четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 Måneder Personlige Resultater & Hvordan Det Virker


Det er tid til min Follixin anmeldelse - et hårtab supplement, der virkelig imponerede mig:
  • vokser håret tilbage fra helt skaldede områder
  • øger virkelig hårvæksten
  • arbejder for både mænd og kvinder
På dette tidspunkt er det en af ​​mine bedste anbefalinger til alle, der ønsker at vokse håret tilbage / hurtigere. 
Men lad mig vise dig mine personlige resultater med Follixin, og hvorfor jeg roser det så meget.

Så lad os komme til gennemgangen

Fuldt navn: Follixin Hair Loss Solution 
Forms: Kun piller (kommer som månedlig forsyning). 
Bedste faktiske pris: $ 49 pr. Flaske 
Billigste sted at købe: Follixin.com
Designet til: Enhver form for hårtab - om du har:
  • helt skaldet hovedbund
  • bare et bestemt område berørt
  • hår ender falder ud
Nu - det anbefales mest til mænd. Men jeg testede det som en kvinde og havde gode resultater - så det virker sikkert for begge. 
Jeg har også bemærket, at det er fantastisk at fremskynde hårvæksten.  
Så hvis du ikke har noget hårtab, men du vil vokse dit hår hurtigere - vil dette supplement virkelig hjælpe. 
Min bedømmelse: 9.50 ud af 10 - Det er et af de bedste kosttilskud jeg forsøgte. 
Værd at købe ?: Ikke rigtig - fordi der er et bedre alternativ. 
Follixin et godt supplement i forlængelse af hvordan det virker, men det er virkelig dyrt. Derfor anbefaler jeg dette produkt i stedet :
  • det virker bare det samme
  • indeholder nogle lidt bedre ingredienser
  • men det koster mindre end halvdelen
Så hvis du ikke kan få det - kun så anbefaler jeg Follixin.

Hvad jeg kunne lide om det

  • Fremragende ingredienser (og temmelig høje doser)
  • Piller er let at sluge
  • Sænker hårtab helt i 1-2 måneder (i mit tilfælde)
  • Regrows hår selv på skaldede skalpe
  • Fremskynder hårvæksten betydeligt (i mit tilfælde omkring 3 gange)
  • Arbejder for både mænd og kvinder
  • Mange positive anmeldelser og tilfredse kunder
  • Skibe verden over

Hvad jeg ikke kunne lide om det

  • Temmelig dyrt ($ 49 pr. Flaske)
  • Du skal også betale $ 25 for fragt (skatten er den samme i ethvert land)
  • Du kan kun købe den på den officielle hjemmeside
  • Ifølge mærket - 6% af brugerne har ikke fantastiske resultater




Follixin - Et hurtigt overblik


Kort sagt, Follixin er et hårtab supplement designet hovedsageligt til mænd. 
Hvad gør det så specielt? Det er et af de få tillæg, jeg forsøgte, der holder sine løfter. 
Med andre ord - det virker virkelig, det kræver ikke bare at arbejde:
  • mindsker hårtab forårsaget af forskellige faktorer (herunder genetik)
  • regrows nye hår - selv fra skaldede pletter
  • fremskynder hårvæksten betydeligt
Men tag ikke mit ord for givet. Jeg vil vise dig nedenfor flere autentiske anmeldelser fra mænds kunder. 
Men - Follixin virker også godt for kvinder. Jeg har testet det selv, så jeg taler fra erfaring. 
Af den grund er det en af ​​mine yndlingsprodukter til:
  • hår falder ud 
  • hår der vokser virkelig langsomt
  • kvinder med meget tyndt hår
  • kvinder, der ønsker at dyrke deres hår hurtigere
Så generelt - det er et af de få hårtabsprodukter, der virkelig har arbejdet.


