четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 hónap SZEMÉLYES Eredmények és hogyan működik


Itt az ideje a Follixin felülvizsgálatának - egy hajhullás- kiegészítésnek, ami tényleg lenyűgözött engem:
  • a haj teljesen visszaáll a teljesen kopasz területekről
  • valóban növeli a haj növekedését
  • mind a férfiak, mind a nők számára
Ezen a ponton ez az egyik legjobb ajánlása mindenkinek, aki vissza akar gyorsítani a hajat. 
De hadd mutassam meg a személyes eredményeket a Follixinnel, és miért dicsérem annyira.

Szóval menjünk a felülvizsgálathoz

Teljes név: Follixin hajhullás megoldási 
formák: csak tabletták (havi ellátás). 
Legjobb Aktuális ár: 49 dollár üvegenként 
Legolcsóbb hely: Follixin.com
Ajánlott: Bármilyen hajhullás - legyen az:
  • teljesen kopasz fejbőr
  • csak egy bizonyos érintett terület
  • a haj véget ér
Most - többnyire férfiaknak ajánlott. De nőként teszteltem, és nagyszerű eredményeket értem - így biztosan mindkettőre működik. 
Azt is észrevettem, hogy nagyszerű a hajnövekedés felgyorsítása.  
Tehát, ha nincs hajhullásod, de gyorsabban szeretnéd nőni a haját - ez a kiegészítő valóban segít. 
Értékelésem: 9.50 a 10-ből - Ez az egyik legjobb kiegészítő, amit próbáltam. 
Érdemes megvenni ?: Nem igazán - mert jobb alternatíva van. 
Follixin nagyszerű kiegészítője annak, hogyan működik, de ez nagyon drága. Ezért ajánlom ezt a terméket :
  • ugyanúgy működik
  • tartalmaz néhány kissé jobb összetevőt
  • de kevesebb, mint a fele
Tehát abban az esetben, ha nem kapod meg - csak akkor ajánlom a Follixint.

Amit szerettem róla

  • Kiváló összetevők (és nagy adagok)
  • A tabletták könnyen lenyelhetők
  • 1-2 hónap alatt teljesen csökkenti a hajhullást (az én esetemben)
  • A haj még kopasz fejbőrön is regresszi
  • Felgyorsítja a hajnövekedést jelentősen (az én esetemben körülbelül 3-szor)
  • Működik mind a férfiak, mind a nők számára
  • Sok pozitív értékelés és elégedett ügyfél
  • Hajók világszerte

Amit nem szerettem róla

  • Elég drága (49 dollár üvegenként)
  • 25 dollárt kell fizetnie a szállításért (az adó minden országban megegyezik)
  • Csak a hivatalos honlapon lehet megvásárolni
  • A címke szerint - a felhasználók 6% -a nem rendelkezik csodálatos eredményekkel




Follixin - Gyors áttekintés


Röviden, a Follixin egy hajhullás-kiegészítő, amelyet elsősorban férfiaknak terveztek. 
Mi teszi ezt különlegesnek? Ez egyike azon kevés kiegészítőknek, amelyeket megpróbáltam megőrizni ígéreteit. 
Más szóval - ez valóban működik, nem csak azt állítja, hogy dolgozik:
  • csökkenti a különböző tényezők (beleértve a genetikát is) által okozott hajhullást
  • új szőrszálakat regenerál - még kopasz foltokból is
  • felgyorsítja a haj növekedését jelentősen
De ne vesszük magamnak a szót. Az alábbiakban több hiteles véleményt fogok mutatni a férfi ügyfelektől. 
Azonban - a Follixin nagyszerűen működik a nők számára. Én magam teszteltem, így a tapasztalatokból beszélek. 
Ezért az egyik kedvenc termékem:
  • a haj kiszakad 
  • haj, ami nagyon lassan nő
  • nagyon vékony hajú nők
  • nők, akik gyorsabban akarják termeszteni a hajukat
So overall – it’s one of the few hair loss products that really worked.


