четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 mesečne osebne rezultate in kako deluje


Čas je za moj pregled Follixin - dodatek za izpadanje las, ki me je res navdušil:
  • rastejo iz popolnoma plešastih predelov
  • resnično poveča rast las
  • deluje tako za moške kot za ženske
Na tej točki je to eno izmed mojih najboljših priporočil za vse, ki želijo rastejo dlake nazaj / hitreje. 
Ampak naj vam pokažem svoje osebne rezultate s Follixin in zakaj ga toliko hvalim.

Torej, pojdimo na pregled

Polno ime: Follixin Izguba las za 
obrazce: Samo tablete (prihaja kot mesečna zaloga). 
Najboljša dejanska cena: $ 49 na steklenico 
Najcenejši kraj za nakup: Follixin.com
Zasnovan za: kakršno koli izgubo las - ali imate:
  • popolnoma plešasto lasišče
  • samo določeno prizadeto območje
  • konča izpadanje las
Zdaj - to je večinoma priporočljivo za moške. Ampak sem jo preizkusil kot žensko in imel odlične rezultate - zato zagotovo deluje za oba. 
Prav tako sem opazil, da je super za pospeševanje rasti las.  
Torej, če nimate izpadanja las, vendar želite hitreje gojiti lase - ta dodatek bo resnično pomagal. 
Moja ocena: 9.50 od 10 - To je eden najboljših dodatkov, ki sem jih poskusil. 
Vrednost nakupa ?: Ne res - ker je boljša alternativa. 
Follixin je odličen dodatek v smislu, kako deluje, vendar je zelo drag. Zato priporočam ta izdelek:
  • deluje enako
  • vsebuje nekaj boljših sestavin
  • vendar stane manj kot polovica
Torej, če ga ne morete dobiti - šele potem priporočam Follixin.

Kaj mi je bilo všeč

  • Odlične sestavine (in precej visoki odmerki)
  • Tablete so lahko pogoltne
  • Zmanjša izpadanje las popolnoma v 1-2 mesecih (v mojem primeru)
  • Obnavlja lase tudi na plešastem lasišču
  • Hitreje poveča rast las (v mojem primeru približno 3-krat)
  • Deluje tako za moške kot za ženske
  • Veliko pozitivnih ocen in zadovoljnih strank
  • Ladje po vsem svetu

Kaj mi ni bilo všeč

  • Precej drago (49 USD na steklenico)
  • Za pošiljanje morate plačati tudi 25 USD (davek je enak v vseh državah)
  • Kupite jo lahko samo na uradni spletni strani
  • Glede na oznako - 6% uporabnikov nima neverjetnih rezultatov




Follixin - Hitri pregled


Kmalu, Follixin je dodatek za izpadanje las, namenjen predvsem moškim. 
Kaj je tako posebnega? To je eden od redkih dopolnil, ki sem jih poskušal izpolniti. 
Z drugimi besedami - ZELO DELUJE, ne trdi le, da deluje:
  • zmanjšuje izpadanje las zaradi različnih dejavnikov (vključno z genetiko)
  • obnavlja nove dlake - celo iz plešastih madežev
  • bistveno pospeši rast las
Ampak ne jemljite moje besede za samoumevno. Pokazal vam bom več verodostojnih ocen moških strank. 
Vendar - Follixin tudi odlično deluje za ženske. Sam sem ga preizkusil, zato govorim iz izkušenj. 
Zato je eden od mojih najljubših izdelkov za:
  • izpadanje las 
  • lasje, ki rastejo zelo počasi
  • ženske z zelo tankimi lasmi
  • ženske, ki želijo hitreje rasti svoje lase
Tako na splošno - to je eden od redkih izdelkov izpadanje las, ki res deluje.


