четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 maanden PERSOONLIJKE resultaten en hoe het werkt


Het is tijd voor mijn Follixin-beoordeling - een haaruitval supplement dat echt indruk op me maakte:
  • groeit haar uit volledig kale gebieden
  • verhoogt echt de haargroei
  • werkt voor zowel mannen als vrouwen
Op dit moment is het een van mijn topaanbevelingen voor iedereen die haar sneller / sneller wil laten groeien. 
Maar laat me u mijn persoonlijke resultaten met Follixin laten zien en waarom ik het zo veel prijs.

Dus laten we het beoordelen

Volledige naam: Follixin Haaruitval Oplossingsvormen 
: Alleen pillen (wordt geleverd als maandelijkse voorraad). 
Beste werkelijke prijs: $ 49 per fles 
Goedkoopste plaats om te kopen: Follixin.com
Ontworpen voor: Elke vorm van haaruitval - ongeacht of u:
  • volledig kale hoofdhuid
  • slechts een bepaald gebied beïnvloed
  • haarpunten vallen eruit
Nu - het wordt vooral aanbevolen voor mannen. Maar ik testte het als een vrouw en had geweldige resultaten - dus het werkt zeker voor beide. 
Ik merkte ook dat het geweldig is voor het versnellen van de haargroei.  
Dus als je geen haaruitval hebt, maar je wilt je haar sneller laten groeien - dit supplement zal echt helpen. 
Mijn beoordeling: 9,50 op 10 - Het is een van de beste supplementen die ik heb geprobeerd. 
Waard om te kopen ?: Niet echt - omdat er een beter alternatief is. 
Follixin is een geweldige aanvulling op de duur van hoe het werkt, maar het is erg duur. Daarom raad ik dit product aan in plaats daarvan :
  • het werkt precies hetzelfde
  • bevat enkele iets betere ingrediënten
  • maar het kost minder dan de helft
Dus voor het geval u het niet kunt krijgen - alleen dan adviseer ik Follixin.

Wat ik er leuk aan vond

  • Uitstekende ingrediënten (en vrij hoge doses)
  • Pillen zijn gemakkelijk te slikken
  • Verlaagt haaruitval volledig binnen 1-2 maanden (in mijn geval)
  • Hergrooit haar zelfs op kale hoofdhuid
  • Versnelt de haargroei aanzienlijk (in mijn geval ongeveer 3 keer)
  • Werkt voor zowel mannen als vrouwen
  • Veel positieve reviews en tevreden klanten
  • Wordt wereldwijd verzonden

Wat ik er niet leuk aan vond

  • Vrij duur ($ 49 per fles)
  • Je moet ook $ 25 betalen voor de verzendkosten (de belasting is hetzelfde in elk land)
  • Je kunt het alleen kopen op de officiële website
  • Volgens het label heeft 6% van de gebruikers geen verbluffende resultaten




Follixin - Een snel overzicht


Kort gezegd is Follixin een supplement voor haaruitval dat voornamelijk voor mannen is ontworpen. 
Wat maakt het zo speciaal? Het is een van de weinige supplementen die ik heb geprobeerd die zijn beloften nakomt. 
Met andere woorden - HET WERKT ECHT, het beweert niet alleen te werken:
  • vermindert haaruitval veroorzaakt door verschillende factoren (inclusief genetica)
  • hergroeit nieuwe haren - zelfs van kale plekken
  • versnelt de haargroei aanzienlijk
Maar neem mijn woord niet als vanzelfsprekend aan. Ik zal je hieronder enkele authentieke beoordelingen van mannelijke klanten laten zien. 
Maar Follixin werkt ook geweldig voor vrouwen. Ik heb het zelf getest, dus ik spreek uit ervaring. 
Om deze reden is het een van mijn favoriete producten voor:
  • haar uitvallen 
  • haar dat heel langzaam groeit
  • vrouwen met heel dun haar
  • vrouwen die hun haar sneller willen laten groeien
Dus over het algemeen - het is een van de weinige haarverliesproducten die echt werkte.