Why It’s My #2 Recommendation For Hair Loss


To be honest – Follixin is one of the best supplements I tried.
However – it has one major downside: PRICE. 
  1. It’s very expensive overall. 
  2. You also have to pay $25 for shipping – no matter where you live.
  3. That means a monthly supply costs around $75.
On the other hand – you can get a very similar supplement for $27 (shipping included),which is more than half.
  • It works the same as Follixin
  • It actually has some slightly better ingredients
  • And it’s still a lot cheaper
Éppen ezért ez a legfőbb ajánlásom . 
Ez a termék azonban csak a világ mintegy 25 országában (USA, Ausztrália, Kanada, India, stb.) Szállít. 
Emiatt:
  • ha a 25 ország egyikében él, az olcsóbb alternatívát ajánlom
  • ha nem szállít az országodban, csak akkor ajánlom a Follixint




# 1 - Hozzávalók (10,80-ból 10)


Hogy őszinte legyek - a Follixin valószínűleg a legjobb hajhullás-kiegészítőkben láttam. 
De vessünk egy pillantást mindegyikre. 

1. Horsetail kivonat (100 mg) - ez a gyógynövény számos tanulmányt tartalmaz :
  • növeli a haj növekedését
  • sűrűsíti a hajszálakat
  • megakadályozza a haj elvékonyodását
100 mg valójában egy nagyon nagy adag - összehasonlítva azzal, amit más termékekben láttam. 
2. A csalán kivonata (100 mg) - a hajhullás megállításához szükségesnek tűnik:
  • blokkolja a DHT nevű hormonot
  • ez a hormon a hajhullásért felelős # 1
  • mivel a szintje csökken, így a hajhullás is
Véleményem szerint a csalán kivonat a Follixin legfontosabb összetevője. 
3. Hidrolizált kollagén fehérjék (50 mg) - növelik a keratin termelését. 
Hogyan segít ez? A haj többnyire keratinból készül, így ez az összetevő segít új hajszálak kialakításában. 
4. L-cisztein (40 mg) - csökkentheti a hajhullást is . 
5. C-vitamin (24 mg) - ez antioxidáns, így csökkenti a hajhullás külső okát (pl. Oxidatív stressz). 
6. Cink (10 mg) - ez egy másik lényeges összetevő:
Még az alap cink kiegészítők is befolyásolhatják a hajhullás mintáját. Itt tapasztalatokról beszélek. 
7. Niacin (7,35 mg) - néhány tanulmány ezen összetevőről csodálatos eredményeket kapott. 
Szerintük ez az anyag önmagában kétszer olyan gyorsan növelheti a haj növekedését. 
8. E-, B1-, B2-, B6-vitaminok - különböző előnyökkel is járnak a haj kiszáradásakor. 
9. Pantoténsav (3,08 mg) - ez valójában B5-vitamin:
  • serkenti az új szőrtüszőket
  • növeli a haj növekedési sebességét
  • új szőrszálakat épít fel
10. Cooper (0,72 mg) - ez egy másik ásványi anyag, amely a hajhulláshoz kapcsolódik. 
11. Biotin - ez az egyik legjobb vitamin a haj számára. Ez számos előnnyel - beleértve a haj növekedését és sűrítő. 
12. Folsav, B12-vitamin - mindketten növelik és felgyorsítják a hajnövekedést. 
KÖVETKEZTETÉS: Véleményem szerint ez az összetevők listája a második legjobb a hajhullás-kiegészítők között. 
Minden egyes összetevőnek valódi előnye van a hajhullásnak és számos klinikai vizsgálatnak. 
Ez csak Folexin, amely néhány jobb dolgot tartalmaz .


# 2 - Hogyan viselkedjünk (9.50-ből 10-ből)


Csakúgy, mint a legtöbb kiegészítés, a Follixin nagyon könnyen használható. 
Íme, mit mondhatok ebből a szempontból:
  1. A tabletták átlagos méretűek.
  2. Könnyen lenyelheti őket.
  3. Naponta 2 tablettát kell bevennie.
  4. A címke azt javasolja, hogy ételekkel vegyék be őket.
  5. Megpróbáltam őket megelőzni, de enyhe gyomorfájdalom van.
  6. Tehát azt javaslom, hogy akár étkezéssel, akár étkezés után vegye be.
  7. Elviheted őket együtt, vagy helyet adhatsz.
De véleményem szerint - a legjobb ütemezés a reggeli után, a másik pedig a vacsora után. 
Tehát ebből a szempontból ne aggódj. 
A tabletták könnyen lenyelhetők, és nem kell nagy számot szednie - mint más kiegészítőkkel.


