четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 mēneši PERSONAL Results & Kā tas darbojas


Ir pienācis laiks manam Follixin pārskatam - papildinājums matu izkrišanai, kas mani patiešām pārsteidza:
  • aug matus atpakaļ no pilnīgi plikām platībām
  • tiešām palielina matu augšanu
  • darbojas gan vīriešiem, gan sievietēm
Šajā brīdī tas ir viens no maniem top ieteikumiem ikvienam, kurš vēlas augt matus atpakaļ / ātrāk. 
Bet ļaujiet man parādīt jums savus personiskos rezultātus ar Follixin un kāpēc es tik ļoti slavēju.

Tāpēc pieņemsim pārskatīšanu

Pilns nosaukums: Follixin matu izkrišanas risinājumu 
veidlapas: tikai tabletes (nāk kā ikmēneša piegāde). 
Labākā faktiskā cena: $ 49 par pudeli 
Lētākā vieta, kur nopirkt: Follixin.com
Paredzēts: jebkura veida matu izkrišana - vai jums ir:
  • pilnīgi kails galvas āda
  • tikai konkrētā teritorijā
  • matu gals nokrīt
Tagad - tas ir galvenokārt ieteicams vīriešiem. Bet es to pārbaudīju kā sievieti un biju lieliski rezultāti, tāpēc tas noteikti darbojas abiem. 
Es arī pamanīju, ka tas ir lieliski, lai paātrinātu matu augšanu.  
Tātad, ja jums nav matu izkrišanas, bet vēlaties augt matus ātrāk - šis papildinājums patiešām palīdzēs. 
Mans vērtējums: 9.50 no 10 - tas ir viens no labākajiem papildinājumiem, ko es mēģināju. 
Vērts nopirkt ?: Ne īsti - jo ir labāka alternatīva. 
Follixin ir lielisks papildinājums, kā tas darbojas, bet tas ir ļoti dārgi. Tāpēc es ieteiktu šo produktu :
  • tas darbojas tieši tāpat
  • satur dažas nedaudz labākas sastāvdaļas
  • bet tas maksā mazāk nekā pusi
Tātad, ja jūs nevarat to iegūt - tikai tad es ieteiktu Follixin.

Kas man patika par to

  • Lieliskas sastāvdaļas (un diezgan lielas devas)
  • Tabletes ir viegli norīt
  • Samazina matu izkrišanu pilnībā 1-2 mēnešu laikā (manā gadījumā)
  • Atjauno matus pat uz plikiem galvas ādas
  • Ievērojami paātrina matu augšanu (manā gadījumā aptuveni 3 reizes)
  • Darbojas gan vīriešiem, gan sievietēm
  • Daudzi pozitīvi vērtējumi un apmierināti klienti
  • Kuģi visā pasaulē

Kas man nepatika

  • Diezgan dārgi ($ 49 par pudeli)
  • Jums ir jāmaksā arī $ 25 par sūtījumu (nodoklis ir vienāds jebkurā valstī)
  • To var iegādāties tikai oficiālajā tīmekļa vietnē
  • Saskaņā ar etiķeti - 6% lietotāju nav pārsteidzošu rezultātu




Follixin - ātrs pārskats


Drīz vien Follixin ir matu izkrišanas papildinājums, kas paredzēts galvenokārt vīriešiem. 
Kas padara to tik īpašu? Tas ir viens no nedaudzajiem papildinājumiem, kurus es mēģināju saglabāt. 
Citiem vārdiem sakot - tas patiešām strādā, tas ne tikai apgalvo, ka strādā:
  • samazina matu izkrišanu, ko izraisa dažādi faktori (ieskaitot ģenētiku)
  • atjauno jaunus matus - pat no plikiem plankumiem
  • paātrina matu augšanu , ievērojami
Bet neņemiet manu vārdu par pašsaprotamu. Es jums parādīšu vairākas autentiskas atsauksmes no vīriešu klientiem. 
Tomēr - Follixin arī strādā lieliski sievietēm. Es to pārbaudīju pats, tāpēc es runāju no pieredzes. 
Šī iemesla dēļ tas ir viens no maniem iecienītākajiem produktiem:
  • matu izkrišana 
  • matiem, kas aug ļoti lēni
  • sievietēm ar ļoti plāniem matiem
  • sievietes, kas vēlas augt matus ātrāk
Tātad kopumā - tas ir viens no nedaudzajiem matu izkrišanas produktiem, kas patiešām strādāja.


