четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin apžvalga - 3 mėnesiai PERSONAL rezultatai ir kaip tai veikia


Atėjo laikas mano „Follixin“ peržiūrai - papildyti plaukų slinkimą, kuris mane sužavėjo:
  • auga plaukai nuo visiškai nupliktų plotų
  • tikrai padidina plaukų augimą
  • dirba tiek vyrams, tiek moterims
Šiuo metu tai yra vienas iš mano geriausių rekomendacijų visiems, kurie nori auginti plaukus atgal. 
Bet leiskite man parodyti jums savo asmeninius rezultatus su Follixin ir kodėl aš taip girsiu.

Taigi, eikime į apžvalgą

Pilnas pavadinimas: Follixin plaukų slinkimo tirpalų 
formos: tik tabletės (tiekiamos kaip mėnesinės). 
Geriausia faktinė kaina: $ 49 už butelį 
Pigiausia vieta pirkti: Follixin.com
Skirta: bet kokiam plaukų slinkimui - ar turite:
  • visiškai plikas galvos odos
  • tik tam tikrą paveiktą teritoriją
  • plaukai baigiasi
Dabar - tai dažniausiai rekomenduojama vyrams. Bet aš jį išbandžiau kaip moterį ir turėjau puikių rezultatų, todėl tikrai tai abu. 
Aš taip pat pastebėjau, kad tai puiki spartinti plaukų augimą.  
Taigi, jei neturite jokių plaukų slinkimų, bet norite greičiau auginti plaukus - šis priedas tikrai padės. 
Mano reitingas: 9.50 iš 10 - tai vienas iš geriausių papildų, kuriuos bandžiau. 
Verta pirkti ?: Ne iš tikrųjų - nes yra geresnė alternatyva. 
Follixin puikus priedas, kaip jis veikia, bet tai tikrai brangus. Štai kodėl aš rekomenduoju šį produktą :
  • jis veikia vienodai
  • sudėtyje yra šiek tiek geresnių ingredientų
  • bet kainuoja mažiau nei pusė
Taigi, jei jūs negalite gauti - tik tada aš rekomenduoju Follixin.

Ką man patiko apie tai

  • Puikios sudedamosios dalys (ir gana didelės dozės)
  • Tabletės yra lengvai praryti
  • Sumažėja plaukų slinkimas per 1-2 mėnesius (mano atveju)
  • Atgaivina plaukus net ir ant pliko galvos odos
  • Spartina plaukų augimą (mano atveju apie 3 kartus)
  • Dirba tiek vyrams, tiek moterims
  • Daug teigiamų atsiliepimų ir patenkintų klientų
  • Laivai visame pasaulyje

Ką man nepatiko

  • Gana brangus ($ 49 už butelį)
  • Jūs taip pat turite sumokėti $ 25 už pristatymą (mokestis yra vienodas bet kurioje šalyje)
  • Galite jį nusipirkti tik oficialioje svetainėje
  • Pagal etiketę - 6% vartotojų neturi puikių rezultatų




Follixin - greita apžvalga


Netrukus Follixin yra plaukų slinkimo priedas, daugiausia skirtas vyrams. 
Kas tai daro ypatingą? Tai vienas iš nedaugelio priedų, kuriuos bandžiau išlaikyti. 
Kitaip tariant - tai tikrai veikia, ji ne tik teigia, kad dirba:
  • sumažina plaukų slinkimą, kurį sukelia skirtingi veiksniai (įskaitant genetiką)
  • atgaivina naujus plaukus - net ir iš nupliktų dėmių
  • pagreitina plaukų augimą gerokai
Bet nepriimkite mano žodžio savaime. Aš jums parodysiu keletą autentiškų atsiliepimų iš vyrų klientų. 
Tačiau - „ Follixin“ taip pat puikiai tinka moterims. Aš jį išbandžiau, todėl kalbu iš patirties. 
Dėl šios priežasties tai yra vienas iš mano mėgstamiausių produktų:
  • plaukai krenta 
  • plaukai, kurie auga labai lėtai
  • moterys, turinčios labai plonus plaukus
  • moterys, norinčios greičiau augti plaukus
Taigi apskritai - tai vienas iš nedaugelio plaukų slinkimo produktų, kurie iš tikrųjų dirbo.


