четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 mesiace OSOBNÉ Výsledky & Ako to funguje


Je čas na moju recenziu Follixin - doplnok na vypadávanie vlasov, ktorý ma skutočne zaujal:
  • rastie vlasy z úplne holohlavých oblastí
  • skutočne zvyšuje rast vlasov
  • pracuje pre mužov aj ženy
V tomto okamihu je to jedno z mojich najlepších odporúčaní pre každého, kto chce rast vlasov dozadu / rýchlejšie. 
Dovoľte mi, aby som vám ukázala svoje osobné výsledky s Follixinom a prečo ho tak veľmi chválim.

Tak poďme na preskúmanie

Plné meno: Follixin Hair Loss Solution 
Formy: Len pilulky (prichádza ako mesačná dodávka). 
Najlepšia aktuálna cena: 49 dolárov za fľašu 
Najlacnejšie miesto na kúpu: Follixin.com
Určené pre: Akýkoľvek druh vypadávania vlasov - či máte:
  • úplne plešatá pokožka hlavy
  • dotknutej oblasti
  • vypadávanie vlasov
Teraz je to väčšinou odporúčané pre mužov. Ale ja som to testovala ako ženu a mala som skvelé výsledky - takže to určite funguje pre oboch. 
Tiež som si všimol, že je skvelé pre urýchlenie rastu vlasov.  
Takže ak nemáte žiadne vypadávanie vlasov, ale chcete rýchlejšie rásť vlasy - tento doplnok naozaj pomôže. 
Moje hodnotenie: 9.50 z 10 - Je to jeden z najlepších doplnkov som sa snažil. 
Nie je to tak - pretože existuje lepšia alternatíva. 
Follixin je skvelým doplnkom z hľadiska toho, ako funguje, ale je to naozaj drahé. Preto tento produkt odporúčam namiesto toho :
  • funguje to isté
  • obsahuje o niečo lepšie zložky
  • ale stojí to menej ako polovica
Takže v prípade, že ho nemôžete dostať - len potom odporúčam Follixin.

Čo sa mi páčilo

  • Vynikajúce prísady (a dosť vysoké dávky)
  • Prášky sa ľahko prehĺtajú
  • Znižuje vypadávanie vlasov úplne za 1-2 mesiace (v mojom prípade)
  • Oživuje vlasy aj na plešatých skalách
  • Výrazne urýchľuje rast vlasov (v mojom prípade približne 3-krát)
  • Pracuje pre mužov aj ženy
  • Mnohé pozitívne recenzie a spokojní zákazníci
  • Lode po celom svete

Čo sa mi nepáčilo

  • Docela drahé (49 USD za fľašu)
  • Za prepravu musíte zaplatiť aj 25 USD (daň je v každej krajine rovnaká)
  • Môžete si ho kúpiť iba na oficiálnych stránkach
  • Podľa označenia - 6% používateľov nemá úžasné výsledky




Follixín - rýchly prehľad


Krátko, Follixin je doplnok na vypadávanie vlasov určený hlavne pre mužov. 
Čo ho robí tak výnimočným? Je to jeden z mála doplnkov, ktoré som sa snažil zachovať svoje sľuby. 
Inými slovami - IT REALLY WORKS, to nie je len nárok na prácu:
  • znižuje vypadávanie vlasov spôsobené rôznymi faktormi (vrátane genetiky)
  • obnovuje nové chĺpky - dokonca aj z holých miest
  • značne urýchľuje rast vlasov
Ale neberte moje slovo za samozrejmosť. Ukážem vám niekoľko autentických recenzií od mužov zákazníkov. 
Avšak - Follixin tiež výborne funguje pre ženy. Skúšal som to sám, takže hovorím zo skúseností. 
Z tohto dôvodu je to jeden z mojich obľúbených produktov pre:
  • vypadávanie vlasov 
  • vlasy, ktoré rastú veľmi pomaly
  • ženy s veľmi tenkými vlasmi
  • ženy, ktoré chcú pestovať svoje vlasy rýchlejšie
Takže celkovo - je to jeden z mála produktov vypadávanie vlasov, ktoré naozaj fungovali.


