληρώσετε 75 δολάρια για το Follixin. Αν δεν έχετε πραγματικά καμία επιλογή.


Η ετυμηγορία μου - Είναι η φοληξίνη που αξίζει να αγοράσετε;


Σύντομη απάντηση: Εξαρτάται από τον προϋπολογισμό σας.
Είναι σίγουρα ένα εξαιρετικό προϊόν - στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα καλύτερα συμπληρώματα που προσπάθησα για την τριχόπτωση:
  • μείωσε την τριχόπτωση μου σε περίπου 1 μήνα
  • έκανε τα μαλλιά μου να αναπτυχθούν ίσως 3 φορές ταχύτερα
  • πολλές θετικές κριτικές
Αλλά το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι πραγματικά ακριβό. 
Θα το ξαναγοράσω; Σε αυτό το σημείο, όχι πραγματικά - επειδή χρησιμοποιώ κάτι φθηνότερο. 
Τώρα - θα ήθελα να πληρώσω 75 δολάρια το μήνα για το Follixin αν δεν είχα καμία επιλογή. 
Ωστόσο, υπάρχει ένα άλλο συμπλήρωμα με παρόμοια συστατικά που λειτουργεί εξίσου καλά. 
Η μόνη διαφορά:
  • κοστίζει περίπου 27 δολάρια ανά φιάλη
  • αυτή η τιμή περιλαμβάνει όλα τα έξοδα
Για το λόγο αυτό, αυτό το συμπλήρωμα είναι σύσταση # 1 μου. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν μεταφέρεται σε όλες τις χώρες του κόσμου. 
Έτσι, αν δεν μπορείτε να το βρείτε στη διάθεσή σας, το Follixin είναι η κορυφαία σύστασή μου. 
Διαφορετικά - προτιμώ το άλλο προϊόν επειδή είναι φθηνότερο. 
Αλλά ούτως ή άλλως - η επιλογή είναι δική σας. Ανεξάρτητα από το ποια από αυτά τα 2 προϊόντα επιλέγετε, θα μειώσει σίγουρα την απώλεια μαλλιών σας και θα αυξήσει τα μαλλιά σας πίσω.

Няма коментари:

Публикуване на коментар