# 3 - Saját eredmények (10-ből 10)


A Follixin az egyik leghatékonyabb termék volt, amit megpróbáltam - szó szerint.
1. Saját Háttér: Elegem szörnyű hajhullás az elmúlt 5 évben . 
Nem volt egyetlen fő oka - ehelyett többet összeállítottak:
  • feszültség
  • hormonális egyensúlyhiány
  • genetika
  • egészségtelen életmód
Most - nem volt üres részem a fejbőrömön. A hajam meglehetősen vékonyodott és kiesett. De a hajhullás nagyon súlyos volt, higgy nekem. 
Hosszú, vastag hajból egy hajszálra mentem. Tehát nem volt valami kicsi. 
2. Hogyan működött a Follixin: naponta két tablettával kezdtem:
  1. Az első 2 hétben nem történt változás.
  2. A 3. héttől észrevettem, hogy nem veszítem el olyan sok hajat, mint a szokásos.
  3. A hajam mosása után kevésbé voltak szőrszálak a mosogatóban.
  4. Körülbelül 1 hónap múlva a hajhullásom sokat csökkent.
  5. Napjainkban körülbelül 10 szőrzetet vesztettem el (ami nagyon kicsi, mint az előzőhez képest).
  6. Azt is észrevettem, hogy van egy kis szőrszőrem az első hajszálon.
Továbbra is beveszem a tablettákat, és 2 HÉT VÉGE után szinte teljesen leálltam a hajhullásom. 
Plusz - észrevettem, hogy a meglévő hajam sokkal gyorsabban nőtt fel. Talán 3-szor többet, hogy adjon egy számot. 
Következtetés: Nem volt kopasz foltom vagy férfi hajhullásom. De Follixin még mindig csodákat tett számomra. 
1-2 hónap alatt szinte teljesen csökkentette a hajhullást. Tehát ebben a pillanatban ez a második legjobb hajhullás termék.




# 4 - Egyéb vélemények (10-ből 10)


Mint mondtam - megosztottam tapasztalataimat Follixinnel, mint nővel.
De ez a kiegészítő többnyire férfiaknak készült. Ezért fontos, hogy más vásárlói vélemények megértsék a termék jó ötletét. 
Meglepő módon - nagyon kevés negatív véleményt találtam. 
Megjegyzés: Csak hiteles felülvizsgálatokat, nem általános jellegűeket tekintettem. 
Tehát itt van az, amit az emberek mondanak:
  1. A legtöbb esetben a Follixin néhány hónap múlva megállította hajhullását.
  2. Azt is elmondták, hogy segítette az új szőrszálakat.
  3. Olvastam néhány pozitív véleményt a nőkről.
  4. Úgy tűnik, hogy a Follixin is felgyorsíthatja a haj növekedését a meglévő hajban.
Alapvetően - ez a kiegészítés a legjobban a kopaszodás emberek számára működik. 
Ekkor láthatja a legnagyobb különbséget, mert a semmiből visszanyeri a hajait. 
Persze - néhány hónap múlva elkezd látni az eredményeket, de ez jobb, mint a semmi. 
Azonban ez is csodálatosan működik azok számára, akik már meglévő hajat termelnek. Mindezek a pozitív vélemények a legjobb bizonyíték.


# 5 - Ár (10-ből 7)


Ez a fő oka annak, hogy a Follixin nem az én # 1 ajánlásom:
  • ez nagyon drága 
  • valamivel jobbat kapsz egy olcsóbb áron
Hadd mondjam el, hogy a dolgok miként vonatkoznak a Follixin árára:
  1. Egy havi ellátás 49 dollárba kerül.
  2. Nem említik meg sehol, de 25 dollárért is kell fizetniük.
  3. Meglepő módon ez az ár ugyanaz, függetlenül attól, hogy az Egyesült Államokban vagy máshol él.
  4. Így hozzáadhatsz $ 25-t a 49 dollár kezdeti árához.