Kodėl tai yra mano # 2 rekomendacija plaukų slinkimui


Būti sąžiningai - Follixin yra vienas iš geriausių papildų, kuriuos bandžiau. 
Tačiau - ji turi vieną didelį neigiamą poveikį: PRICE. 
  1. Tai labai brangus apskritai. 
  2. Jūs taip pat turite sumokėti $ 25 už pristatymą - nesvarbu, kur jūs gyvenate.
  3. Tai reiškia, kad mėnesinis tiekimas kainuoja apie 75 USD.
Kita vertus, jūs galite gauti labai panašų priedą už $ 27 (įskaitant pristatymą), kuris yra daugiau nei pusė.
  • Jis veikia kaip Follixin
  • Jis iš tikrųjų turi šiek tiek geresnių ingredientų
  • Ir tai dar daug pigiau
Štai kodėl tai mano aukščiausia rekomendacija . 
Tačiau šis produktas siunčiamas tik apie 25 pasaulio šalyse (JAV, Australijoje, Kanadoje, Indijoje ir kt.). 
Dėl šios priežasties:
  • jei gyvenate vienoje iš šių 25 šalių, rekomenduoju pigesnę alternatyvą
  • jei jis nesiunčia jūsų šalyje, tik tada aš rekomenduoju Follixin




# 1 - Sudėtis (9.80 iš 10)


Būti sąžiningai - Follixin tikriausiai turi keletą geriausių ingredientų, kuriuos mačiau plaukų slinkimo priedėlyje 
Bet pažiūrėkime į kiekvieną. 

1. Horsetail ekstraktas (100 mg) - ši žolė turi keletą tyrimų :
  • padidina plaukų augimą
  • sutirština plaukus
  • apsaugo plaukus nuo retinimo
100 mg iš tikrųjų yra gana didelė dozė, lyginant su tuo, ką mačiau kituose produktuose. 
2. dilgėlių ekstraktas (100 mg) - atrodo, kad jis yra būtinas siekiant sustabdyti plaukų slinkimą:
  • blokuoja hormoną, vadinamą DHT
  • šis hormonas yra # 1, atsakingas už plaukų slinkimą
  • mažėjant jo lygiui, taip pat ir plaukų slinkimas
Taigi, mano nuomone, dilgėlių ekstraktas yra svarbiausias Follixin ingredientas. 
3. Hidrolizuoti kolageno baltymai (50 mg) - jie didina keratino gamybą. 
Kaip tai padeda? Plaukai daugiausia gaminami iš keratino - todėl šis ingredientas padeda kurti naujas plaukų dalis. 
4. L-cisteinas (40 mg) - taip pat gali sumažinti plaukų slinkimą . 
5. Vitaminas C (24 mg) - tai antioksidantas, todėl sumažina išorines plaukų slinkimo priežastis (pvz., Oksidacinį stresą). 
6. Cinkas (10 mg) - tai dar vienas svarbus ingredientas:
  • trūkumas sukelia didžiulį plaukų slinkimą
  • daugiau kaip 50% žmonių turi (bent jau) mažą trūkumą
Netgi pagrindiniai cinko papildai gali turėti įtakos jūsų plaukų slinkimo modeliui. Aš čia kalbu iš patirties. 
7. Niacinas (7,35 mg) - kai kurie šio ingrediento tyrimai turėjo puikių rezultatų. 
Jų teigimu, ši medžiaga gali padaryti jūsų plaukų augimą du kartus greičiau. 
8. E, B1, B2, B6 vitaminai - jie taip pat turi skirtingą naudą plaukams. 
9. Pantoteno rūgštis (3,08 mg) - tai iš tikrųjų vitaminas B5:
  • stimuliuoja naujus plaukų folikulus
  • padidina plaukų augimo greitį
  • kaupia naujus plaukus
10. „Cooper“ (0,72 mg) - tai kitas mineralas, susijęs su plaukų slinkimu. 
11. Biotinas - tai vienas geriausių plaukų plaukų vitaminų. Jis turi keletą privalumų - įskaitant plaukų augimą ir sutirštėjimą. 
12. Folio rūgštis, vitaminas B12 - jie didina ir pagreitina plaukų augimą. 
IŠVADA: Mano nuomone, šis ingredientų sąrašas yra antras geriausias tarp plaukų slinkimo priedų. 
Kiekvienas ingredientas turi realią naudą plaukų slinkimui ir daugeliui klinikinių tyrimų. 
Tai tik Folexin, kuriame yra geresnių dalykų .


