четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 mjeseca OSOBNI rezultati i kako radi


Vrijeme je za moju Follixin recenziju - dodatak za gubitak kose koji me doista impresionirao:
  • raste kosa s potpuno ćelavih područja
  • stvarno povećava rast kose
  • radi i za muškarce i za žene
U ovom trenutku, to je jedna od mojih najboljih preporuka za svakoga tko želi rasti / ubrzati kosu. 
Ali dopustite mi da vam pokažem svoje osobne rezultate s Follixinom i zašto je toliko hvalim.

Tako ćemo dobiti na pregled

Puno ime: Follixin Hair Loss Solution 
Obrasci: Samo pilule (dolazi kao mjesečna opskrba). 
Najbolja stvarna cijena: $ 49 po boci 
Najjeftinije mjesto za kupnju: Follixin.com
Dizajnirano za: Bilo koju vrstu gubitka kose - imate li:
  • potpuno ćelavo vlasište
  • samo određeno područje
  • završava ispadanje kose
Sada se uglavnom preporučuje muškarcima. Ali ja sam je testirao kao ženu i imao odlične rezultate - tako da sigurno radi i za oboje. 
Također sam primijetio da je super za ubrzavanje rasta kose.  
Dakle, ako nemate gubitak kose, ali želite brže rastu kosu - ovaj dodatak će stvarno pomoći. 
Moja ocjena: 9.50 od 10 - To je jedan od najboljih dodataka koje sam pokušao. 
Vrijedi kupovati ?: Ne baš - jer postoji bolja alternativa. 
Follixin veliki dodatak u smislu kako to radi, ali to je stvarno skupo. Zato umjesto toga preporučujem ovaj proizvod :
  • radi isto
  • sadrži nešto bolje sastojke
  • ali košta manje od polovice
Dakle, u slučaju da ga ne možete dobiti - tek onda preporučujem Follixin.

Što mi se to svidjelo

  • Izvrsni sastojci (i prilično visoke doze)
  • Pilule se lako gutaju
  • Smanjuje gubitak kose potpuno za 1-2 mjeseca (u mom slučaju)
  • Vraća kosu čak i na ćelavo vlasište
  • Značajno ubrzava rast kose (u mom slučaju oko 3 puta)
  • Radi i za muškarce i za žene
  • Mnoge pozitivne recenzije i zadovoljni kupci
  • Brodovi širom svijeta

Što mi se nije svidjelo

  • Prilično skupa (49 USD po boci)
  • Također morate platiti 25 USD za dostavu (porez je isti u bilo kojoj zemlji)
  • Možete ga kupiti samo na službenim stranicama
  • Prema oznaci - 6% korisnika nema zapanjujuće rezultate




Follixin - Brzi pregled


Kratko, Follixin je dodatak za gubitak kose koji je uglavnom namijenjen muškarcima. 
Što ga čini tako posebnim? To je jedan od rijetkih dodataka koje sam pokušao zadržati. 
Drugim riječima - uistinu radi, ne tvrdi samo da radi:
  • smanjuje gubitak kose uzrokovan različitim čimbenicima (uključujući genetiku)
  • obnavlja nove vlasi - čak i od ćelavih mjesta
  • znatno ubrzava rast kose
Ali ne uzimaj moju riječ zdravo za gotovo. U nastavku ću vam pokazati nekoliko autentičnih recenzija muškaraca. 
Međutim - Follixin također odlično radi za žene. Sam sam ga testirao, tako da govorim iz iskustva. 
Zbog toga je jedan od mojih omiljenih proizvoda za:
  • ispadanje kose 
  • kosa koja raste vrlo sporo
  • žene s vrlo tankom kosom
  • žene koje žele brže rastu kosu
Dakle, sveukupno - to je jedan od rijetkih proizvoda za gubitak kose koji stvarno djeluju.


Zašto je to moja preporuka za gubitak kose?