Hvorfor er det min # 2 henstilling til hårtab


For at være ærlig - Follixin er et af de bedste kosttilskud jeg forsøgte. 
Men - det har en stor ulempe: PRIS. 
  1. Det er meget dyrt generelt. 
  2. Du skal også betale $ 25 for fragt - uanset hvor du bor.
  3. Det betyder en månedlig forsyning koster omkring $ 75.
På den anden side kan du få et meget lignende supplement til 27 dollar (fragt inkluderet), hvilket er mere end halvdelen.
  • Det virker det samme som Follixin
  • Det har faktisk nogle lidt bedre ingredienser
  • Og det er stadig meget billigere
Derfor er det min top anbefaling . 
Dette produkt leveres dog kun i omkring 25 lande i verden (USA, Australien, Canada, Indien, osv.). 
Af denne grund:
  • Hvis du bor i et af de 25 lande, anbefaler jeg det billigere alternativ
  • hvis det ikke afsendes i dit land, kun så anbefaler jeg follixin




# 1 - Ingredienser (9,80 ud af 10)


For at være ærlig - Follixin har formentlig nogle af de bedste ingredienser, jeg har set i et hårtab supplement. 
Men lad os tage et hurtigt kig på hver. 

1. Horsetail Extract (100 mg) - denne urt har flere undersøgelser bag :
  • øger hårvæksten
  • fortykker hårstrengene
  • forhindrer udtynding af hår
100 mg er faktisk en temmelig høj dosis - sammenlignet med det, jeg har set i andre produkter. 
2. Nettle Extract (100 mg) - det synes at være afgørende for at stoppe hårtab:
  • blokerer et hormon kaldet DHT
  • dette hormon er # 1 ansvarlig for hårtab
  • som niveauet falder, det gør også hårtab
Så efter min mening er nældekstraktet Follixins vigtigste ingrediens. 
3. Hydrolyserede kollagenproteiner (50 mg) - de øger produktionen af ​​keratin. 
Hvordan hjælper dette? Hår er lavet hovedsageligt af keratin - så denne ingrediens hjælper med at opbygge nye hårstrenger. 
4. L-cystein (40 mg) - det kan også reducere hårtab . 
5. C-vitamin (24 mg) - dette er en antioxidant, så det reducerer de eksterne årsager til hårtab (som oxidativ stress). 
6. Zink (10 mg) - det er en anden vigtig ingrediens:
  • manglen forårsager massivt hårtab
  • over 50% af befolkningen har (i det mindste) en lav mangel
Selv grundlæggende Zink kosttilskud kan gøre en forskel i dit hårtab mønster. Jeg taler fra erfaring her. 
7. Niacin (7,35 mg) - nogle undersøgelser af denne ingrediens havde fantastiske resultater. 
Ifølge dem kan dette stof alene gøre din hårvækst dobbelt så hurtigt. 
8. Vitaminer E, B1, B2, B6 - de har også forskellige fordele for at hår falder ud. 
9. Panthotensyre (3,08 mg) - det er faktisk vitamin B5:
  • stimulerer nye hårsække
  • øger hårvæksthastigheden
  • opbygger nye hår
10. Cooper (0.72 mg) - det er et andet mineral forbundet med hårtab. 
11. Biotin - det er en af ​​de bedste vitaminer til hår. Det har flere fordele - herunder hårvækst og fortykning. 
12. Folinsyre, vitamin B12 - de øger og fremskynder hårvæksten. 
KONKLUSION: Efter min opfattelse er denne ingrediensliste den næstbedste blandt kosttilskud. 
Hver enkelt ingrediens har en reel fordel for hårtab og mange kliniske forsøg bagved. 
Det er kun Folexin, der indeholder nogle bedre ting .