Prečo je to moje # 2 Odporúčanie pre vypadávanie vlasov


Ak chcete byť úprimný - Follixin je jedným z najlepších doplnkov som sa snažil. 
Avšak - to má jednu veľkú negatívneho vývoja: CENA. 
  1. Celkovo je to veľmi drahé. 
  2. Musíte tiež zaplatiť 25 dolárov za dopravu - bez ohľadu na to, kde žijete.
  3. To znamená mesačné náklady na dodávku okolo 75 USD.
Na druhú stranu - môžete získať veľmi podobný doplnok za 27 dolárov (vrátane dodávky), čo je viac ako polovica.
  • Funguje rovnako ako Follixin
  • V skutočnosti má o niečo lepšie zložky
  • A je to stále oveľa lacnejšie
Preto je to moje najlepšie odporúčanie . 
Tento produkt sa však dodáva len v približne 25 krajinách sveta (USA, Austrália, Kanada, India atď.). 
Pre tento dôvod:
  • Ak žijete v jednej z týchto 25 krajín, odporúčam lacnejšiu alternatívu
  • ak sa nenachádza vo vašej krajine, odporúčam len Follixin




# 1 - Zložky (9,80 z 10)


Ak chcete byť úprimný - Follixin pravdepodobne má niektoré z najlepších zložiek, ktoré som videl v doplnení vypadávanie vlasov. 
Ale pozrime sa na každého. 

1. Extrah (100 mg) - táto bylina má niekoľko štúdií :
  • zvyšuje rast vlasov
  • zahusťuje pramene vlasov
  • zabraňuje riedeniu vlasov
100 mg je vlastne dosť vysoká dávka - v porovnaní s tým, čo som videl v iných výrobkoch. 
2. Extrakt žihľavy (100 mg) - zdá sa, že je nevyhnutný na zastavenie vypadávania vlasov:
  • blokuje hormón nazývaný DHT
  • tento hormón je # 1 zodpovedný za vypadávanie vlasov
  • ako jeho úroveň klesá, tak sa vypadávanie vlasov
Takže podľa môjho názoru je extrakt žihľavy najdôležitejšou zložkou Follixinu. 
3. Hydrolyzované bielkoviny kolagénu (50 mg) - zvyšujú produkciu keratínu. 
Ako to pomáha? Vlasy sú vyrobené prevažne z keratínu, takže táto zložka pomáha budovať nové pramene vlasov. 
4. L-cysteín (40 mg) - môže tiež znížiť vypadávanie vlasov . 
5. Vitamín C (24 mg) - to je antioxidant, takže znižuje vonkajšie príčiny vypadávania vlasov (ako oxidačný stres). 
6. Zinok (10 mg) - to je ďalšia podstatná zložka:
  • nedostatok spôsobuje masívne vypadávanie vlasov
  • viac ako 50% ľudí má (aspoň) nízky nedostatok
Dokonca aj základné doplnky zinku môžu zmeniť váš vzor vypadávania vlasov. Hovorím zo skúseností tu. 
7. Niacín (7,35 mg) - niektoré štúdie tejto zložky mali úžasné výsledky. 
Podľa nich táto látka sama o sebe môže vaše vlasy rast dvakrát rýchlejšie. 
8. Vitamíny E, B1, B2, B6 - majú tiež rozdielny prínos pre vypadávanie vlasov. 
9. Kyselina pantotenová (3,08 mg) - to je vlastne vitamín B5:
  • stimuluje nové vlasové folikuly
  • zvyšuje rýchlosť rastu vlasov
  • vytvára nové chĺpky
10. Cooper (0,72 mg) - je to ďalší minerál spojený s vypadávaním vlasov. 
11. Biotín - je to jeden z najlepších vitamínov pre vlasy.  niekoľko výhod - vrátane rastu vlasov a zahusťovania. 
12. Kyselina listová, vitamín B12 - zvyšujú a urýchľujú rast vlasov. 
ZÁVER: Podľa môjho názoru je tento zoznam zložiek druhý najlepší medzi doplnkami na vypadávanie vlasov. 
Každá jednotlivá zložka má skutočný prínos pre vypadávanie vlasov a mnohé klinické skúšky. 
Je to len Folexin, ktorý obsahuje nejaké lepšie veci .


