четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 měsíce osobní výsledky & jak to funguje


Je čas na můj Follixin recenzi - doplněk vypadávání vlasů, který mě opravdu ohromil:
  • pěstuje vlasy zpět od zcela plešatých oblastí
  • zvyšuje růst vlasů
  • pracuje pro muže i ženy
V tomto okamžiku je to jedno z mých nejvyšších doporučení pro každého, kdo chce růst vlasů rychleji / rychleji. 
Ale dovolte mi, abych vám ukázala své osobní výsledky s Follixinem a proč to tak chválím.

Tak pojďme k recenzi

Plné jméno: Follixin vypadávání vlasů řešení 
Formy: pouze pilulky (přichází jako měsíční dodávka). 
Nejlepší Skutečná cena: $ 49 za láhev 
Nejlevnější místo na nákup: Follixin.com
Navrženo pro: Jakýkoliv druh vypadávání vlasů - ať už máte:
  • zcela plešatý skalp
  • ovlivněna pouze určitá oblast
  • vypadávání vlasů
Nyní - to je většinou doporučeno pro muže. Ale testoval jsem to jako ženu a měl skvělé výsledky - takže to určitě funguje pro oba. 
Také jsem si všiml, že je skvělé pro urychlení růstu vlasů.  
Takže pokud nemáte žádné vypadávání vlasů, ale chcete růst vaše vlasy rychleji - tento doplněk opravdu pomůže. 
Moje hodnocení: 9.50 z 10 - Je to jeden z nejlepších doplňků, které jsem zkoušel. 
Stojí za to nakupovat ?: Ne opravdu - protože existuje lepší alternativa. 
Follixin skvělý doplněk z hlediska toho, jak funguje, ale je to opravdu drahé. Proto tento produkt doporučuji místo toho :
  • funguje stejně
  • obsahuje o něco lepší složky
  • ale stojí méně než polovinu
Takže v případě, že to nemůžete dostat - teprve pak doporučuji Follixin.

Co se mi líbilo

  • Vynikající přísady (a dost vysoké dávky)
  • Prášky se snadno spolknou
  • Snížení vypadávání vlasů zcela za 1-2 měsíce (v mém případě)
  • Oživuje vlasy i na holou pokožku
  • Výrazně urychluje růst vlasů (v mém případě přibližně 3krát)
  • Pracuje pro muže i ženy
  • Mnoho pozitivních recenzí a spokojených zákazníků
  • Lodě celosvětově

Co se mi na něm nelíbilo

  • Docela drahé (49 dolarů za láhev)
  • Musíte také zaplatit $ 25 za dopravu (daň je stejná v každé zemi)
  • Můžete si jej koupit pouze na oficiálních stránkách
  • Podle labelu - 6% uživatelů nemá úžasné výsledky




Follixin - rychlý přehled


Krátce, Follixin je doplněk vypadávání vlasů určený především pro muže. 
Co je to tak zvláštní? Je to jeden z mála doplňků, které jsem si vyzkoušel a které dodržují sliby. 
Jinými slovy - JSOU JSOU PRÁCEM, nejde jen o práci:
  • snižuje vypadávání vlasů způsobené různými faktory (včetně genetiky)
  • obnovuje nové chlupy - dokonce i z plešatých míst
  • podstatně urychluje růst vlasů
Ale neberte mé slovo za samozřejmost. Ukážu vám pod několika autentických recenzí od mužů zákazníků. 
Nicméně - Follixin také výborně funguje pro ženy. Testoval jsem to sám, takže mluvím ze zkušenosti. 
Z tohoto důvodu je to jeden z mých oblíbených produktů pro:
  • vypadávání vlasů 
  • vlasy, které rostou opravdu pomalu
  • ženy s velmi tenkými vlasy
  • ženy, které chtějí růst vlasy rychleji
Takže celkově - je to jeden z mála produktů vypadávání vlasů, které opravdu fungovaly.