# 2 - Hvordan man tager det (9.50 ud af 10)


Ligesom de fleste kosttilskud er Follixin virkelig nem at bruge. 
Her kan jeg sige fra dette synspunkt:
  1. Piller er gennemsnitlige i størrelse.
  2. Du kan sluge dem nemt.
  3. Du skal tage 2 piller om dagen.
  4. Mærket anbefaler at tage dem med mad.
  5. Jeg forsøgte at tage dem før, men jeg fik mild mavesmerter.
  6. Så jeg anbefaler at tage det enten med eller efter at have spist.
  7. Du kan enten tage dem sammen eller rumme dem ud.
Men efter min mening - den bedste tidsplan ville være en efter morgenmaden og den anden efter middagen. 
Så fra dette synspunkt, så rolig. 
Pillerne er let at sluge, og du behøver ikke at tage et stort antal - som med andre kosttilskud.


# 3 - Mine resultater (10 ud af 10)


Follixin var et af de mest effektive produkter, jeg forsøgte - bogstaveligt talt.
1. Min baggrund: Jeg har haft et forfærdeligt hårtab for de sidste 5 år . 
Der var ikke en stor årsag - i stedet var der flere sammen:
  • stress
  • hormonelle ubalancer
  • genetik
  • en usund livsstil
Nu - jeg havde ikke en tom del på min hovedbund. Mit hår var ret udtynding og faldende ud. Men hårtabet var meget alvorligt, tro mig. 
Jeg var gået fra et langt, tykt hår til et par hårstrenger. Så det var ikke noget mindre. 
2. Hvordan Follixin arbejdede: Jeg startede med 2 piller om dagen:
  1. I de første 2 uger var der ingen ændring.
  2. Fra 3. uge bemærkede jeg, at jeg ikke tabte så meget hår som normalt.
  3. Efter vask af mit hår var der mindre hår i vasken.
  4. Efter ca. 1 måned faldt mit hårtab meget.
  5. Jeg tabte nu omkring 10 hår / pr. Dag (hvilket er meget lille sammenlignet med 100 som før).
  6. Jeg bemærkede også, at jeg havde nogle baby hår i min forreste hårlinie.
Jeg fortsætter med at tage piller og efter 2 måneder, min hårtab stoppet næsten helt. 
Plus - jeg har bemærket, at mit eksisterende hår voksede op meget hurtigere. Måske 3 gange mere, for at give dig et nummer. 
Konklusion: Jeg havde ikke en skaldet plet eller et mandligt hårtab. Men Follixin lavede stadig mirakler for mig. 
Det reducerede mit hårtab næsten helt i 1-2 måneder. Så på dette tidspunkt er det det næstbedste hårtab produkt jeg ved.




# 4 - Andre meninger (10 ud af 10)


Som jeg sagde - delte jeg min erfaring med Follixin som kvinde.
Men dette supplement er hovedsagelig designet til mænd. Derfor er andre kunders meninger vigtige for at få en god ide om dette produkt. 
Og overraskende - jeg fandt meget få negative anmeldelser. 
Bemærk: Jeg betragtede kun autentiske anmeldelser, ikke generelle. 
Så her er hvad folk siger:
  1. For de fleste stoppede Follixin deres hårtab efter et par måneder.
  2. De sagde også, at det hjalp regrow nye hår.
  3. Jeg læser også nogle positive anmeldelser fra kvinder.
  4. Det lader til, at Follixin også kan fremskynde hårvækst for eksisterende hår.
Dybest set - dette supplement fungerer bedst for mennesker med skaldethed. 
Det er da du kan se den største forskel, fordi det regner dit hår ud af ingenting. 
Sikker på - du vil begynde at se resultater om et par måneder, men det er langt bedre end ingenting. 
Det virker dog også fantastisk for folk der vokser eksisterende hår. Alle disse positive anmeldelser er det bedste bevis.


# 5 - Pris (7 ud af 10)


Det er hovedårsagen til, at Follixin ikke er min # 1 anbefaling:
  • det er virkelig dyrt 
  • du kan få noget bedre til en billigere pris
Så lad mig fortælle, hvordan det handler om Follixins pris:
  1. En månedlig forsyning koster 49 dollars.
  2. De nævner det ikke hvor som helst, men du skal også betale $ 25 for fragt.
  3. Overraskende er denne pris den samme, uanset om du bor i USA eller andre steder.
  4. Så tilføj $ 25 til $ 49 indledende pris.