Da budem iskren - Follixin je jedan od najboljih dodataka koje sam pokušao. 
Međutim - ima jedan veliki nedostatak: CIJENA. 
  1. To je vrlo skupo. 
  2. Također morate platiti 25 dolara za otpremu - bez obzira gdje živite.
  3. To znači da mjesečni troškovi opskrbe iznose oko 75 USD.
S druge strane - možete dobiti vrlo sličan dodatak za $ 27 (uključujući i dostavu), što je više od polovice.
  • Djeluje isto kao i Follixin
  • Zapravo ima nešto bolje sastojke
  • I još je mnogo jeftinije
Zato je to moja glavna preporuka . 
Međutim, ovaj proizvod isporučuje se samo u oko 25 zemalja svijeta (SAD, Australija, Kanada, Indija itd.). 
Zbog ovog razloga:
  • ako živite u jednoj od tih 25 zemalja, preporučujem jeftiniju alternativu
  • ako se ne isporučuje u vašoj zemlji, tek onda preporučujem Follixin




# 1 - Sastojci (9.80 od 10)


Da budem iskren - Follixin vjerojatno ima neke od najboljih sastojaka koje sam vidio u dopuni za gubitak kose. 
Ali pogledajmo brzo. 

1. Ekstrakt preslice (100 mg) - ova biljka ima nekoliko studija iza :
  • povećava rast kose
  • zgusne pramenove kose
  • sprječava stanjivanje kose
100 mg je zapravo prilično visoka doza - u usporedbi s onim što sam vidio u drugim proizvodima. 
2. Ekstrakt koprive (100 mg) - čini se da je neophodan za zaustavljanje gubitka kose:
  • blokira hormon koji se zove DHT
  • ovaj hormon je # 1 odgovoran za gubitak kose
  • kako se njegova razina smanjuje, tako i gubitak kose
Dakle, po mojem mišljenju, ekstrakt koprive je najvažniji sastojak Follixina. 
3. Hidrolizirani proteini kolagena (50 mg) - povećavaju proizvodnju keratina. 
Kako ovo pomaže? Kosa je uglavnom napravljena od keratina - tako da ovaj sastojak pomaže u izgradnji novih pramenova kose. 
4. L-cistein (40 mg) - također može smanjiti gubitak kose . 
5. Vitamin C (24 mg) - to je antioksidans, tako da smanjuje vanjske uzroke gubitka kose (kao oksidativni stres). 
6. Cink (10 mg) - to je još jedan bitan sastojak:
  • nedostatak uzrokuje masivan gubitak kose
  • preko 50% ljudi ima (barem) nizak deficit
Čak i osnovni dodaci cinka mogu napraviti razliku u vašem obrascu gubitka kose. Ovdje govorim iz iskustva. 
7. Niacin (7,35 mg) - neke su studije o ovom sastojku imale nevjerojatne rezultate. 
Prema njima, ova tvar sama može učiniti vaš rast kose dva puta brže. 
8. Vitamini E, B1, B2, B6 - također imaju različite prednosti za ispadanje kose. 
9. Panthotenska kiselina (3,08 mg) - to je zapravo vitamin B5:
  • stimulira nove folikule dlake
  • povećava brzinu rasta kose
  • stvara nove vlasi
10. Cooper (0.72 mg) - još jedan mineral povezan s gubitkom kose. 
11. Biotin - jedan je od najboljih vitamina za kosu. Ima nekoliko prednosti - uključujući rast kose i zadebljanje. 
12. Folna kiselina, vitamin B12 - povećavaju i ubrzavaju rast kose. 
Zaključak: Po mom mišljenju, ovaj popis sastojaka je drugi najbolji među dodacima za gubitak kose. 
Svaki sastojak ima stvarnu korist od gubitka kose i mnogih kliničkih ispitivanja. 
Samo Folexin sadrži nešto bolje .