Proč je to moje doporučení č. 2 pro vypadávání vlasů


Abych byl upřímný - Follixin je jeden z nejlepších doplňků, které jsem vyzkoušel. 
Nicméně - to má jednu velkou negativního vývoje: CENA. 
  1. Celkově je to velmi drahé. 
  2. Musíte také zaplatit 25 dolarů za dopravu - bez ohledu na to, kde žijete.
  3. To znamená měsíční náklady na dodávky kolem 75 USD.
Na druhou stranu - můžete získat velmi podobný doplněk za 27 dolarů (včetně dopravy), což je více než polovina.
  • Funguje stejně jako Follixin
  • Ve skutečnosti má o něco lepší složky
  • A je to stále mnohem levnější
Proto je to moje nejlepší doporučení . 
Tento produkt se však dodává pouze v přibližně 25 zemích světa (USA, Austrálie, Kanada, Indie atd.). 
Z tohoto důvodu:
  • pokud žijete v jedné z těchto 25 zemí, doporučuji levnější alternativu
  • pokud se nevyskytuje ve vaší zemi, doporučuji pouze Follixin




# 1 - Složky (9,80 z 10)


Chcete-li být upřímný - Follixin pravděpodobně má některé z nejlepších složek, které jsem viděl v doplňku vypadávání vlasů. 
Ale podívejme se na každého. 

1. Extrakt z přesličky (100 mg) - tato bylina má několik studií :
  • zvyšuje růst vlasů
  • zpevňuje prameny vlasů
  • zabraňuje ztenčování vlasů
100 mg je vlastně dost vysoká dávka - ve srovnání s tím, co jsem viděl v jiných produktech. 
2. Extrakt kopřivy (100 mg) - zdá se, že je nezbytný pro zastavení vypadávání vlasů:
  • blokuje hormon zvaný DHT
  • tento hormon je # 1 zodpovědný za vypadávání vlasů
  • jak se jeho hladina snižuje, tak i vypadávání vlasů
Podle mého názoru je extrakt kopřivy nejdůležitější složkou Follixinu. 
3. Hydrolyzované proteiny kolagenu (50 mg) - zvyšují produkci keratinu. 
Jak to pomáhá? Vlasy jsou vyráběny převážně z keratinu - tato složka pomáhá budovat nové prameny vlasů. 
4. L-cystein (40 mg) - může také snížit vypadávání vlasů . 
5. Vitamin C (24 mg) - to je antioxidant, takže snižuje vnější příčiny vypadávání vlasů (jako oxidační stres). 
6. Zinek (10 mg) - to je další podstatná složka:
  • nedostatek způsobuje masivní vypadávání vlasů
  • více než 50% lidí má (alespoň) nízký nedostatek
Dokonce i základní doplňky zinku mohou znamenat rozdíl ve vašem vzoru vypadávání vlasů. Mluvím ze zkušenosti. 
7. Niacin (7,35 mg) - některé studie o této složce měly úžasné výsledky. 
Podle nich tato látka sama o sobě může růst vašich vlasů dvakrát rychleji. 
8. Vitamíny E, B1, B2, B6 - mají také různé výhody při vypadávání vlasů. 
9. Kyselina pantotenová (3,08 mg) - to je vlastně vitamín B5:
  • stimuluje nové vlasové folikuly
  • zvyšuje rychlost růstu vlasů
  • buduje nové chlupy
10. Cooper (0,72 mg) - je to další minerál spojený s vypadáváním vlasů. 
11. Biotin - je to jeden z nejlepších vitamínů pro vlasy.  několik výhod - včetně růstu vlasů a zahušťování. 
12. Kyselina listová, vitamín B12 - zvyšují a urychlují růst vlasů. 
ZÁVĚR: Podle mého názoru je tento seznam složek druhý nejlepší mezi doplňky pro vypadávání vlasů. 
Každá jednotlivá složka má skutečný přínos pro vypadávání vlasů a mnoho klinických studií. 
Je to jen Folexin, který obsahuje nějaké lepší věci .


