четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 månader personliga resultat och hur det fungerar


Det är dags för min Follixin recension - ett håravfallstillägg som verkligen imponerade på mig:
  • växer håret tillbaka från helt skaliga områden
  • ökar verkligen hårväxten
  • fungerar för både män och kvinnor
Vid denna tidpunkt är det en av mina bästa rekommendationer för alla som vill växa håret tillbaka / snabbare. 
Men låt mig visa dig mina personliga resultat med Follixin och varför jag lovar det så mycket.

Så låt oss komma till granskningen

Fullständigt namn: Follixin håravfall Lösningsformer 
: Endast piller (levereras som månatlig leverans). 
Bästa pris: $ 49 per flaska 
Billigaste plats att köpa: Follixin.com
Designad för: Någon form av håravfall - om du har:
  • helt skallig hårbotten
  • bara ett visst område som berörs
  • hårändarna faller ut
Nu är det mest rekommenderat för män. Men jag testade det som en kvinna och hade bra resultat - så det fungerar säkert för båda. 
Jag märkte också att det är bra för att påskynda hårväxten.  
Så om du inte har några håravfall men du vill växa håret snabbare - detta tillskott kommer verkligen att hjälpa till. 
Min betyg: 9.50 av 10 - Det är ett av de bästa tillskott jag försökte. 
Värt att köpa ?: Inte riktigt - för att det finns ett bättre alternativ. 
Follixin är ett utmärkt komplement i termer av hur det fungerar, men det är väldigt dyrt. Därför rekommenderar jag denna produkt istället :
  • det fungerar precis detsamma
  • innehåller lite bättre ingredienser
  • men det kostar mindre än hälften
Så om du inte kan få det - bara då rekommenderar jag Follixin.

Vad jag gillade om det

  • Utmärkt ingredienser (och ganska höga doser)
  • Piller är lätta att svälja
  • Minskar håravfall helt i 1-2 månader (i mitt fall)
  • Regrows hår även på skalliga skaltor
  • Hastar hårväxten väsentligt (i mitt fall runt 3 gånger)
  • Fungerar för både män och kvinnor
  • Många positiva recensioner och nöjda kunder
  • Fartyg över hela världen

Vad jag inte tyckte om det

  • Ganska dyrt ($ 49 per flaska)
  • Du måste också betala $ 25 för frakt (skatten är densamma i något land)
  • Du kan bara köpa den på den officiella hemsidan
  • Enligt etiketten har 6% av användarna inga fantastiska resultat




Follixin - En snabb översikt


Kort sagt, Follixin är ett håravfallstillägg som är utformat mestadels för män. 
Vad gör det så speciellt? Det är ett av de få tillskott jag försökte som håller sina löften. 
Med andra ord - det fungerar verkligen, det hävdar inte bara att man arbetar:
  • minskar håravfall orsakade av olika faktorer (inklusive genetik)
  • regrows nya hår - även från skalliga fläckar
  • ökar hårväxten väsentligt
Men ta inte mitt ord för givet. Jag kommer att visa dig under flera autentiska recensioner från herrkunder. 
Men - Follixin fungerar också bra för kvinnor. Jag har testat det själv, så jag talar av erfarenhet. 
Av den anledningen är det en av mina favoritprodukter för:
  • hår faller ut 
  • hår som växer verkligen långsamt
  • kvinnor med mycket tunt hår
  • kvinnor som vill växa håret snabbare
Så övergripande - det är en av de få håravfallsprodukterna som verkligen fungerade.


Varför det är min rekommendation nr 2 för håravfall


För att vara ärlig - Follixin är ett av de bästa tillskott jag försökte. 
Men - det har en stor nackdel: PRIS. 
  1. Det är väldigt dyrt totalt sett. 
  2. Du måste också betala $ 25 för frakt - oavsett var du bor.
  3. Det innebär en månatlig försörjningskostnad på cirka 75 dollar.
Å andra sidan kan du få ett mycket liknande tillägg för 27 dollar (frakt ingår), vilket är mer än hälften.
  • Det fungerar som Follixin
  • Det har faktiskt lite bättre ingredienser
  • Och det är fortfarande mycket billigare
Det är därför det är min bästa rekommendation . 
Denna produkt skickas dock endast i cirka 25 länder i världen (USA, Australien, Kanada, Indien, etc.). 
Av denna anledning:
  • Om du bor i ett av de 25 länderna rekommenderar jag det billigare alternativet
  • Om det inte skickas i ditt land, då rekommenderar jag bara Follixin




# 1 - Ingredienser (9.80 av 10)


För att vara ärlig - Follixin har förmodligen några av de bästa ingredienserna jag har sett i ett håravfallstillägg. 
Men låt oss ta en snabb titt på var och en. 