# 2 - Kako ga uhvatiti (9.50 od 10)


Kao i većina dodataka, Follixin je vrlo jednostavan za korištenje. 
Evo što mogu reći iz ove točke gledišta:
  1. Tablete su prosječne veličine.
  2. Možete ih lako progutati.
  3. Trebate uzeti 2 tablete dnevno.
  4. Naljepnica preporučuje njihovo uzimanje s hranom.
  5. Pokušao sam ih uzeti prije, ali imam blagi bol u želucu.
  6. Zato preporučujem uzimanje ili uz ili nakon jela.
  7. Možete ih uzeti zajedno ili ih odvojiti.
Ali po mom mišljenju - najbolji raspored bi bio nakon doručka, a drugi nakon večere. 
Dakle, s ove točke gledišta, ne brinite. 
Tablete se lako gutaju i ne morate uzeti veliki broj - kao kod drugih dodataka.


# 3 - Moji rezultati (10 od 10)


Follixin je bio jedan od najučinkovitijih proizvoda koje sam pokušao - doslovno.
1. Moja pozadina: U posljednjih 5 godina imala sam strašan gubitak kose . 
Nije postojao jedan glavni uzrok - umjesto toga, bilo ih je nekoliko:
  • stres
  • hormonska neravnoteža
  • genetika
  • nezdrav način života
Sada - nisam imao prazan dio na glavi. Kosa mi je bila vrlo prorijeđena i ispala. Ali gubitak kose bio je vrlo ozbiljan, vjerujte mi. 
Krenuo sam iz duge, guste kose na nekoliko pramenova kose. Znači nije bilo nešto manje. 
2. Kako je Follixin radio: Počela sam s 2 pilule dnevno:
  1. U prva 2 tjedna nije bilo promjena.
  2. Od trećeg tjedna primijetio sam da ne gubim toliko kose kao i obično.
  3. Nakon što sam oprala kosu, u sudoperu je bilo manje dlačica.
  4. Nakon otprilike mjesec dana, gubitak kose se znatno smanjio.
  5. Sada sam gubio oko 10 dlaka / dnevno (što je stvarno malo, u usporedbi sa 100 kao i prije).
  6. Također, primijetio sam da sam imao neke dlake u prednjoj liniji.
Nastavljam uzimati pilule i nakon 2 mjeseca, gubitak kose gotovo je prestao. 
Plus - primijetio sam da moja postojeća kosa raste mnogo brže. Možda 3 puta više, da vam dam broj. 
Zaključak: Nisam imao ćelavog mjesta ili muškog gubitka kose. Ali Follixin je i dalje činio čuda za mene. 
To mi je gotovo potpuno smanjilo gubitak kose za 1-2 mjeseca. Tako da u ovom trenutku, to je drugi najbolji gubitak kose proizvod znam.




# 4 - Ostala mišljenja (10 od 10)


Kao što sam rekao - dijelio sam svoje iskustvo s Follixinom kao ženu.
Ali ovaj dodatak je uglavnom namijenjen muškarcima. Zato su mišljenja drugih kupaca ključna za dobivanje dobre ideje o ovom proizvodu. 
I iznenađujuće - našao sam vrlo malo negativnih recenzija. 
Napomena: Smatrao sam samo autentične preglede, a ne samo opće. 
Evo što ljudi kažu:
  1. Za većinu je Follixin prestao s gubitkom kose nakon nekoliko mjeseci.
  2. Također su rekli da je to pomoglo ponovno stvaranje dlačica.
  3. Također sam pročitao neke pozitivne kritike od žena.
  4. Čini se da Follixin također može ubrzati rast kose za postojeću kosu.
Uglavnom - ovaj dodatak najbolje djeluje na ljude s ćelavošću. 
Tada možete vidjeti najveću razliku, jer je vaša kosa ponovno izrasla iz ničega. 
Naravno - rezultate ćete vidjeti za nekoliko mjeseci, ali to je bolje nego ništa. 
Međutim, ona također djeluje nevjerojatno za ljude koji rastu postojeće kose. Sve ove pozitivne kritike su najbolji dokaz.


# 5 - cijena (7 od 10)


To je glavni razlog zašto Follixin nije moja prva preporuka:
  • to je stvarno skupo 
  • možete dobiti nešto bolje za jeftinije cijene
Dopustite mi da vam kažem kako su stvari u vezi s cijenom Follixin:
  1. Jedna mjesečna opskrba košta 49 dolara.
  2. Ne spominju ga nigdje, ali također morate platiti 25 dolara za otpremu.
  3. Začudo, ova cijena je ista bez obzira živite li u SAD-u ili bilo gdje drugdje.
  4. Dakle, dodajte $ 25 početnoj cijeni od $ 49.