Waarom het is mijn # 2-aanbeveling voor haarverlies


Om eerlijk te zijn - Follixin is een van de beste supplementen die ik heb geprobeerd. 
Het heeft echter één groot nadeel: PRIJS. 
  1. Het is erg duur in het algemeen. 
  2. Je moet ook $ 25 betalen voor verzending - ongeacht waar je woont.
  3. Dat betekent dat een maandelijkse levering ongeveer $ 75 kost.
Aan de andere kant - je kunt een vergelijkbaar supplement krijgen voor $ 27 (inclusief verzending), dat is meer dan de helft.
  • Het werkt hetzelfde als Follixin
  • Het heeft eigenlijk iets betere ingrediënten
  • En het is nog steeds een stuk goedkoper
Dat is waarom het mijn beste aanbeveling is . 
Dit product wordt echter alleen in ongeveer 25 landen over de hele wereld geleverd (VS, Australië, Canada, India, enz.). 
Om deze reden:
  • als je in een van die 25 landen woont, beveel ik het goedkopere alternatief aan
  • als het niet wordt verzonden in uw land, dan pas ik Follixin aan




# 1 - Ingrediënten (9.80 van de 10)


Om eerlijk te zijn - heeft Follixin waarschijnlijk enkele van de beste ingrediënten die ik heb gezien in een supplement voor haaruitval. 
Maar laten we er snel naar kijken. 

1. Paardestaartextract (100 mg) - dit kruid heeft verschillende studies achter de rug :
  • verhoogt de haargroei
  • verdikt haar strengen
  • voorkomt dunner wordend haar
100 mg is eigenlijk een vrij hoge dosis - in vergelijking met wat ik heb gezien in andere producten. 
2. Nettle Extract (100 mg) - het lijkt essentieel om haaruitval te stoppen:
  • blokkeert een hormoon genaamd DHT
  • dit hormoon is de nummer 1 die verantwoordelijk is voor haarverlies
  • naarmate het niveau ervan daalt, neemt ook het haarverlies toe
Dus naar mijn mening is het brandnetelextract het belangrijkste ingrediënt van Follixin. 
3. Gehydrolyseerde collageeneiwitten (50 mg) - ze verhogen de productie van keratine. 
Hoe helpt dit? Haar bestaat voornamelijk uit keratine - dit ingrediënt helpt dus om nieuwe haarlokken te maken. 
4. L-Cysteïne (40 mg) - het kan ook haaruitval verminderen . 
5. Vitamine C (24 mg) - dit is een antioxidant, dus het vermindert de externe oorzaken van haaruitval (zoals oxidatieve stress). 
6. Zink (10 mg) - dat is nog een essentieel ingrediënt:
  • de tekortkoming veroorzaakt enorm haarverlies
  • meer dan 50% van de mensen heeft (minstens) een laag tekort
Zelfs basische zink-supplementen kunnen een verschil maken in uw haarverliespatroon. Ik spreek hier uit ervaring. 
7. Niacine (7,35 mg) - sommige onderzoeken naar dit ingrediënt hadden verbluffende resultaten. 
Volgens hen kan deze stof alleen al uw haar tweemaal zo snel laten groeien. 
8. Vitaminen E, B1, B2, B6 - ze hebben ook verschillende voordelen voor uitvallen van haar. 
9. Panthotenic Acid (3,08 mg) - dat is eigenlijk Vitamine B5:
  • stimuleert nieuwe haarzakjes
  • verhoogt de haargroeisnelheid
  • bouwt nieuwe haren op
10. Cooper (0,72 mg) - het is een ander mineraal dat is verbonden met haaruitval. 
11. Biotine - het is een van de beste vitaminen voor haar. Het heeft verschillende voordelen - inclusief haargroei en verdikking. 
12. Foliumzuur, vitamine B12 - ze verhogen en versnellen de haargroei. 
CONCLUSIE: Naar mijn mening is deze ingrediëntenlijst de op één na beste onder haaruitval supplementen. 
Elk ingrediënt heeft een echt voordeel voor haarverlies en veel klinische proeven achter. 
Het is alleen Folexin dat een aantal betere dingen bevat .