Zakaj je moj # 2 priporočilo za izpadanje las


Če sem iskren - Follixin je eden najboljših dodatkov, ki sem jih poskusil. 
Vendar pa ima eno glavno slabost: CENA. 
  1. Na splošno je zelo drago. 
  2. Prav tako morate plačati 25 $ za pošiljanje - ne glede na to, kje živite.
  3. To pomeni, da mesečni stroški oskrbe znašajo okoli 75 dolarjev.
Po drugi strani - lahko dobite zelo podoben dodatek za 27 $ (vključno s pošiljko), kar je več kot polovica.
  • Deluje enako kot Follixin
  • Pravzaprav ima nekaj boljših sestavin
  • In še vedno je veliko ceneje
Zato je to moje glavno priporočilo . 
Vendar pa ta izdelek izkrca le v približno 25 državah na svetu (ZDA, Avstralija, Kanada, Indija itd.). 
Zaradi tega razloga:
  • če živite v eni od teh 25 držav, priporočam cenejšo alternativo
  • če ne pride v vašo državo, potem priporočam Follixin




# 1 - Sestavine (9.80 od 10)


Če sem iskren - Follixin verjetno ima nekaj najboljših sestavin, ki sem jih videl v dodatku za izpadanje las. 
Toda na hitro si poglejmo. 

1. Ekstrakt preslice (100 mg) - ta rastlina ima več študij za :
  • poveča rast las
  • zgostijo pramenov las
  • preprečuje redčenje las
100 mg je dejansko zelo velik odmerek - v primerjavi s tistim, kar sem videl pri drugih izdelkih. 
2. Izvleček koprive (100 mg) - je bistvenega pomena za preprečevanje izpadanja las:
  • blokira hormon, imenovan DHT
  • ta hormon je # 1 odgovoren za izpadanje las
  • ker se njegova stopnja zmanjšuje, se zmanjšuje tudi izpadanje las
Po mojem mnenju je ekstrakt koprive najpomembnejša sestavina Follixina. 
3. Hidrolizirani kolagenski proteini (50 mg) - povečajo proizvodnjo keratina. 
Kako to pomaga? Lasje so narejeni predvsem iz keratina - zato ta sestavina pomaga pri izgradnji novih pramenov las. 
4. L-cistein (40 mg) - lahko tudi zmanjša izpadanje las . 
5. Vitamin C (24 mg) - je antioksidant, zato zmanjšuje zunanje vzroke za izpadanje las (kot oksidativni stres). 
6. Cink (10 mg) - to je še ena bistvena sestavina:
Tudi osnovni dodatki cinka lahko spremenijo vaš vzorec izpadanja las. Govorim iz izkušenj. 
7. Niacin (7,35 mg) - nekatere študije o tej sestavini so imele neverjetne rezultate. 
Po njihovem mnenju lahko ta snov samo dvigne vašo rast las. 
8. Vitamini E, B1, B2, B6 - imajo tudi različne koristi za izpadanje las. 
9. Panthotenska kislina (3,08 mg) - to je pravzaprav vitamin B5:
  • stimulira nove lasne mešičke
  • poveča hitrost rasti las
  • gradi nove dlake
10. Cooper (0,72 mg) - je še en mineral, povezan z izpadanjem las. 
11. Biotin - eden najboljših vitaminov za lase. Ima več prednosti - vključno z rastjo las in odebelitvijo. 
12. Folna kislina, vitamin B12 - povečata in pospešita rast las. 
SKLEP: Po mojem mnenju je ta seznam sestavin drugi najboljši med dodatki za izpadanje las. 
Vsaka sestavina ima resnično korist za izpadanje las in številna klinična preskušanja. 
Samo Folexin vsebuje nekaj boljših stvari .


# 2 - Kako ga vzeti (9.50 od 10)


Tako kot večina dodatkov, je Follixin zelo enostaven za uporabo. 
S tega vidika lahko rečem:
  1. Tablete so povprečne velikosti.
  2. Lahko jih pogoltnete.
  3. Na dan morate vzeti 2 tableti.
  4. Oznaka priporoča, da jih vzamete s hrano.
  5. Že prej sem jih poskušal vzeti, vendar sem imel blage bolečine v trebuhu.
  6. Zato vam priporočam, da ga vzamete s hrano ali po njej.
  7. Lahko jih vzamete skupaj ali jih razporedite.
Toda po mojem mnenju bi bil najboljši urnik po zajtrku, drugi pa po večerji. 
Torej s tega vidika ne skrbi. 
Tablete so enostavno pogoltniti in vam ni treba jemati velikega števila - kot pri drugih dodatkih.