# 2 - Ako to vziať (9,50 z 10)


Rovnako ako väčšina doplnkov, Follixin je naozaj jednoduché použitie. 
Tu je to, čo môžem povedať z tohto hľadiska:
  1. Prášky majú priemernú veľkosť.
  2. Môžete ich ľahko prehltnúť.
  3. Musíte užívať 2 tablety denne.
  4. Štítok odporúča užívať ich s jedlom.
  5. Snažil som sa ich vziať predtým, ale mám miernu bolesť žalúdka.
  6. Preto odporúčam užívať ho buď s jedlom alebo po jedle.
  7. Môžete si ich buď vziať dohromady, alebo ich vypustiť.
Ale podľa môjho názoru - najlepší plán by bol jeden po raňajkách a druhý po večeri. 
Takže z tohto hľadiska sa nebojte. 
Prášky sa ľahko prehĺtajú a nemusíte brať veľké množstvo - ako u iných doplnkov.


# 3 - Moje výsledky (10 z 10)


Follixín bol jedným z najúčinnejších produktov, ktoré som sa snažil - doslova.
1. Moje pozadie: Mal som strašnú stratu vlasov za posledných 5 rokov . 
Nebolo to jedna hlavná príčina - namiesto toho bolo niekoľko dohromady:
  • stres
  • hormonálnej nerovnováhy
  • genetika
  • nezdravého životného štýlu
Teraz - nemala som prázdnu časť na hlave. Moje vlasy boli skôr tenké a vypadávajúce. Ale vypadávanie vlasov bolo veľmi ťažké, verte mi. 
Prešiel som z dlhých, hustých vlasov na pár prameňov vlasov. Takže to nebolo niečo menšie. 
2. Ako Follixín účinkoval: Začal som s 2 tabletami denne:
  1. V prvých 2 týždňoch nedošlo k žiadnej zmene.
  2. Od tretieho týždňa som si všimol, že som nestratil toľko vlasov ako obvykle.
  3. Po umytí vlasov bolo v dreze menej chĺpkov.
  4. Asi po jednom mesiaci sa moja strata vlasov veľmi znížila.
  5. Teraz som strácal asi 10 vlasov / denne (čo je naozaj málo, v porovnaní so 100 ako predtým).
  6. Tiež som si všimol, že som mal nejaké detské chlpy v prednej línii vlasov.
Aj naďalej brať pilulky a po 2 MESIACOV, moja vypadávanie vlasov sa zastavil takmer úplne. 
Plus - Všimol som si, že moje existujúce vlasy vyrastali oveľa rýchlejšie. Možno 3 krát viac, aby vám dal číslo. 
Záver: Nemal som plešaté miesto alebo vypadávanie vlasov. Ale Follixin mi stále robil zázraky. 
Znížila moju stratu vlasov takmer úplne za 1-2 mesiace. Takže v tomto bode, je to druhý najlepší produkt vypadávanie vlasov viem.




# 4 - Iné stanoviská (10 z 10)


Ako som povedal - zdieľal som svoje skúsenosti s Follixinom ako žena.
Tento doplnok je však väčšinou určený pre mužov. To je dôvod, prečo iné názory zákazníkov sú nevyhnutné pre získanie dobrej predstavy o tomto produkte. 
A prekvapivo - našiel som veľmi málo negatívnych recenzií. 
Poznámka: Považujem len autentické recenzie, nie všeobecné. 
Takže tu je to, čo ľudia hovoria:
  1. Pre väčšinu ľudí, Follixin zastavil vypadávanie vlasov po niekoľkých mesiacoch.
  2. Povedali tiež, že to pomohlo prerobiť nové chĺpky.
  3. Tiež som si prečítal niektoré pozitívne recenzie od žien.
  4. Zdá sa, že Follixin môže tiež urýchliť rast vlasov pre existujúce vlasy.
V podstate - tento dodatok funguje najlepšie pre ľudí s plešatosti. 
To je, keď môžete vidieť najväčší rozdiel, pretože to regrows vaše vlasy z ničoho. 
Iste - začnete vidieť výsledky za pár mesiacov, ale to je lepšie ako nič. Funguje
však aj úžasne pre ľudí, ktorí rastú existujúce vlasy. Všetky tieto pozitívne recenzie sú najlepším dôkazom.


# 5 - Cena (7 z 10)


To je hlavný dôvod, prečo Follixin nie je moje odporúčanie č. 1:
  • je to naozaj drahé 
  • môžete získať niečo lepšie za lacnejšiu cenu
Dovoľte mi preto povedať, ako sa veci týkajú ceny Follixin:
  1. Jedna mesačná cena za dodávku je 49 USD.
  2. Nehovoria o tom nikde, ale musíte zaplatiť 25 dolárov za dopravu.
  3. Táto cena je prekvapivo rovnaká, či žijete v USA alebo kdekoľvek inde.
  4. Takže pridajte $ 25 na $ 49 počiatočnú cenu.