Kāpēc tas ir mans # 2 ieteikums matu izkrišanai


Godīgi sakot - Follixin ir viens no labākajiem papildinājumiem, ko es mēģināju. 
Tomēr - tai ir viens būtisks negatīvais faktors: PRICE. 
  1. Kopumā tas ir ļoti dārgi. 
  2. Jums ir jāmaksā arī 25 ASV dolāri par kuģošanu - neatkarīgi no tā, kur jūs dzīvojat.
  3. Tas nozīmē, ka ikmēneša piegādes izmaksas ir aptuveni 75 ASV dolāri.
No otras puses - jūs varat saņemt ļoti līdzīgu piemaksu par 27 ASV dolāriem (ieskaitot pārvadājumus), kas ir vairāk nekā puse.
  • Tas darbojas tāpat kā Follixin
  • Tajā faktiski ir dažas nedaudz labākas sastāvdaļas
  • Un tas joprojām ir daudz lētāk
Tāpēc tas ir mans augstākais ieteikums . 
Tomēr šis produkts kuģo tikai aptuveni 25 pasaules valstīs (ASV, Austrālijā, Kanādā, Indijā uc). 
Šī iemesla dēļ:
  • ja jūs dzīvojat kādā no šīm 25 valstīm, es ieteiktu lētāku alternatīvu
  • ja tas nesūta uz jūsu valsti, tikai tad es ieteiktu Follixin




# 1 - Sastāvdaļas (9.80 no 10)


Lai būtu godīgi - Follixin, iespējams, ir dažas no labākajām sastāvdaļām, ko esmu redzējis matu izkrišanas papildinājumā. 
Bet pieņemsim ātri apskatīt katru. 

1. Horsetail ekstrakts (100 mg) - šim augam ir vairāki pētījumi :
  • palielina matu augšanu
  • sabiezē matu virzienus
  • novērš matu retināšanu
100 mg ir patiešām diezgan liela deva - salīdzinājumā ar to, ko esmu redzējis citos produktos. 
2. Nātru ekstrakts (100 mg) - šķiet, ka tas ir būtiski, lai apturētu matu izkrišanu:
  • bloķē hormonu DHT
  • šis hormons ir # 1, kas atbild par matu izkrišanu
  • tā līmenis samazinās, tāpat arī matu izkrišana
Tātad, manuprāt, nātru ekstrakts ir Follixin vissvarīgākā sastāvdaļa. 
3. Hidrolizēti kolagēna proteīni (50 mg) - tie palielina keratīna veidošanos. 
Kā tas palīdz? Mati ir izgatavoti galvenokārt no keratīna - tāpēc šī sastāvdaļa palīdz veidot jaunas matu daļas. 
4. L-cisteīns (40 mg) - tas var arī samazināt matu izkrišanu . 
5. C vitamīns (24 mg) - tas ir antioksidants, tāpēc tas samazina matu izkrišanas ārējos cēloņus (piemēram, oksidatīvo stresu). 
6. Cinks (10 mg) - tā ir vēl viena būtiska sastāvdaļa:
  • trūkums izraisa masveida matu izkrišanu
  • vairāk nekā 50% cilvēku ir (vismaz) zems trūkums
Pat pamata cinka piedevas var izmainīt matu izkrišanas modeli. Es šeit runāju no pieredzes. 
7. Niacīns (7,35 mg) - daži pētījumi par šo sastāvdaļu bija pārsteidzoši. 
Pēc viņu domām, šī viela vien var padarīt jūsu matu augšanu divreiz ātrāku. 
8. E, B1, B2, B6 vitamīni - tiem ir arī dažādas priekšrocības matu izkrišanai. 
9. Pantotēnskābe (3,08 mg) - faktiski B5 vitamīns:
  • stimulē jaunus matu folikulus
  • palielina matu augšanas ātrumu
  • uzkrājas jauni mati
10. Cooper (0,72 mg) - tas ir vēl viens minerāls, kas saistīts ar matu izkrišanu. 
11. Biotīns - tas ir viens no labākajiem matu vitamīniem. Tam ir vairākas priekšrocības - ieskaitot matu augšanu un sabiezēšanu. 
12. Folijskābe, B12 vitamīns - tie gan palielina, gan paātrina matu augšanu. 
SECINĀJUMS: Manuprāt, šis sastāvdaļu saraksts ir otrais labākais no matu izkrišanas bagātinātājiem. 
Katrai sastāvdaļai ir reāls ieguvums matu izkrišanai un daudziem klīniskiem pētījumiem. 
Tas ir tikai Folexin, kas satur dažas labākas lietas .