# 2 - Jak to vzít (9,50 z 10)


Stejně jako většina doplňků, Follixin je opravdu snadné použití. 
Z tohoto hlediska mohu říci:
  1. Prášky jsou průměrné velikosti.
  2. Můžete je snadno polknout.
  3. Musíte vzít 2 tablety denně.
  4. Štítek doporučuje vzít s jídlem.
  5. Snažil jsem se je vzít dříve, ale mám mírnou bolest žaludku.
  6. Takže doporučuji užívat si to buď s jídlem nebo po jídle.
  7. Můžete si je buď vzít dohromady, nebo je vyprázdnit.
Ale podle mého názoru by nejlepší plán byl jeden po snídani a druhý po večeři. 
Takže z tohoto hlediska se nebojte. 
Prášky jsou snadno polykatelné a nemusíte brát velké množství - stejně jako u jiných doplňků.


# 3 - Moje výsledky (10 z 10)


Follixin byl jedním z nejúčinnějších produktů, které jsem zkoušel - doslova.
1. Mé pozadí: Měl jsem strašnou ztrátu vlasů za posledních 5 let . 
Nebyl jeden hlavní důvod - místo toho bylo několik dohromady:
  • stres
  • hormonální nerovnováhy
  • genetika
  • nezdravého životního stylu
Teď jsem neměla prázdnou část na hlavě. Moje vlasy byly spíše řídké a vypadly. Ale vypadávání vlasů bylo velmi těžké, věřte mi. 
Šel jsem z dlouhých, hustých vlasů na pár pramenů vlasů. Takže to nebylo něco menšího. 
2. Jak Follixin působil: Začal jsem s 2 tabletami denně:
  1. V prvních 2 týdnech nedošlo k žádné změně.
  2. Od 3. týdne jsem si všiml, že jsem neztratil tolik vlasů jako obvykle.
  3. Po umytí vlasů bylo v dřezu méně chlupů.
  4. Po asi 1 měsíci se moje vypadávání vlasů hodně snížilo.
  5. Teď jsem ztratil asi 10 vlasů / za den (což je opravdu málo, ve srovnání se 100 jako dříve).
  6. Také jsem si všiml, že jsem měl v dětském koutku nějaké dětské vlasy.
I nadále brát pilulky a po 2 měsících, moje vypadávání vlasů zastavil téměř úplně. 
Plus - Všiml jsem si, že moje stávající vlasy rostly mnohem rychleji. Možná 3krát více, aby vám dal číslo. 
Závěr: Neměl jsem plešatý nebo mužský vypadávání vlasů. Ale Follixin mi stále udělal zázraky. 
Téměř úplně snížila ztrátu vlasů během 1-2 měsíců. Takže v tomto bodě je to druhý nejlepší produkt vypadávání vlasů, který znám.




# 4 - Další názory (10 z 10)


Jak jsem řekl - sdělil jsem své zkušenosti s Follixinem jako žena.
Tento doplněk je však většinou určen pro muže. To je důvod, proč ostatní názory zákazníků jsou nezbytné pro získání dobré představy o tomto produktu. 
A překvapivě - našel jsem velmi málo negativních recenzí. 
Poznámka: Uvažuji pouze o autentických recenzích, ne o obecných. 
Tak tady je to, co lidé říkají:
  1. Pro většinu lidí, Follixin zastavil jejich vypadávání vlasů po nemnoho měsíců.
  2. Oni také říkali, že to pomohlo regrow nové vlasy.
  3. Také jsem četl nějaké pozitivní recenze od žen.
  4. Zdá se, že Follixin může také urychlit růst vlasů u stávajících vlasů.
V podstatě - tento doplněk funguje nejlépe pro lidi s plešatosti. 
To je ten okamžik, kdy vidíte největší rozdíl, protože vaše vlasy z ničeho vyrůstají. 
Jistě - začnete vidět výsledky za pár měsíců, ale to je lepší než nic. 
Nicméně, to také funguje úžasné pro lidi, kteří roste stávající vlasy. Všechny tyto pozitivní recenze jsou nejlepším důkazem.


# 5 - Cena (7 z 10)


To je hlavní důvod, proč Follixin není moje doporučení č. 1:
  • je to opravdu drahé 
  • můžete získat něco lepšího za levnější cenu
Dovolte mi, abych vám sdělil, jak se věci týkají ceny společnosti Follixin:
  1. Jedna měsíční cena za dodávky činí 49 USD.
  2. Nikde to nezmiňují, ale musíte zaplatit 25 dolarů za dopravu.
  3. Tato cena je překvapivě stejná, ať žijete v USA nebo kdekoli jinde.
  4. Tak přidejte $ 25 na $ 49 počáteční cenu.