1. Horsetail Extract (100 mg) - denna ört har flera studier bakom :
  • ökar hårväxten
  • förtjockar hårsträngar
  • förhindrar gallrande hår
100 mg är faktiskt en ganska hög dos - jämfört med vad jag har sett i andra produkter. 
2. Nettle Extract (100 mg) - det verkar vara nödvändigt för att stoppa håravfall:
  • blockerar ett hormon som heter DHT
  • detta hormon är # 1 ansvarig för håravfall
  • som dess nivå minskar, det gör också håravfallet
Så enligt min mening är nässlextraktet Follixins viktigaste ingrediens. 
3. Hydrolyserade kollagenproteiner (50 mg) - de ökar produktionen av keratin. 
Hur hjälper det här? Håret är till största delen av keratin - så den här ingrediensen hjälper till att bygga nya hårsträngar. 
4. L-cystein (40 mg) - det kan också minska håravfallet . 
5. Vitamin C (24 mg) - det här är en antioxidant, så det minskar de yttre orsakerna till håravfall (som oxidativ stress). 
6. Zink (10 mg) - det är en annan viktig ingrediens:
  • bristen orsakar massiv håravfall
  • över 50% av befolkningen har (åtminstone) en låg brist
Även grundläggande zinktillskott kan göra skillnad i ditt håravfallsmönster. Jag talar av erfarenhet här. 
7. Niacin (7,35 mg) - några studier på denna ingrediens hade fantastiska resultat. 
Enligt dem kan detta ämne ensam göra din hårväxt dubbelt så snabb. 
8. Vitaminer E, B1, B2, B6 - De har också olika fördelar för att håret faller ut. 
9. Panthotensyra (3,08 mg) - det är faktiskt vitamin B5:
  • stimulerar nya hårsäckar
  • ökar hårtillväxthastigheten
  • bygger upp nya hår
10. Cooper (0.72 mg) - det är ett annat mineral kopplat till håravfall. 
11. Biotin - det är en av de bästa vitaminerna för hår. Det har flera fördelar - inklusive hårväxt och förtjockning. 
12. Folsyra, vitamin B12 - de ökar både och ökar hårväxten. 
SLUTSATS: Enligt min mening är denna ingredienslista den näst bästa bland håravfallstillskott. 
Varje enskild ingrediens har en verklig fördel för håravfall och många kliniska prövningar bakom. 
Det är bara Folexin som innehåller några bättre saker .


# 2 - Hur tar man det (9.50 av 10)


Precis som de flesta kosttillskott är Follixin väldigt lätt att använda. 
Här är vad jag kan säga ur denna synvinkel:
  1. Piller är genomsnittliga i storlek.
  2. Du kan svälja dem enkelt.
  3. Du måste ta 2 piller per dag.
  4. Etiketten rekommenderar att du tar mat med sig.
  5. Jag försökte ta dem före, men jag fick mild magsmärta.
  6. Så jag rekommenderar att du tar det antingen med eller efter att ha ätit.
  7. Du kan antingen ta dem tillsammans eller rymma dem ut.
Men enligt min mening - det bästa schemat skulle vara en efter frukost och den andra efter middagen. 
Så ur denna synvinkel, oroa dig inte. 
Pillerna är lätta att svälja och du behöver inte ta ett stort antal - som med andra tillskott.


# 3 - Mina resultat (10 av 10)


Follixin var en av de mest effektiva produkterna jag försökte - bokstavligen.
1. Min bakgrund: Jag har haft ett hemskt håravfall för de senaste 5 åren . 
Det fanns inte en stor orsak - i stället fanns flera sammanlagda:
  • påfrestning
  • hormonella obalanser
  • genetik
  • en ohälsosam livsstil
Nu - jag hade inte en tom del i min hårbotten. Mitt hår var ganska tunn och faller ut. Men håravfallet var väldigt svårt, tro mig. 
Jag hade gått från ett långt, tjockt hår till ett par hårsträngar. Så det var inte något mindre. 
2. Hur Follixin fungerade: Jag började med 2 piller per dag:
  1. Under de första 2 veckorna var det ingen förändring.
  2. Från 3: e veckan märkte jag att jag inte förlorade så mycket hår som vanligt.
  3. Efter att ha tvättat mitt hår fanns det mindre hår i diskbänken.
  4. Efter ungefär 1 månad minskade min håravfall mycket.
  5. Jag förlorade nu ca 10 hår / per dag (vilket är väldigt litet, jämfört med 100 som tidigare).
  6. Jag märkte också att jag hade några babyhår i min främre hårlinje.
Jag fortsätter att ta piller och efter 2 månader har min hårförlust nästan slutat. 
Plus - Jag märkte att mitt befintliga hår växte upp mycket snabbare. Kanske 3 gånger mer, för att ge dig ett nummer. 
Slutsats: Jag hade inte en skallig plats eller en manlig håravfall. Men Follixin gjorde fortfarande mirakel för mig. 
Det minskade håravfallet nästan helt i 1-2 månader. Så vid den här tiden är det den näst bästa hårförlustprodukten jag vet.