# 2 - Hoe te gebruiken (9,50 van de 10)


Net als de meeste supplementen is Follixin heel gemakkelijk te gebruiken. 
Hier is wat ik kan zeggen vanuit dit oogpunt:
  1. Pillen zijn van gemiddelde grootte.
  2. Je kunt ze gemakkelijk doorslikken.
  3. U moet 2 pillen per dag innemen.
  4. Het label raadt aan ze te nemen met voedsel.
  5. Ik heb geprobeerd ze eerder te nemen, maar ik kreeg een lichte maagpijn.
  6. Dus ik raad het aan om het met of na het eten te nemen.
  7. Je kunt ze samen nemen of uit elkaar halen.
Maar naar mijn mening zou de beste planning er één zijn na het ontbijt en de andere na het diner. 
Maak je dus vanuit dit oogpunt geen zorgen. 
De pillen zijn gemakkelijk in te slikken en u hoeft niet een groot aantal in te nemen - zoals bij andere supplementen.


# 3 - Mijn resultaten (10 van de 10)


Follixin was een van de meest effectieve producten die ik probeerde - letterlijk.
1. Mijn achtergrond: ik heb de afgelopen 5 jaar een vreselijk haarverlies gehad . 
Er was niet één belangrijke oorzaak - in plaats daarvan waren er verschillende bij elkaar:
  • spanning
  • hormonale onevenwichtigheden
  • genetica
  • een ongezonde levensstijl
Nu - ik had geen leeg gedeelte op mijn hoofdhuid. Mijn haar was eerder dunner en viel eruit. Maar het haarverlies was heel ernstig, geloof me. 
Ik was van een lang, dik haar naar een paar haarlokken gegaan. Dus het was niet iets kleins. 
2. Hoe Follixin werkte: ik begon met 2 pillen per dag:
  1. In de eerste 2 weken was er geen verandering.
  2. Vanaf de derde week merkte ik dat ik niet zoveel haar verloor als gewoonlijk.
  3. Na het wassen van mijn haar, waren er minder haren in de gootsteen.
  4. Na ongeveer 1 maand is mijn haarverlies veel afgenomen.
  5. Ik verloor nu ongeveer 10 haren / per dag (wat erg klein is, vergeleken met 100 zoals eerder).
  6. Ook merkte ik dat ik wat babyhaartjes in mijn voorste haarlijn had.
Ik blijf de pillen innemen en NA 2 MAANDEN stopte mijn haarverlies bijna volledig. 
Plus - ik merkte dat mijn bestaande haar veel sneller opgroeide. Misschien 3 keer meer, om je een nummer te geven. 
Conclusie: ik had geen kale plek of een mannelijk haarverlies. Maar Follixin maakte nog steeds wonderen voor me. 
Het verminderde mijn haarverlies bijna volledig binnen 1-2 maanden. Dus op dit moment is het het op een na beste haarverliesproduct dat ik ken.




# 4 - Andere meningen (10 van de 10)


Zoals ik al zei - ik heb mijn ervaring met Follixin als vrouw gedeeld.
Maar dit supplement is meestal ontworpen voor mannen. Daarom zijn de meningen van andere klanten essentieel om een ​​goed idee van dit product te krijgen. 
En verrassend genoeg vond ik maar weinig negatieve recensies. 
Opmerking: ik heb alleen authentieke beoordelingen overwogen, geen algemene beoordelingen. 
Dus dit is wat mensen zeggen:
  1. Voor de meesten stopte Follixin met haar haarverlies na een paar maanden.
  2. Ze zeiden ook dat het hielp om nieuwe haren te laten groeien.
  3. Ik heb ook enkele positieve recensies van vrouwen gelezen.
  4. Het lijkt erop dat Follixin haargroei ook kan versnellen voor bestaand haar.
Kortom - dit supplement werkt het beste voor mensen met kaalheid. 
Dat is het moment waarop je het grootste verschil kunt zien, omdat het je haar uit het niets laat neerdalen. 
Zeker, u zult binnen een paar maanden resultaten zien, maar dat is veel beter dan niets. 
Het werkt echter ook geweldig voor mensen die bestaande haren laten groeien. Al deze positieve beoordelingen zijn het beste bewijs.


# 5 - Prijs (7 van de 10)


Dat is de belangrijkste reden waarom Follixin niet mijn # 1-aanbeveling is:
  • het is echt duur 
  • je kunt iets beters krijgen voor een lagere prijs
Dus laat me vertellen hoe het met de prijs van Follixin gaat:
  1. Een maandelijkse levering kost $ 49.
  2. Ze vermelden het nergens, maar je moet ook $ 25 betalen voor verzending.
  3. Verrassend is dat deze prijs hetzelfde is, of je nu in de VS woont of ergens anders.
  4. Voeg dus $ 25 toe aan de oorspronkelijke prijs van $ 49.