Pokud provedete výpočty, znamená to přibližně 75 dolarů měsíčně. 
Jistě - pokud dostanete větší balíček, můžete ušetřit nějaké peníze. Ale konečné náklady budou stále velmi vysoké. 
Takže nejhorší věc na ceně společnosti Follixin je, že musíte zaplatit i lodní dopravu ve výši 25 USD - dokonce i v USA. To není moc fér, jestli se mě ptáš. 
Z tohoto důvodu Follixin není mé nejlepší doporučení:
  • Velmi podobný doplněk můžete získat za 25 USD měsíčně (plus 4 EUR)
Věřte mi, že je to mnohem více stojí za to, protože v podstatě pracují stejně. Tak jsem stále používat další výrobek přes Follixin, protože je to tak levnější. 
Placení $ 27 místo $ 75 je velký rozdíl, pokud se mě zeptáte.




# 6 - Závěrečné závěry


Zde je návod, jak bych shrnula Follixin - ve 3 závěrech: 
# 1. Velké přísady - ze všech doplňků, které jsem vyzkoušela, mohou mít Follixin ty nejlepší ingredience:
  • každá složka má skutečný přínos pro vlasy
  • většina z nich studuje
  • Všechny tyto látky jsem neviděl dohromady
Abych byl upřímný, nejsem překvapen, že Follixin je tak účinný. 
Všechno to vychází z ingrediencí - a jeho složky jsou opravdu slibné. 
# 2. Může dělat skutečné zázraky - pokud nevěříte mému slovu, podívejte se na všechny ty pozitivní recenze po celém internetu:
  • může opravdu regrow vlasy (i na plešatý skalp)
  • snižuje ztrátu vlasů během několika měsíců
  • pracuje pro muže i ženy
Věc je - více než 90% lidí, kteří Follixin vyzkoušeli, bylo opravdu spokojených. Myslím, že to mluví samo za sebe. 
# 3. Příliš drahé - to je jediný skutečný problém, který jsem o něm zjistil:
  • jedna láhev stojí 49 dolarů
  • za dopravu musíte zaplatit 25 USD (i v USA)
  • to je celkem kolem 75 dolarů měsíčně
Teď - osobně bych byl ochoten zaplatit tuto cenu, kdyby nebylo nic lepšího. 
Ale vzhledem k tomu, že jsem vyzkoušela doplněk, který funguje stejně dobře a stojí celkově 27 dolarů - myslím, že to nestojí za placení $ 75 na Follixin. Pokud nemáte na výběr.


Můj verdikt - Je Follixin hoden nakupovat?


Stručná odpověď: Záleží na vašem rozpočtu.
Je to určitě skvělý produkt - vlastně je to jeden z nejlepších doplňků, které jsem se snažil o vypadávání vlasů:
  • snížil vypadávání vlasů asi za 1 měsíc
  • díky tomu, že mi vlasy rostly možná třikrát rychleji
  • mnoho pozitivních recenzí
Ale jediným problémem je, že je to opravdu drahé. 
Koupil bych to znovu ?: V tomto bodě, ne ve skutečnosti - protože používám něco levnějšího. 
Kdybych neměla na výběr, zaplatila bych na Follixinu 75 dolarů měsíčně. 
Nicméně, tam je další doplněk s podobnými složkami, které funguje stejně dobře. 
Jediný rozdíl:
  • stojí kolem 27 dolarů za láhev
  • tato cena zahrnuje všechny náklady
Z tohoto důvodu je tento doplněk mým doporučením č. 1. Jediná nevýhoda je v tom, že to není loď v každé zemi na světě. 
Takže pokud to nemůžete najít ve vašem, Follixin je moje nejlepší doporučení. 
Jinak - dávám přednost jinému výrobku, protože je to levnější. 
Ale stejně - volba je vše vaše. Nezáleží na tom, který z těchto 2 produktů si vyberete, jistě sníží vypadávání vlasů a poroste vlasy zpět.

Няма коментари:

Публикуване на коментар