# 4 - Övriga åsikter (10 av 10)


Som jag sa - delade jag min erfarenhet av Follixin som en kvinna.
Men detta tillskott är mestadels utformat för män. Det är därför som andra kunders åsikter är viktiga för att få en bra uppfattning om denna produkt. 
Och överraskande - jag hittade mycket få negativa recensioner. 
Obs! Jag ansåg bara autentiska recensioner, inte allmänna. 
Så här är vad folk säger:
  1. För de flesta slutade Follixin håravfallet efter några månader.
  2. De sa också att det hjälpte till att regrow nya hår.
  3. Jag läste också några positiva recensioner från kvinnor.
  4. Det verkar som om Follixin också kan påskynda hårväxten för befintligt hår.
I grund och botten fungerar detta tillskott bäst för personer med skallighet. 
Det är då du kan se den största skillnaden, eftersom det regrows ditt hår ur ingenting. 
Visst - du kommer att börja se resultat om några månader, men det är bättre än ingenting. 
Det fungerar dock också fantastiskt för människor som odlar befintligt hår. Alla dessa positiva recensioner är det bästa beviset.


# 5 - Pris (7 av 10)


Det är den främsta anledningen till att Follixin inte är min # 1 rekommendation:
  • det är väldigt dyrt 
  • du kan få något bättre till ett billigare pris
Så låt mig berätta hur det handlar om Follixins pris:
  1. En månadsleverans kostar $ 49.
  2. De nämner inte det någonstans, men du måste också betala $ 25 för frakt.
  3. Överraskande, det här priset är detsamma om du bor i USA eller någon annanstans.
  4. Så lägg till $ 25 till $ 49 inledningspriset.

Om du gör beräkningarna betyder det omkring $ 75 per månad. 
Visst - om du får ett större paket kan du spara lite pengar. Men den slutliga kostnaden kommer fortfarande att vara riktigt hög. 
Så det värsta med Follixins pris är att du också måste betala frakten på $ 25 - även i USA. Det är inte så bra om du frågar mig. 
Av denna anledning är Follixin inte min bästa rekommendation:
  • Du kan få ett mycket liknande tillägg för $ 25 per månad (plus frakt på $ 4)
Tro mig, det är mycket mer värt det eftersom de i grunden arbetar samma. Så jag använder hela tiden den andra produkten över Follixin eftersom det är billigare. 
Att betala $ 27 istället för $ 75 är en stor skillnad om du frågar mig.




# 6 - Slutliga slutsatser


Så här sammanfattar jag Follixin - i 3 slutsatser: 
# 1. Stora ingredienser - från alla håravfallstillskott jag försökte, kan Follixin ha de bästa ingredienserna:
  • varje ingrediens har en verklig fördel för håret
  • de flesta har studier bakom
  • Jag har inte sett alla dessa ämnen tillsammans
Så, för att vara ärlig, är jag inte förvånad. Follixin är så effektiv. 
Allt börjar från ingredienserna - och dess ingredienser är verkligen lovande. 
# 2. Kan göra verkliga mirakel - om du inte tror på mitt ord, kolla in alla de positiva recensionerna över internet:
  • kan verkligen regrow hår (även på en skallig hårbotten)
  • minskar håravfall helt om några månader
  • fungerar för både män och kvinnor
Saken är - mer än 90% av de personer som försökte Follixin var verkligen nöjda. Jag tror att det talar för sig själv. 
# 3. För dyrt - det är det enda verkliga problemet jag fann om det:
  • en flaska kostar $ 49
  • du måste också betala $ 25 för frakt (även i USA)
  • det är totalt ca 75 dollar per månad
Nu - jag skulle personligen vara villig att betala det priset om det inte fanns något bättre. 
Men med tanke på att jag försökte ett tillägg som fungerar lika bra och kostar totalt 27 dollar - jag tror att det inte är värt att betala $ 75 på Follixin. Om du inte har något val.


Min dom - är Follixin värt att köpa?


Kort svar: Det beror på din budget.
Det är definitivt en bra produkt - det är faktiskt ett av de bästa tillskott jag försökte för håravfall:
  • minskade min håravfall på ca 1 månad
  • gjorde mitt hår växa kanske 3 gånger snabbare
  • massor av positiva recensioner
Men det enda problemet är att det är väldigt dyrt. 
Skulle jag köpa det igen ?: Vid denna tidpunkt, inte riktigt - för att jag använder något billigare. 
Nu - jag skulle betala $ 75 per månad på Follixin om jag inte hade något val. 
Det finns dock ett annat tillskott med liknande ingredienser som fungerar lika bra. 
Den enda skillnaden:
  • det kostar ungefär 27 dollar per flaska
  • Detta pris inkluderar alla kostnader
Av detta skäl är det tillägget min rekommendation # 1. Den enda nackdelen är att den inte skickas i alla länder i världen. 
Så om du inte kan hitta den tillgänglig i din, är Follixin min bästa rekommendation. 
Annars - jag föredrar den andra produkten eftersom det är billigare. 
Men ändå - valet är allt ditt. Oavsett vilken av dessa 2 produkter du väljer, kommer det säkert att minska din håravfall och växa håret tillbaka.

Няма коментари:

Публикуване на коментар