Ha a számításokat elvégzi, ez körülbelül 75 dollárt jelent havonta. 
Persze - ha nagyobb csomagot kap, pénzt takaríthat meg. De a végső költség még mindig nagyon magas lesz. 
Tehát a Follixin árának legrosszabb dolog az , hogy a 25 dolláros szállítást is meg kell fizetnie - még ebben az USA-ban is. Ez nem igazságos, ha kérdezel. 
Ezért a Follixin nem a legjobb ajánlásaim:
  • Nagyon hasonló összeget kaphatsz havonta 25 dollárért (plusz 4 dollár)
Higgyen el nekem, sokkal érdemesebb, mert alapvetően ugyanúgy működnek. Szóval folyamatosan használom a másik terméket a Follixin-nál, mert olcsóbb. 
A 27 dollár helyett $ 75 helyett nagy különbség van, ha megkérdezel.




# 6 - Végleges következtetések


Íme, hogyan összegezném a Follixint - a 3 következtetésben: 
# 1. Nagy összetevők - az összes hajhullás-kiegészítők közül próbáltam, a Follixin-nek lehetnek a legjobb összetevői:
  • minden összetevőnek valódi előnye van a hajnak
  • a legtöbb tanulmány mögött van
  • Nem láttam ezeket az anyagokat együtt
Hogy őszinte legyek, nem vagyok meglepve, hogy Follixin olyan hatékony. 
Mindez az összetevőktől kezdődik - és összetevői nagyon ígéretesek. 
# 2. Valódi csodákat hozhat - ha nem hiszed a szavamat, nézd meg az összes pozitív értékelést az interneten keresztül:
  • valóban regenerálhatja a hajat (még kopasz fejbőrön is)
  • néhány hónap alatt teljesen csökkenti a hajhullást
  • mind a férfiak, mind a nők számára
A dolog az, hogy a Follixin-t próbáltak több mint 90% -a elégedett volt. Azt hiszem, önmagáért beszél. 
# 3. Túl drága - ez az egyetlen igazi probléma, amit találtam róla:
  • egy üveg 49 dollárba kerül
  • 25 dollárt is fizetnie kell a szállításért (még az USA-ban is)
  • ez körülbelül 75 dollár havonta
Most - személyesen hajlandó lenne fizetni ezt az árat, ha nem lenne valami jobb. 
De figyelembe véve, hogy megpróbáltam egy olyan kiegészítést, amely ugyanolyan jól működik, és összesen 27 dollárba kerül - azt hiszem, nem érdemes 75 dollárt fizetni a Follixin-nél. Hacsak nincs igazán választásod.


Az én ítéletem - Follixin érdemes megvenni?


Rövid válasz: függ a költségvetéstől.
Ez minden bizonnyal nagyszerű termék - valójában ez az egyik legjobb kiegészítés, amit hajhullásért próbáltam:
  • körülbelül 1 hónap alatt csökkentem a hajhullámomat
  • a hajam 3-szor gyorsabban nőtt
  • sok pozitív értékelés
De az egyetlen probléma az, hogy tényleg drága. 
Megveszem újra ?: Ezen a ponton nem igazán - mert valami olcsóbbat használok. 
Most - 75 dollárt fizetnék havonta a Follixin-nél, ha nincs választásom. 
Ugyanakkor van még egy kiegészítő, hasonló összetevőkkel, amelyek ugyanolyan jól működnek. 
Az egyetlen különbség:
  • egy üvegenként körülbelül 27 dollárba kerül
  • ez az ár tartalmazza az összes költséget
Emiatt ez a kiegészítés az én # 1 ajánlásom. Az egyetlen hátránya, hogy nem szállít minden országban a világon. 
Tehát, ha nem találja meg az elérhetővé, a Follixin a legjobb ajánlásaim. 
Ellenkező esetben - jobban szeretem a másik terméket, mert olcsóbb. 
De mindenesetre - a választás mind a tiéd. Függetlenül attól, hogy melyik termék közül melyiket választja, biztosan csökkenti a hajhullást, és visszahozza a haját.

Няма коментари:

Публикуване на коментар