# 2 - Kā to izdarīt (9.50 no 10)


Tāpat kā vairums piedevu, Follixin ir ļoti viegli lietot. 
Lūk, ko es varu teikt no šī viedokļa:
  1. Tabletes ir vidēji lielas.
  2. Jūs varat tos viegli norīt.
  3. Jums ir jālieto 2 tabletes dienā.
  4. Etiķete iesaka tos lietot kopā ar pārtiku.
  5. Es mēģināju tos ņemt pirms tam, bet es saņēmu vieglas sāpes vēderā.
  6. Tāpēc es iesaku to lietot gan ēšanas laikā, gan pēc ēšanas.
  7. Jūs varat tos ņemt kopā vai atstāt.
Bet, manuprāt, labākais grafiks būtu viens pēc brokastīm un otrs pēc vakariņām. 
Tātad no šī viedokļa neuztraucieties. 
Tabletes ir viegli norīt, un jums nav nepieciešams veikt lielu skaitu - tāpat kā citu piedevu.


# 3 - Mani rezultāti (10 no 10)


Follixin bija viens no efektīvākajiem produktiem, ko es mēģināju - burtiski.
1. Mans fons: pēdējos 5 gados man ir bijis briesmīgs matu izkrišana . 
Nebija viena galvenā iemesla - tā vietā bija vairāki kopā:
  • stresu
  • hormonālā nelīdzsvarotība
  • ģenētika
  • neveselīgs dzīvesveids
Tagad - manā galvas ādā nebija tukšas daļas. Mani mati bija diezgan retāki un nokrita. Bet matu izkrišana bija ļoti smaga, ticiet man. 
Es biju aizgājis no gariem, bieziem matiem līdz pāris matu virzieniem. Tātad tas nebija kaut kas mazs. 
2. Kā Follixin strādāja: sāku ar 2 tabletēm dienā:
  1. Pirmajās divās nedēļās nebija izmaiņu.
  2. No 3. nedēļas es pamanīju, ka nezaudēju tik daudz matu kā parasti.
  3. Pēc matu mazgāšanas izlietnē bija mazāk matiņu.
  4. Pēc apmēram 1 mēneša mana matu izkrišana daudz samazinājās.
  5. Tagad es zaudēju apmēram 10 matus / dienā (kas ir patiešām maz, salīdzinot ar 100 kā iepriekš).
  6. Arī es pamanīju, ka manā priekšējā matu līnijā man bija daži bērnu mati.
Es turpinu lietot tabletes un pēc 2 mēnešiem, mans matu izkrišana gandrīz pilnībā apstājās. 
Plus - es pamanīju, ka mani esošie mati auga daudz ātrāk. Varbūt 3 reizes vairāk, lai dotu jums numuru. 
Secinājums: man nebija bald vietas vai vīriešu matu izkrišanas. Bet Follixin vēl joprojām radīja brīnumus. 
Tas 1-2 mēnešus gandrīz pilnībā samazināja matu izkrišanu. Tātad šajā brīdī tas ir otrais labākais matu izkrišanas produkts, ko es zinu.




# 4 - citi viedokļi (10 no 10)


Kā jau teicu - es dalīju savu pieredzi ar Follixin kā sievieti.
Bet šis papildinājums galvenokārt ir paredzēts vīriešiem. Tieši tāpēc citu klientu viedokļi ir būtiski, lai iegūtu labu priekšstatu par šo produktu. 
Un pārsteidzoši - es atklāju ļoti maz negatīvu vērtējumu. 
Piezīme: es uzskatīju tikai autentiskus pārskatus, nevis vispārējus. 
Tātad šeit ir tas, ko cilvēki saka:
  1. Lielākā daļa Follixin pēc dažiem mēnešiem pārtrauca matu izkrišanu.
  2. Viņi arī teica, ka tas palīdzēja atjaunot jaunus matus.
  3. Es izlasīju arī dažas pozitīvas atsauksmes no sievietēm.
  4. Šķiet, ka Follixin var arī paātrināt matu augšanu esošajiem matiem.
Būtībā šis papildinājums vislabāk darbojas cilvēkiem ar baldness. 
Tas ir, kad jūs varat redzēt vislielāko atšķirību, jo tas atjauno matus no neko. 
Protams - jūs sāksiet redzēt rezultātus dažu mēnešu laikā, bet tas ir labāk nekā nekas. 
Tomēr tas darbojas arī pārsteidzoši cilvēkiem, kuri audzē esošos matus. Visi šie pozitīvie vērtējumi ir labākais pierādījums.


# 5 - Cena (7 no 10)


Tas ir galvenais iemesls, kāpēc Follixin nav mans # 1 ieteikums:
  • tas ir patiešām dārgi 
  • Jūs varat iegūt kaut ko labāku par lētāku cenu
Tāpēc ļaujiet man pateikt, kā lietas attiecas uz Follixin cenu:
  1. Viens ikmēneša piedāvājums maksā $ 49.
  2. Viņi to nekur nemin, bet jums ir jāmaksā 25 ASV dolāri par sūtījumu.
  3. Pārsteidzoši, šī cena ir tāda pati, vai jūs dzīvojat ASV vai citur.
  4. Tātad pievienojiet $ 25 uz $ 49 sākotnējo cenu.