Hvis du laver beregningerne, betyder det omkring $ 75 per måned. 
Sikker - hvis du får en større pakke, kan du spare nogle penge. Men den endelige pris vil stadig være meget høj. 
Så det værste ved Follixins pris er, at du også skal betale $ 25 fragt - selv i USA. Det er ikke meget retfærdigt, hvis du spørger mig. 
Af denne grund er Follixin ikke min top anbefaling:
  • Du kan få et meget lignende tillæg for $ 25 per måned (plus fragt fra $ 4)
Tro mig, det er meget mere værd, fordi de grundlæggende arbejder det samme. Så jeg bruger hele tiden det andet produkt over Follixin, fordi det er langt billigere. 
At betale $ 27 i stedet for $ 75 er en stor forskel, hvis du spørger mig.




# 6 - Afsluttende konklusioner


Sådan kan jeg opsummere Follixin - i 3 konklusioner: 
# 1. Store ingredienser - ud af alle hårtabsudgifter jeg prøvede, kan Follixin have de bedste ingredienser:
  • hver ingrediens har en reel fordel for håret
  • de fleste har undersøgelser bagved
  • Jeg har ikke set alle disse stoffer sammen
Så for at være ærlig, er jeg ikke overrasket. Follixin er så effektiv. 
Det hele starter fra ingredienserne - og dets ingredienser er virkelig lovende. 
# 2. Kan gøre virkelige mirakler - hvis du ikke tror på mit ord, skal du tjekke alle de positive anmeldelser over hele internettet:
  • kan virkelig regrow hår (selv på en skaldet hovedbund)
  • reducerer hårtab helt om et par måneder
  • arbejder for både mænd og kvinder
Thing er - mere end 90% af de mennesker, der prøvede Follixin, var virkelig tilfredse. Jeg tror, ​​at det taler for sig selv. 
# 3. For dyrt - det er det eneste virkelige problem, jeg fandt ud af det:
  • en flaske koster $ 49
  • du skal også betale $ 25 for fragt (selv i USA)
  • det er i alt omkring $ 75 pr. måned
Nu - jeg ville personligt være villig til at betale den pris, hvis der ikke var noget bedre. 
Men i betragtning af at jeg forsøgte et supplement, der fungerer lige så godt og koster $ 27 samlet - jeg synes, det er ikke værd at betale $ 75 på Follixin. Medmindre du virkelig ikke har noget valg.


Min dom - er Follixin værd at købe?


Kort svar: Det afhænger af dit budget.
Det er helt sikkert et godt produkt - faktisk er det et af de bedste kosttilskud jeg forsøgte for hårtab:
  • faldt mit hårtab i cirka 1 måned
  • fik mit hår til at vokse måske 3 gange hurtigere
  • masser af positive anmeldelser
Men det eneste problem er, at det er meget dyrt. 
Ville jeg købe det igen ?: På dette tidspunkt, ikke rigtig - fordi jeg bruger noget billigere. 
Nu - jeg ville betale $ 75 om måneden på Follixin, hvis jeg ikke havde noget valg. 
Men der er et andet supplement med lignende ingredienser, der fungerer lige så godt. 
Den eneste forskel:
  • det koster omkring 27 dollar pr. flaske
  • denne pris inkluderer alle udgifter
Af denne grund er dette tillæg min # 1 anbefaling. Den eneste ulempe er, at den ikke afsendes i alle lande i verden. 
Så hvis du ikke kan finde den tilgængelig i din, er Follixin min top anbefaling. 
Ellers - jeg foretrækker det andet produkt, fordi det er billigere. 
Men alligevel - valget er alt sammen. Uanset hvilken af ​​disse 2 produkter du vælger, vil det sikkert reducere dit hårtab og vokse dit hår tilbage.

Няма коментари:

Публикуване на коментар