# 3 - Moji rezultati (10 od 10)


Follixin je bil eden najbolj učinkovitih izdelkov, ki sem jih poskusil - dobesedno.
1. Moje ozadje: V zadnjih 5 letih sem imel hudo izgubo las . 
Ni bilo enega pomembnega vzroka - namesto tega je bilo več skupaj:
  • stres
  • hormonsko neravnovesje
  • genetika
  • nezdrav način življenja
Zdaj - nisem imel praznega dela na lasišču. Moje lase so bile precej redkejše in izpadle. Toda izguba las je bila zelo huda, verjemite mi. 
Prešla sem iz dolgih, debelih las na nekaj pramenov las. Torej ni bilo nekaj manjšega. 
2. Kako je delala Follixin: Začela sem z 2 tabletama na dan:
  1. V prvih dveh tednih ni bilo sprememb.
  2. Od 3. tedna sem opazil, da ne izgubljam toliko las kot običajno.
  3. Po umivanju las je bilo v umivalniku manj dlak.
  4. Po približno enem mesecu se je moja izguba las zelo zmanjšala.
  5. Zdaj sem izgubil približno 10 dlak na dan (kar je res malo, v primerjavi s 100 kot prej).
  6. Prav tako sem opazil, da imam nekaj prednjih las.
Še naprej jemljem tablete in po 2 mesecih se je moja izguba las skoraj popolnoma ustavila. 
Plus - opazil sem, da so moji obstoječi lasje rasli hitreje. Mogoče trikrat več, da vam dam številko. 
Zaključek: Nisem imel plešastega mesta ali moškega izpadanja las. Toda Follixin mi je še vedno naredil čudeže. 
Izguba las je skoraj popolnoma zmanjšala v 1-2 mesecih. Torej, na tej točki, je drugi najboljši izdelek izpadanje las vem.




# 4 - Druga mnenja (10 od 10)


Kot sem rekel - svoje izkušnje s Follixinom sem delil kot žensko.
Vendar je ta dodatek namenjen predvsem moškim. Zato so mnenja drugih strank bistvena za dobro predstavo tega izdelka. 
In presenetljivo - našel sem zelo malo negativnih ocen. 
Opomba: upoštevala sem samo verodostojne preglede, ne splošne. 
Torej je to, kar ljudje pravijo:
  1. Za večino je Follixin po nekaj mesecih prekinil izpadanje las.
  2. Prav tako so povedali, da je pomagala pri obnovi novih las.
  3. Prebral sem tudi nekaj pozitivnih ocen žensk.
  4. Zdi se, da lahko Follixin pospeši rast las tudi za obstoječe lase.
V bistvu - to dopolnilo najbolje deluje za ljudi z plešavostjo. 
To je takrat, ko lahko vidite največjo razliko, ker znova vrača lase iz nič. 
Seveda - rezultate boste začeli videti v nekaj mesecih, vendar je to bolje kot nič. 
Vendar pa deluje tudi neverjetno za ljudi, ki rastejo obstoječe lase. Vse te pozitivne ocene so najboljši dokaz.


# 5 - cena (7 od 10)


To je glavni razlog, zakaj Follixin ni moje prvo priporočilo:
  • to je zelo drago 
  • lahko dobite nekaj boljšega za cenejšo ceno
Naj vam povem, kako so stvari v zvezi s ceno Follixina:
  1. Ena mesečna dobava stane 49 $.
  2. Ne omenjajo je nikjer, vendar morate plačati tudi 25 dolarjev za pošiljanje.
  3. Presenetljivo je, da je ta cena enaka, če živite v ZDA ali kjerkoli drugje.
  4. Torej dodajte 25 $ za začetno ceno 49 $.

