четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 Måneder Personlige resultater og hvordan det fungerer


Det er på tide for min Follixin-gjennomgang - et hår tap supplement som virkelig imponerte meg:
  • vokser håret tilbake fra helt skallede områder
  • øker virkelig hårveksten
  • fungerer for både menn og kvinner
På dette punktet er det en av mine beste anbefalinger for alle som ønsker å vokse håret tilbake / raskere. 
Men la meg vise deg mine personlige resultater med Follixin og hvorfor jeg prise det så mye.

Så la oss komme til anmeldelsen

Fullt navn: Follixin Hair Loss Solution 
Forms: Bare piller (kommer som månedlig forsyning). 
Beste faktiske pris: $ 49 per flaske 
Billigste sted å kjøpe: Follixin.com
Designet for: Enhver form for hårtap - enten du har:
  • helt skallet hodebunn
  • bare et bestemt område berørt
  • hårendene faller ut
Nå - det er mest anbefalt for menn. Men jeg testet det som en kvinne og hadde gode resultater - så det fungerer sikkert for begge. 
Jeg la også merke til at det er flott for å øke hårveksten.  
Så hvis du ikke har noe hår tap, men du vil vokse håret ditt raskere - dette supplementet vil virkelig hjelpe. 
Min vurdering: 9.50 av 10 - Det er et av de beste kosttilskuddene jeg prøvde. 
Verdt å kjøpe ?: Egentlig ikke - fordi det er et bedre alternativ. 
Follixin er et godt supplement i løpet av hvordan det fungerer, men det er veldig dyrt. Derfor anbefaler jeg dette produktet i stedet :
  • det fungerer akkurat det samme
  • inneholder noen litt bedre ingredienser
  • men det koster mindre enn halvparten
Så hvis du ikke klarer det - bare da anbefaler jeg Follixin.

Hva jeg likte om det

  • Utmerkede ingredienser (og ganske høye doser)
  • Piller er lett å svelge
  • Senker hårtap helt i 1-2 måneder (i mitt tilfelle)
  • Regrows hår selv på skallete skalpeller
  • Fremskynder hårveksten betydelig (i mitt tilfelle rundt 3 ganger)
  • Fungerer for både menn og kvinner
  • Mange positive anmeldelser og fornøyde kunder
  • Fartøy over hele verden

Det jeg ikke likte om det

  • Ganske dyrt ($ 49 per flaske)
  • Du må også betale $ 25 for frakt (skatten er den samme i alle land)
  • Du kan bare kjøpe den på den offisielle nettsiden
  • Ifølge etiketten har 6% av brukerne ikke fantastiske resultater




Follixin - En rask oversikt


Kort tid, Follixin er et hårtap supplement designet hovedsakelig for menn. 
Hva gjør det så spesielt? Det er et av de få kosttilskuddene jeg prøvde som holder sine løfter. 
Med andre ord - det virker egentlig, det krever ikke bare å jobbe:
Men ikke ta mitt ord for gitt. Jeg vil vise deg under flere autentiske anmeldelser fra mennskunder. 
Men - Follixin fungerer også bra for kvinner. Jeg har testet det selv, så jeg snakker av erfaring. 
Av denne grunn er det en av mine favorittprodukter for:
  • håret faller ut 
  • hår som vokser veldig sakte
  • kvinner med veldig tynt hår
  • kvinner som ønsker å vokse håret raskere
Så totalt sett - det er en av de få håravfallsproduktene som virkelig virket.


Hvorfor er det min # 2 anbefaling for håravfall


For å være ærlig - Follixin er et av de beste kosttilskuddene jeg prøvde. 
Men - den har en stor ulempe: PRIS. 
  1. Det er veldig dyrt generelt. 
  2. Du må også betale $ 25 for frakt - uansett hvor du bor.
  3. Det betyr at en månedlig forsyning koster rundt $ 75.
På den annen side kan du få et meget lignende supplement for $ 27 (frakt inkludert),som er mer enn halvparten.
  • Det fungerer det samme som Follixin
  • Det har faktisk litt bedre ingredienser
  • Og det er fortsatt mye billigere
Det er derfor det er min beste anbefaling . 
Dette produktet sendes imidlertid bare i rundt 25 land i verden (USA, Australia, Canada, India, etc.). 
Av denne grunn:
  • Hvis du bor i ett av de 25 landene, anbefaler jeg det billigere alternativet
  • Hvis det ikke sendes i ditt land, så anbefaler jeg bare Follixin




# 1 - Ingredienser (9,80 av 10)


For å være ærlig - Follixin har sannsynligvis noen av de beste ingrediensene jeg har sett i ethårtapstilskudd 
Men la oss ta en rask titt på hver. 