# 2 - Kaip tai padaryti (9.50 iš 10)


Kaip ir daugelis papildų, „ Follixin“ yra labai paprasta naudoti. 
Štai ką galiu pasakyti šiuo požiūriu:
  1. Tabletės yra vidutinio dydžio.
  2. Galite juos lengvai nuryti.
  3. Jums reikia vartoti 2 tabletes per dieną.
  4. Etiketėje rekomenduojama juos vartoti su maistu.
  5. Aš bandžiau vartoti juos anksčiau, bet aš turėjau lengvo skausmo.
  6. Taigi aš rekomenduoju jį vartoti valgio metu arba po valgio.
  7. Jūs galite juos paimti arba ištuštinti.
Bet, mano nuomone, geriausias tvarkaraštis būtų vienas po pusryčių ir kitas po vakarienės. 
Taigi, šiuo požiūriu, nesijaudinkite. 
Tabletės yra lengvai praryti ir jums nereikia vartoti daug - kaip ir kitų priedų.


# 3 - Mano rezultatai (10 iš 10)


Follixin buvo vienas iš efektyviausių produktų, kuriuos bandžiau - pažodžiui.
1. Mano fonas: pastaruosius 5 metus turėjau baisių plaukų slinkimų . 
Nebuvo vienos pagrindinės priežasties - vietoj to buvo surinkti keli:
  • stresą
  • hormonų disbalansas
  • genetika
  • nesveikas gyvenimo būdas
Dabar - aš neturėjau tuščios dalies ant galvos odos. Mano plaukai buvo gana ploni ir iškrito. Bet plaukų slinkimas buvo labai sunkus, patikėkite manimi. 
Iš ilgų, storų plaukų nuvažiavau į porą plaukų. Taigi tai buvo ne mažas dalykas. 
2. Kaip Follixin dirbo: aš pradėjau vartoti 2 tabletes per dieną:
  1. Per pirmas 2 savaites nebuvo jokių pokyčių.
  2. Nuo 3-osios savaitės pastebėjau, kad neprarandu tiek daug plaukų, kaip įprasta.
  3. Plaukus plaukus plaukus plaukė mažiau.
  4. Po maždaug 1 mėnesio mano plaukų slinkimas labai sumažėjo.
  5. Dabar aš netekau apie 10 plaukų / per dieną (tai tikrai mažai, palyginti su 100, kaip ir anksčiau).
  6. Taip pat pastebėjau, kad mano kūdikių plaukai mano priekinėje linijoje buvo.
Aš ir toliau vartoju tabletes ir po 2 mėn., Mano plaukų slinkimas beveik visiškai sustojo. 
Plius - pastebėjau, kad mano esami plaukai augo daug greičiau. Gal 3 kartus daugiau, kad suteiktumėte numerį. 
Išvada: aš neturėjau pliko dėmės ar vyrų plaukų slinkimo. Bet Follixin vis dar man stebuklus. 
Tai sumažino mano plaukų slinkimą beveik per 1-2 mėnesius. Taigi šiuo metu tai antras geriausias plaukų slinkimo produktas.




# 4 - Kitos nuomonės (10 iš 10)


Kaip jau sakiau - dalinosi savo patirtimi su Follixin kaip moterimi.
Tačiau šis priedas daugiausia skirtas vyrams. Štai kodėl kitos kliento nuomonės yra būtinos norint gauti gerą šio produkto idėją. 
Ir stebėtinai - rado labai nedaug neigiamų atsiliepimų. 
Pastaba: tik autentiškus atsiliepimus, o ne bendrus. 
Taigi, čia sako žmonės:
  1. Dauguma „Follixin“ po kelių mėnesių nutraukė plaukų slinkimą.
  2. Jie taip pat sakė, kad padėjo atgaivinti naujus plaukus.
  3. Taip pat perskaičiau keletą teigiamų moterų nuomonių.
  4. Atrodo, kad Follixin taip pat gali pagreitinti plaukų augimą esamiems plaukams.
Iš esmės - šis priedas geriausiai tinka žmonėms su baldness. 
Štai tada jūs galite pamatyti didžiausią skirtumą, nes jis atgaivina plaukus iš nieko. 
Žinoma - pradėsite matyti rezultatus per kelis mėnesius, bet tai geriau nei nieko. 
Tačiau jis taip pat puikiai tinka žmonėms, kurie augina esamus plaukus. Visi šie teigiami atsiliepimai yra geriausias įrodymas.


# 5 - Kaina (7 iš 10)


Tai pagrindinė priežastis, kodėl Follixin nėra mano # 1 rekomendacija:
  • tai tikrai brangu 
  • galite gauti kažką geresnio už pigesnę kainą
Taigi leiskite man pasakyti, kaip susiję su „Follixin“ kaina:
  1. Vienas mėnesinis tiekimas kainuoja $ 49.
  2. Jie niekur to nepaminėja, bet jūs taip pat turite sumokėti 25 USD už pristatymą.
  3. Keista, kad ši kaina yra tokia pati, ar gyvenate JAV ar bet kur kitur.
  4. Taigi pridėkite $ 25 į $ 49 pradinę kainą.