Če naredite izračune, to pomeni približno 75 dolarjev na mesec. 
Seveda - če dobiš večji paket, lahko prihraniš nekaj denarja. Toda končni stroški bodo še vedno zelo visoki. 
Najslabša stvar pri Follixinovi ceni je, da morate plačati tudi 25 $ - tudi v ZDA. To ni pravično, če me vprašaš. 
Zato Follixin ni moje glavno priporočilo:
  • Lahko dobite zelo podoben dodatek za 25 dolarjev na mesec (plus $ 4 dostava)
Verjemite mi, da je vredno, ker delajo enako. Torej sem neprekinjeno uporabljal drugi izdelek nad Follixinom, ker je to precej cenejše. 
Plačati 27 $ namesto 75 $ je velika razlika, če me vprašate.




# 6 - Končni sklepi


Evo, kako bi povzel Follixin - v treh sklepih: 
# 1. Velike sestavine - od vseh dodatkov za izpadanje las, ki sem jih preizkusil, bi Follixin lahko imel najboljše sestavine:
  • Vsaka sestavina ima resnično korist za lase
  • večina jih ima za seboj
  • Nisem videl vseh teh snovi skupaj
Če sem iskren, nisem presenečen, da je Follixin tako učinkovita. 
Vse se začne od sestavin - in njene sestavine so resnično obetavne. 
# 2. Lahko naredite resnične čudeže - če ne verjamete moji besedi, si oglejte vse pozitivne ocene po internetu:
  • lahko resnično obnovi lase (tudi na plešastem lasišču)
  • v nekaj mesecih popolnoma zmanjša izpadanje las
  • deluje tako za moške kot za ženske
Stvar je - več kot 90% ljudi, ki so poskušali Follixin, so bili res zadovoljni. Mislim, da to govori sama zase. 
# 3. Preveč drago - to je edini resnični problem, ki sem ga našel v zvezi s tem:
  • ena steklenica stane 49 dolarjev
  • plačati morate tudi 25 USD za pošiljanje (tudi v ZDA)
  • to je skupno okoli 75 dolarjev na mesec
Zdaj - osebno bi bil pripravljen plačati to ceno, če ne bi bilo nič boljšega. 
Ampak glede na to, da sem poskusil dopolnilo, ki deluje prav tako dobro in stane 27 dolarjev na splošno - mislim, da ni vredno plačati 75 dolarjev za Follixin. Razen če res nimaš izbire.


Moja razsodba - Ali je Follixin vreden nakupa?


Kratek odgovor: Odvisen je od vašega proračuna.
Vsekakor je odličen izdelek - pravzaprav je eden najboljših dodatkov, ki sem jih poskusil za izpadanje las:
  • zmanjšala mojo izgubo las v približno enem mesecu
  • da so moji lasje rasli trikrat hitreje
  • veliko pozitivnih ocen
Ampak edini problem je, da je res drago. 
Ali bi ga kupil spet ?: Na tej točki, ne res - ker uporabljam nekaj cenejše. 
Sedaj bi plačal 75 dolarjev mesečno na Follixin, če ne bi imel izbire. 
Vendar pa obstaja še en dodatek s podobnimi sestavinami, ki deluje prav tako dobro. 
Edina razlika:
  • stane okoli 27 dolarjev na steklenico
  • ta cena vključuje vse stroške
Zato je ta dodatek moje priporočilo # 1. Edina slaba stran je v tem, da ne potuje v vseh državah na svetu. 
Torej, če je ne najdete v vaši, je Follixin moje glavno priporočilo. 
V nasprotnem primeru - raje imam drugi izdelek, ker je cenejši. 
Ampak vseeno - izbira je vaša. Ne glede na to, kateri od teh dveh izdelkov izberete, bo to zagotovo zmanjšalo izpadanje las in obrnilo lase nazaj.

Няма коментари:

Публикуване на коментар