1. Horsetail Extract (100 mg) - dette urtet har flere studier bak :
  • øker hårveksten
  • tykker hårstrenger
  • hindrer tynnhår
100 mg er faktisk en ganske høy dose - sammenlignet med det jeg har sett i andre produkter. 
2. Nettle Extract (100 mg) - det synes å være viktig for å stoppe håravfall:
  • blokkerer et hormon som kalles DHT
  • dette hormonet er # 1 ansvarlig for hårtap
  • Som nivået avtar, det gjør også håravfallet
Så etter min mening er nettlekstraktet Follixins viktigste ingrediens. 
3. Hydrolyserte kollagenproteiner (50 mg) - de øker produksjonen av keratin. 
Hvordan hjelper dette? Hår er laget hovedsakelig av keratin - så denne ingrediensen bidrar til å bygge nye hårstrenger. 
4. L-cystein (40 mg) - det kan også redusere hårtap . 
5. Vitamin C (24 mg) - dette er en antioksidant, så det reduserer de eksterne årsakene til hårtap (som oksidativt stress). 
6. Zink (10 mg) - det er en annen viktig ingrediens:
  • mangelen forårsaker massivt hårtap
  • over 50% av menneskene har (minst) en lav mangel
Selv enkle Zink kosttilskudd kan gjøre en forskjell i ditt hår tap mønster. Jeg snakker av erfaring her. 
7. Niacin (7.35 mg) - noen studier på denne ingrediensen hadde fantastiske resultater. 
Ifølge dem kan dette stoffet alene gjøre hårveksten dobbelt så fort. 
8. Vitaminer E, B1, B2, B6 - de har også ulike fordeler for at håret faller ut. 
9. Panthotensyre (3,08 mg) - det er faktisk vitamin B5:
  • stimulerer nye hårsekk
  • øker hastigheten på hårveksten
  • bygger opp nye hår
10. Cooper (0.72 mg) - det er et annet mineral knyttet til hårtap. 
11. Biotin - det er en av de beste vitaminene for hår. Den har flere fordeler - inkludert hårvekst og fortykning. 
12. Folinsyre, vitamin B12 - de øker og øker hastigheten på hårveksten. 
KONKLUSJON: Etter min mening er denne ingredienslisten den nest beste blant håravfallstilskudd. 
Hver enkelt ingrediens har en reell fordel for håravfall og mange kliniske studier bak. 
Det er bare Folexin som inneholder noen bedre ting .


# 2 - Hvordan ta det (9.50 av 10)


Som de fleste kosttilskudd, er Follixin veldig enkelt å bruke. 
Her er hva jeg kan si fra dette synspunktet:
  1. Piller er gjennomsnittlig i størrelse.
  2. Du kan svelge dem enkelt.
  3. Du må ta 2 piller per dag.
  4. Etiketten anbefaler at du tar dem med mat.
  5. Jeg prøvde å ta dem før, men jeg fikk mild magesmerter.
  6. Så jeg anbefaler å ta det enten med eller etter å ha spist.
  7. Du kan enten ta dem sammen eller plassere dem ut.
Men etter min mening - den beste tidsplanen ville være en etter frokosten og den andre etter middagen. 
Så fra dette synspunkt, ikke bekymre deg. 
Pillen er lett å svelge og du trenger ikke å ta et stort antall - som med andre kosttilskudd.


# 3 - Mine resultater (10 av 10)


Follixin var en av de mest effektive produktene jeg prøvde - bokstavelig talt.
1. Min bakgrunn: Jeg har hatt et forferdelig hårtap de siste 5 årene . 
Det var ikke en hovedårsak - i stedet var det flere satt sammen:
  • understreke
  • hormonelle ubalanser
  • genetikk
  • en usunn livsstil
Nå - jeg hadde ikke en tom rolle i hodebunnen. Håret mitt var ganske tynn og fallet ut. Men håravfallet var veldig alvorlig, tro meg. 
Jeg hadde gått fra et langt tykt hår til et par hårstrenger. Så det var ikke noe mindre. 
2. Hvordan Follixin arbeidet: Jeg startet med 2 piller per dag:
  1. I de første 2 ukene var det ingen endring.
  2. Fra 3. uke oppdaget jeg at jeg ikke miste så mye hår som vanlig.
  3. Etter vasking av håret mitt, var det mindre hår i vasken.
  4. Etter ca 1 måned minskade hårtapet mye.
  5. Jeg mistet nå ca 10 hår / per dag (som er veldig lite, sammenlignet med 100 som tidligere).
  6. Også, la jeg merke til at jeg hadde noen babyhår i min fremre hårlinje.
Jeg fortsetter å ta pillene og etter 2 måneder har håret mitt stoppet nesten helt. 
Plus - jeg la merke til at mitt eksisterende hår vokste opp mye raskere. Kanskje 3 ganger mer, for å gi deg et nummer. 
Konklusjon: Jeg hadde ikke et skallet sted eller et mannlig hårtap. Men Follixin gjorde fortsatt mirakler for meg. 
Det reduserte hårtapet mitt nesten helt i 1-2 måneder. Så på dette tidspunktet er det nest beste håravfallsproduktet jeg vet.