Ak urobíte výpočty, to znamená okolo 75 dolárov mesačne. 
Iste - ak dostanete väčšie balenie, môžete ušetriť nejaké peniaze. Ale konečné náklady budú stále veľmi vysoké. 
Takže najhoršia vec na cene spoločnosti Follixin je, že musíte zaplatiť aj lodnú dopravu vo výške 25 USD - dokonca aj v tomto USA. To nie je veľmi fér, ak sa ma pýtate. 
Z tohto dôvodu Follixin nie je moje najlepšie odporúčanie:
  • Veľmi podobný doplnok môžete získať za 25 USD mesačne (plus 4 EUR)
Verte mi, je to oveľa viac za to, pretože v podstate fungujú rovnako. Takže stále používam iný výrobok ako Follixin, pretože je to lacnejšie. 
Platenie $ 27 namiesto $ 75 je veľký rozdiel, ak sa ma pýtate.




# 6 - Záverečné závery


Tu je návod, ako by som zhrnúť Follixin - v 3 závery: 
# 1. Veľké zložky - zo všetkých doplnkov na vypadávanie vlasov, ktoré som skúšal, by Follixin mohol mať tie najlepšie ingrediencie:
  • každá zložka má skutočný prínos pre vlasy
  • väčšina má za sebou štúdie
  • Nevidel som všetky tieto látky spolu
Aby som bol úprimný, nie som prekvapený, že Follixin je taký účinný. 
Všetko to vychádza z ingrediencií - a jeho zložky sú skutočne sľubné. 
# 2. Môže urobiť skutočné zázraky - ak neveríte môjmu slovu, pozrite sa na všetky tie pozitívne recenzie po celom internete:
  • môže skutočne prerásť vlasy (aj na plešatú pokožku hlavy)
  • znižuje úplne vypadávanie vlasov za niekoľko mesiacov
  • pracuje pre mužov aj ženy
Vec je - viac ako 90% ľudí, ktorí vyskúšali Follixin, boli naozaj spokojní. Myslím, že to hovorí samo za seba. 
# 3. Príliš drahé - to je jediný skutočný problém, ktorý som o ňom zistil:
  • jedna fľaša stojí 49 dolárov
  • za dopravu musíte zaplatiť aj 25 USD (aj v USA)
  • to je celkom okolo 75 dolárov mesačne
Teraz - ja osobne by som bol ochotný zaplatiť túto cenu, keby nebolo nič lepšie. 
Ale vzhľadom k tomu, že som vyskúšal doplnok, ktorý funguje rovnako dobre a stojí 27 USD celkovo - myslím, že to nestojí za zaplatenie $ 75 na Follixin. Ak nemáte na výber.


Môj verdikt - Je Follixin stojí za nákup?


Krátka odpoveď: Záleží na vašom rozpočte.
Je to určite skvelý produkt - vlastne je to jeden z najlepších doplnkov, ktoré som sa snažil o vypadávanie vlasov:
  • znížil môj vypadávanie vlasov asi o 1 mesiac
  • sa moje vlasy rastú možno 3 krát rýchlejšie
  • veľa pozitívnych recenzií
Ale jediným problémom je, že je to naozaj drahé. 
Kúpil by som to znova ?: V tomto bode, nie naozaj - pretože používam niečo lacnejšie. 
Ak by som nemal na výber, zaplatil by som 75 dolárov mesačne na Follixin. 
Avšak, tam je ďalší doplnok s podobnými zložkami, ktoré funguje rovnako dobre. 
Jediný rozdiel:
  • stojí okolo 27 dolárov za fľašu
  • táto cena zahŕňa všetky náklady
Z tohto dôvodu je tento doplnok mojím odporúčaním # 1. Jediná nevýhoda je, že loď nie je dodávaná v každej krajine na svete. 
Takže ak to nemôžete nájsť vo vašom, Follixin je moje najlepšie odporúčanie. 
Inak - dávam prednosť inému výrobku, pretože je to lacnejšie. 
Ale aj tak - voľba je vaša. Nezáleží na tom, ktorý z týchto 2 produktov si vyberiete, určite to zníži vypadávanie vlasov a rast vlasov.

Няма коментари:

Публикуване на коментар