Jei atliksite skaičiavimus, tai reiškia apie 75 USD per mėnesį. 
Žinoma - jei gausite didesnį paketą, galite sutaupyti šiek tiek pinigų. Tačiau galutinė kaina vis dar bus labai didelė. 
Taigi blogiausias dalykas dėl „Follixin“ kainos yra tas, kad jūs taip pat turite sumokėti 25 JAV dolerių laivybą - net ir JAV. Tai nėra labai teisinga, jei manęs klausiate. 
Dėl šios priežasties „Follixin“ nėra mano aukščiausia rekomendacija:
  • Jūs galite gauti labai panašų priedą už $ 25 per mėnesį (plius 4 USD)
Patikėkite manimi, tai daug verta, nes jie iš esmės veikia taip pat. Taigi aš nuolat naudojasi kitu produktu per Follixin, nes tai yra pigiau. 
Mokėjimas už $ 27 vietoj $ 75 yra didelis skirtumas, jei manęs klausiate.




# 6 - Baigiamosios išvados


Štai kaip apibendrinti Follixin - 3 išvadose: 
# 1. Didžiosios sudedamosios dalys - iš visų bandytų plaukų slinkimo priedų, Follixin gali turėti geriausių ingredientų:
  • kiekvienas ingredientas turi realią naudą plaukams
  • dauguma jų turi tyrimus
  • Aš nemačiau visų šių medžiagų kartu
Taigi, kad būtų sąžiningas, aš nenuostabu, kad Follixin yra toks veiksmingas. 
Visa tai prasideda nuo sudedamųjų dalių - ir jos ingredientai yra tikrai perspektyvūs. 
# 2. Gali padaryti realius stebuklus - jei netikite mano žodžiu, patikrinkite visus teigiamus atsiliepimus visame internete:
  • gali tikrai atgaivinti plaukus (net ant pliko galvos)
  • per kelis mėnesius visiškai sumažina plaukų slinkimą
  • dirba tiek vyrams, tiek moterims
Dalykas - daugiau nei 90% žmonių, kurie bandė Follixin, buvo tikrai patenkinti. Manau, kad tai kalba pats. 
# 3. Pernelyg brangus - tai vienintelė tikroji problema, su kuria susidūriau:
  • vienas butelis kainuoja $ 49
  • jūs taip pat turite sumokėti $ 25 už pristatymą (net ir JAV)
  • tai yra maždaug 75 JAV dolerių per mėnesį
Dabar - aš asmeniškai norėčiau sumokėti tą kainą, jei nebūtų nieko geriau. 
Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad aš bandžiau papildyti, kuris veikia taip pat gerai ir kainuoja 27 JAV dolerius, manau, kad verta sumokėti $ 75 už Follixin. Nebent jūs tikrai neturite kito pasirinkimo.


Mano nuosprendis - ar Follixin verta pirkti?


Trumpas atsakymas: Tai priklauso nuo jūsų biudžeto.
Tai tikrai puikus produktas - iš tikrųjų tai yra vienas iš geriausių papildų, kuriuos bandžiau:
  • sumažėja mano plaukų slinkimas maždaug per 1 mėnesį
  • mano plaukai augo 3 kartus greičiau
  • daug teigiamų atsiliepimų
Tačiau vienintelė problema yra ta, kad tai tikrai brangi. 
Ar aš vėl nusipirksiu ?: Šiuo metu ne iš tikrųjų - nes naudoju kažką pigiau. 
Dabar - Follixin mokėtų $ 75 per mėnesį, jei neturėčiau pasirinkimo. 
Tačiau yra dar vienas priedas su panašiais ingredientais, kurie veikia taip pat gerai. 
Vienintelis skirtumas:
  • tai kainuoja apie 27 dolerius už butelį
  • ši kaina apima visas išlaidas
Dėl šios priežasties šis priedas yra mano # 1 rekomendacija. Vienintelis trūkumas yra tai, kad jis nepateikiamas visose pasaulio šalyse. 
Taigi, jei negalite rasti jo prieinamos, „Follixin“ yra mano aukščiausia rekomendacija. 
Priešingu atveju - norėčiau, kad kitas produktas būtų pigesnis. 
Bet vistiek - pasirinkimas yra jūsų. Nesvarbu, kuris iš šių 2 pasirinktų produktų, tai tikrai sumažins plaukų slinkimą ir augins plaukus.

Няма коментари:

Публикуване на коментар