Ja veicat aprēķinus, tas nozīmē aptuveni 75 ASV dolārus mēnesī. 
Protams - ja saņemat lielāku iepakojumu, varat ietaupīt naudu. Bet galīgās izmaksas joprojām būs ļoti augstas. 
Tātad sliktākā lieta par Follixin cenu ir tāda, ka jums ir jāmaksā arī 25 ASV dolāri. Tas nav ļoti godīgi, ja man jautājat. 
Šī iemesla dēļ Follixin nav mans augstākais ieteikums:
  • Jūs varat saņemt ļoti līdzīgu piemaksu par $ 25 mēnesī (plus $ 4 piegāde)
Ticiet man, tas ir daudz vairāk vērts, jo tie būtībā darbojas tāpat. Tāpēc es pastāvīgi izmantoju citu produktu Follixin, jo tas ir lētāk. 
Maksājot $ 27, nevis 75 $, ir liela atšķirība, ja man jautājat.




# 6 - Galīgie secinājumi


Lūk, kā es apkopotu Follixin - 3 secinājumos: 
# 1. Lieliskas sastāvdaļas - no visiem matu izkrišanas bagātinātājiem, ko mēģināju, Follixin var būt labākās sastāvdaļas:
  • katrai sastāvdaļai ir reāls ieguvums matiem
  • vairumam ir pētījumi
  • Es neesmu redzējis visas šīs vielas kopā
Lai būtu godīgi, es neesmu pārsteigts, ka Follixin ir tik efektīva. 
Tas viss sākas no sastāvdaļām - un tās sastāvdaļas ir patiešām daudzsološas. 
# 2. Var radīt patiesus brīnumus - ja jūs neticat manam vārdam, pārbaudiet visas šīs pozitīvās atsauksmes visā internetā:
  • var patiešām atjaunot matus (pat uz plikuma galvas)
  • dažu mēnešu laikā pilnībā samazina matu izkrišanu
  • darbojas gan vīriešiem, gan sievietēm
Lieta ir - vairāk nekā 90% cilvēku, kas mēģināja Follixin, bija patiesi apmierināti. Es domāju, ka tas runā pats par sevi. 
# 3. Pārāk dārga - tā ir vienīgā reālā problēma, ko es atklāju par to:
  • viena pudele maksā $ 49
  • jums arī jāmaksā 25 ASV dolāri par sūtījumu (pat ASV)
  • tas ir aptuveni 75 ASV dolāri mēnesī
Tagad - es personīgi gribētu maksāt šo cenu, ja nebūtu nekas labāks. 
Bet, ņemot vērā, ka es mēģināju papildināt, kas darbojas tikpat labi un maksā 27 ASV dolārus - es domāju, ka nav vērts maksāt $ 75 par Follixin. Ja vien jums tiešām nav izvēles.


Mans spriedums - Vai Follixin ir vērts nopirkt?


Īsa atbilde: Tas ir atkarīgs no jūsu budžeta.
Tas noteikti ir lielisks produkts - patiesībā tas ir viens no labākajiem papildinājumiem, ko es mēģināju par matu izkrišanu:
  • mana matu izkrišana samazinājās apmēram 1 mēnesī
  • mana mati auga varbūt 3 reizes ātrāk
  • daudz pozitīvu pārskatu
Bet vienīgā problēma ir tā, ka tā ir ļoti dārga. 
Vai es to atkal pirktu?: Šajā brīdī, ne īsti - jo es lietoju kaut ko lētāku. 
Tagad - es maksātu $ 75 mēnesī par Follixin, ja man nebūtu nekādas izvēles. 
Tomēr ir vēl viens papildinājums ar līdzīgām sastāvdaļām, kas darbojas tikpat labi. 
Vienīgā atšķirība:
  • tas maksā apmēram $ 27 par pudeli
  • šī cena ietver visus izdevumus
Šī iemesla dēļ šis papildinājums ir mans # 1 ieteikums. Vienīgais negatīvais ir tas, ka tas nesūta katrā pasaules valstī. 
Tātad, ja jūs nevarat to atrast jūsu rīcībā, Follixin ir mans augstākais ieteikums. 
Pretējā gadījumā - es dodu priekšroku citam produktam, jo ​​tas ir lētāk. 
Bet jebkurā gadījumā - izvēle ir viss. Neatkarīgi no tā, kurš no šiem 2 produktiem izvēlaties, tas noteikti samazinās jūsu matu izkrišanu un palielinās matus.

Няма коментари:

Публикуване на коментар