Ako napravite izračune, to znači oko 75 dolara mjesečno. 
Naravno - ako dobijete veći paket, možete uštedjeti nešto novca. No konačni će trošak i dalje biti jako visok. 
Dakle, najgora stvar u Follixinovoj cijeni je da također morate platiti 25 $ - čak iu ovom SAD-u. To nije baš pošteno, ako mene pitaš. 
Zbog toga, Follixin nije moja glavna preporuka:
  • Možete dobiti vrlo sličan dodatak za 25 USD mjesečno (plus 4 USD za dostavu)
Vjerujte mi, mnogo je više vrijedno jer u osnovi rade isto. Tako stalno koristim drugi proizvod preko Follixina jer je to jeftinije. 
Plaćanje 27 dolara umjesto 75 $ je velika razlika, ako mene pitate.




6. Završni zaključci


Evo kako bih sumirao Follixin - u 3 zaključka: 
# 1. Veliki sastojci - od svih dodataka protiv gubitka kose koje sam pokušao, Follixin bi mogao imati najbolje sastojke:
  • svaki sastojak ima stvarnu korist za kosu
  • većina ih ima iza sebe
  • Nisam vidio sve ove tvari zajedno
Da budem iskren, nisam iznenađen. Follixin je tako učinkovit. 
Sve počinje od sastojaka - i njegovi sastojci doista obećavaju. 
# 2. Može napraviti prava čuda - ako ne vjerujete mojoj riječi, provjerite sve one pozitivne kritike na internetu:
  • može stvarno obnoviti kosu (čak i na ćelavom skalpu)
  • smanjuje gubitak kose potpuno za nekoliko mjeseci
  • radi i za muškarce i za žene
Stvar je - više od 90% ljudi koji su pokušali s Follixinom bili su doista zadovoljni. Mislim da to govori samo za sebe. 
# 3. Previše skupa - to je jedini pravi problem koji sam pronašao o tome:
  • jedna boca košta 49 dolara
  • također morate platiti 25 USD za dostavu (čak iu SAD-u)
  • to je ukupno oko 75 dolara mjesečno
Sada - ja osobno bih bio spreman platiti tu cijenu ako ne bi bilo ništa bolje. 
Ali s obzirom na to da sam pokušao s dodatkom koji radi jednako dobro i košta ukupno 27 dolara - mislim da se ne isplati platiti 75 dolara za Follixin. Osim ako stvarno nemaš izbora.


Moja presuda - Je li Follixin vrijedan kupnje?


Kratak odgovor: To ovisi o vašem proračunu.
To je definitivno odličan proizvod - zapravo, to je jedan od najboljih suplemenata koje sam probao za gubitak kose:
  • smanjio mi je gubitak kose za oko 1 mjesec
  • učinila je da mi se kosa pojavi 3 puta brže
  • puno pozitivnih recenzija
Ali jedini problem je što je stvarno skup. 
Hoću li ga opet kupiti ?: U ovom trenutku, ne baš - jer koristim nešto jeftinije. 
Sada - platio bih 75 dolara mjesečno na Follixin ako ne bih imao izbora. 
Međutim, postoji još jedan dodatak sa sličnim sastojcima koji dobro funkcioniraju. 
Jedina razlika:
  • košta oko 27 dolara po boci
  • ova cijena uključuje sve troškove
Iz tog razloga taj dodatak je moja preporuka # 1. Jedini nedostatak je to što se ne isporučuje u svim zemljama svijeta. 
Dakle, ako je ne možete naći u vašem, Follixin je moja glavna preporuka. 
Inače - preferiram drugi proizvod jer je jeftiniji. 
Ali svejedno - izbor je vaš. Bez obzira koja od tih 2 proizvoda odaberete, sigurno će smanjiti gubitak kose i povećati kosu.

Няма коментари:

Публикуване на коментар