Als u de berekeningen maakt, betekent dit ongeveer $ 75 per maand. 
Zeker - als u een groter pakket krijgt, kunt u wat geld besparen. Maar de uiteindelijke kosten zullen nog steeds erg hoog zijn. 
Dus het ergste aan de prijs van Follixin is dat je ook de $ 25 verzendkosten moet betalen - zelfs in deze VS. Dat is niet erg eerlijk, als je het mij vraagt. 
Om deze reden is Follixin niet mijn beste aanbeveling:
  • Je kunt een vergelijkbaar supplement krijgen voor $ 25 per maand (plus $ 4 verzendkosten)
Geloof me, het is veel meer de moeite waard, omdat ze in principe hetzelfde werken. Dus ik gebruik het andere product constant boven Follixin omdat het veel goedkoper is. 
Het betalen van $ 27 in plaats van $ 75 is een groot verschil, als je het mij vraagt.




# 6 - Laatste conclusies


Zo vat ik Follixin samen - in 3 conclusies: 
# 1. Geweldige ingrediënten - van alle haarverliessupplementen die ik heb geprobeerd, heeft Follixin misschien wel de beste ingrediënten:
  • elk ingrediënt heeft een echt voordeel voor haar
  • de meesten hebben studies achter de rug
  • Ik heb al deze stoffen niet samen gezien
Dus om eerlijk te zijn, ik ben niet verrast Follixin is zo effectief. 
Het begint allemaal met de ingrediënten - en de ingrediënten zijn echt veelbelovend. 
# 2. Kan echte mirakels maken - als je mijn woord niet gelooft, bekijk dan al die positieve recensies op internet:
  • kan het haar echt hergroeien (zelfs op een kale hoofdhuid)
  • vermindert haaruitval volledig binnen een paar maanden
  • werkt voor zowel mannen als vrouwen
Het is - meer dan 90% van de mensen die Follixin hebben geprobeerd, waren echt tevreden. Ik denk dat dat voor zichzelf spreekt. 
# 3. Te duur - dat is het enige echte probleem dat ik erover heb ontdekt:
  • één fles kost $ 49
  • je moet ook $ 25 betalen voor de verzending (zelfs in de VS)
  • dat is een totaal van ongeveer $ 75 per maand
Nu - ik zou persoonlijk bereid zijn die prijs te betalen als er niets beters was. 
Maar aangezien ik een supplement heb geprobeerd dat net zo goed werkt en in totaal $ 27 kost, denk ik dat het niet de moeite waard is om $ 75 te betalen voor Follixin. Tenzij je echt geen keus hebt.


Mijn oordeel - Is Follixin het waard om te kopen?


Kort antwoord: het hangt van uw budget af.
Het is absoluut een geweldig product - eigenlijk is het een van de beste supplementen die ik heb geprobeerd voor haaruitval:
  • verminderde mijn haaruitval in ongeveer 1 maand
  • mijn haar laten groeien, misschien 3 keer sneller
  • veel positieve beoordelingen
Maar het enige probleem is dat het erg duur is. 
Zou ik het opnieuw kopen ?: Op dit moment niet echt - omdat ik iets goedkoper gebruik. 
Nu - ik zou $ 75 per maand aan Follixin betalen als ik geen keus had. 
Er is echter nog een supplement met soortgelijke ingrediënten dat net zo goed werkt. 
Het enige verschil:
  • het kost ongeveer $ 27 per fles
  • deze prijs omvat alle uitgaven
Om deze reden is die aanvulling mijn # 1-aanbeveling. Het enige nadeel is dat het niet in elk land ter wereld wordt verzonden. 
Dus als je het niet in de jouwe kunt vinden, is Follixin mijn beste aanbeveling. 
Anders - ik geef de voorkeur aan het andere product omdat het goedkoper is. 
Maar goed, de keuze is helemaal van jou. Welke van deze 2 producten u ook kiest, het zal uw haarverlies zeker verminderen en uw haar laten groeien.

Няма коментари:

Публикуване на коментар