# 4 - Andre meninger (10 av 10)


Som jeg sa - delte jeg min erfaring med Follixin som en kvinne.
Men dette supplementet er for det meste designet for menn. Det er derfor andre kunders meninger er avgjørende for å få en god ide om dette produktet. 
Og overraskende - jeg fant svært få negative anmeldelser. 
Merk: Jeg betraktet bare autentiske vurderinger, ikke generelle. 
Så her er hva folk sier:
  1. For de fleste stoppet Follixin sitt hårtap etter noen måneder.
  2. De sa også at det bidro til å regrow nye hår.
  3. Jeg leser også noen positive anmeldelser fra kvinner.
  4. Det ser ut til at Follixin også kan fremskynde hårveksten for eksisterende hår.
I utgangspunktet fungerer dette tillegget best for folk med skallethet. 
Det er da du kan se den største forskjellen, fordi det regner håret ditt ut av ingenting. 
Sikker - du vil begynne å se resultater om noen måneder, men det er langt bedre enn ingenting. 
Men det virker også fantastisk for folk som vokser eksisterende hår. Alle disse positive vurderingene er det beste beviset.


# 5 - Pris (7 av 10)


Det er den viktigste grunnen til at Follixin ikke er min anbefaling på # 1:
  • det er veldig dyrt 
  • du kan få noe bedre for en billigere pris
Så la meg fortelle hvordan det gjelder Follixins pris:
  1. En månedlig forsyning koster 49 dollar.
  2. De nevner ikke det hvor som helst, men du må også betale $ 25 for frakt.
  3. Overraskende er denne prisen den samme uansett om du bor i USA eller noe annet sted.
  4. Så legg til $ 25 til innledende pris på $ 49.

Hvis du gjør beregningene, betyr dette rundt $ 75 per måned. 
Sikker - hvis du får en større pakke, kan du spare penger. Men den endelige prisen vil fortsatt være veldig høy. 
Så det verste med Follixins pris er at du også må betale $ 25 frakt - selv i USA. Det er ikke veldig rettferdig, hvis du spør meg. 
Av denne grunn er Follixin ikke min beste anbefaling:
  • Du kan få et veldig lignende supplement for $ 25 per måned (pluss $ 4 frakt)
Tro meg, det er mye mer verdt det fordi de i utgangspunktet jobber det samme. Så jeg bruker hele tiden det andre produktet over Follixin fordi det er mye billigere. 
Å betale $ 27 i stedet for $ 75 er en stor forskjell, hvis du spør meg.




# 6 - Endelige konklusjoner


Slik kan jeg oppsummere Follixin - i 3 konklusjoner: 
# 1. Store Ingredienser - Ut av alle Hårtapstilskudd jeg prøvde, kan Follixin ha de beste ingrediensene:
  • hver ingrediens har en reell fordel for håret
  • de fleste har studier bak
  • Jeg har ikke sett alle disse stoffene sammen
Så for å være ærlig, er jeg ikke overrasket. Follixin er så effektiv. 
Alt starter fra ingrediensene - og ingrediensene er veldig lovende. 
# 2. Kan gjøre virkelige mirakler - hvis du ikke tror mitt ord, sjekk ut alle de positive vurderingene over hele Internett:
  • kan virkelig regrow hair (selv på en skallet hodebunn)
  • reduserer hårtap helt om noen måneder
  • fungerer for både menn og kvinner
Saken er - mer enn 90% av de som prøvde Follixin var virkelig fornøyd. Jeg tror det snakker for seg selv. 
# 3. For dyrt - det er det eneste virkelige problemet jeg fant om det:
  • en flaske koster $ 49
  • du må også betale $ 25 for frakt (selv i USA)
  • Det er totalt rundt $ 75 per måned
Nå - jeg ville personlig være villig til å betale den prisen hvis det ikke var noe bedre. 
Men vurderer jeg prøvde et tillegg som fungerer like bra og koster totalt 27 dollar - jeg tror det ikke er verdt å betale $ 75 på Follixin. Med mindre du egentlig ikke har noe valg.


Min Verdict - Er Follixin verdt å kjøpe?


Kort svar: Det avhenger av budsjettet ditt.
Det er definitivt et flott produkt - faktisk er det et av de beste kosttilskuddene jeg prøvde for håravfall:
  • redusert håravfallet mitt i ca 1 måned
  • fikk håret mitt til å vokse kanskje 3 ganger raskere
  • mange positive vurderinger
Men det eneste problemet er at det er veldig dyrt. 
Ville jeg kjøpe det igjen ?: På dette tidspunktet, egentlig ikke - fordi jeg bruker noe billigere. 
Nå - jeg ville betale $ 75 per måned på Follixin hvis jeg ikke hadde noe valg. 
Men det er et annet supplement med lignende ingredienser som fungerer like bra. 
Den eneste forskjellen:
  • Det koster rundt 27 dollar per flaske
  • denne prisen inkluderer alle utgifter
Av denne grunn er dette tillegget min anbefaling på # 1. Den eneste ulempen er at den ikke sendes i alle land i verden. 
Så hvis du ikke finner den tilgjengelig i din, er Follixin min beste anbefaling. 
Ellers - jeg foretrekker det andre produktet fordi det er billigere. 
Men uansett - valget er alt ditt. Uansett hvilke av disse 2 produktene du velger, vil det sikkert redusere håret ditt og vokse håret ditt tilbake.

Няма коментари:

Публикуване на коментар