четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin İnceleme - 3 Ay KİŞİSEL Sonuçlar ve Nasıl Çalışır?


Bu zamanı benim Follixin inceleme - Bir saç dökülmesi beni gerçekten etkiledi takviyesi:
  • tamamen kel bölgelerden saç uzar
  • saç büyümesini gerçekten arttırır
  • erkekler hem de kadınlar için çalışıyor
Bu noktada, saçlarını geri / daha hızlı büyütmek isteyen herkes için en iyi önerilerimden biri. 
Fakat size Follixin ile olan kişisel sonuçlarımı ve neden bu kadar övdüğümü göstereyim .

Öyleyse Gözden Geçirme İçin Alalım

Tam İsim: Follixin Saç Dökülmesi Çözümü 
Formları: Sadece haplar (aylık teminat olarak gelir). 
En İyi Gerçek Fiyat: $ 49 şişe başına 
En ucuz Yer Alınacak Yer: Follixin.com Özel
Tasarım: Herhangi bir saç dökülmesi - varsa:
  • tamamen kel kafa derisi
  • sadece etkilenen belirli bir alan
  • saç dökülüyor
Şimdi - çoğunlukla erkekler için önerilir. Ama bunu bir kadın olarak test ettim ve harika sonuçlar elde ettim - bu yüzden kesinlikle her ikisi için de işe yarar. Saç büyümesini hızlandırmanın
harika olduğunu da fark ettim .  
Yani, saç dökülmeniz yoksa ancak saçınızı daha hızlı büyütmek istiyorsanız - bu takviye gerçekten yardımcı olacaktır. Puanım
: 9.50 10 - Bu denediğim en iyi takviyelerden biri. 
Worth Alying ?: Gerçekten değil - çünkü daha iyi bir alternatif var. 
Follixin nasıl çalıştığı konusunda harika bir ek, ancak gerçekten pahalı. Bu yüzden bunun yerine bu ürünü öneriyorum :
  • aynı çalışır
  • biraz daha iyi içerikler içerir
  • ancak yarısından az maliyeti
Bu yüzden alamıyorsan - sadece o zaman Follixin'i öneririm.

Bu konuda ne sevdim

  • Mükemmel malzemeler (ve oldukça yüksek dozlar)
  • Hapları yutmak kolaydır
  • 1-2 ay içerisinde tamamen saç dökülmesini azaltır (benim durumumda)
  • Kel saç derilerinde bile saçları düzeltir
  • Saç büyümesini önemli ölçüde hızlandırır (benim durumumda yaklaşık 3 kat)
  • Erkekler hem de kadınlar için çalışıyor
  • Birçok olumlu eleştiri ve memnun müşteri
  • Dünya çapında gemi

Ne Sevmedim?

  • Oldukça pahalı (şişe başına 49 ABD doları)
  • Ayrıca gönderiminiz için 25 $ ödemeniz gerekir (vergi herhangi bir ülkede aynıdır)
  • Sadece resmi web sitesinden satın alabilirsiniz.
  • Etikete göre - kullanıcıların% 6'sı şaşırtıcı sonuçlara sahip değil




Follixin - Hızlı Bir Bakış


Kısacası, Follixin çoğunlukla erkekler için tasarlanmış bir saç dökülmesi takviyesidir. 
Onu bu kadar özel yapan ne? O var O sözünü tutuyor çalıştı birkaç takviyeleri biri. 
Başka bir deyişle - BT GERÇEKTEN ÇALIŞIYOR, sadece çalıştığını iddia etmiyor:
  • farklı faktörlerin neden olduğu saç dökülmesini azaltır (genetik dahil)
  • yeni tüyleri geri alır - kel bölgelerden bile
  • saç büyümesini önemli ölçüde hızlandırır
Ama verilen sözümü alma. Size, erkek müşterilerden gelen otantik değerlendirmeleri aşağıda göstereceğim. 
Ancak - Follixin kadınlar için de harika çalışıyor. Kendim denedim, o yüzden deneyimden söz ediyorum. 
Bu sebeple en sevdiğim ürünlerden biri:
  • saç dökülüyor 
  • yavaş yavaş büyüyen saç
  • çok ince saçlı kadınlar
  • saçlarını daha hızlı büyütmek isteyen kadınlar
Genel olarak - gerçekten işe yarayan birkaç saç dökülmesi ürününden biri.


Neden Saç Dökülmesi İçin # 2 Önerim?


Dürüst olmak gerekirse - Follixin, denediğim en iyi takviyelerden biri. 
Ancak - önemli bir dezavantajı var: FİYAT. 
  1. Genel olarak çok pahalı. 
  2. Ayrıca, nerede yaşarsanız yaşayın, nakliye için 25 dolar ödemeniz gerekir.
  3. Bu, aylık tedarik maliyetinin 75 $ civarında olduğu anlamına gelir.
Öte yandan - $ 27 (kargo dahil) için benzer bir ek alabilirsiniz , bu da yarıdan fazladır.
  • Follixin ile aynı şekilde çalışır
  • Aslında biraz daha iyi malzemeler içeriyor
  • Ve hala çok daha ucuz
Bu yüzden en iyi tavsiyem . 
Bununla birlikte, bu ürün yalnızca dünyadaki 25 ülkede (ABD, Avustralya, Kanada, Hindistan vb.) Gönderilir. 
Bu yüzden:
  • Bu 25 ülkeden birinde yaşıyorsanız, daha ucuz bir alternatif öneriyorum
  • ülkenizde gönderilmiyorsa, ancak o zaman Follixin’i öneririm




# 1 - Malzemeler (10 üzerinden 9.80)


Dürüst olmak gerekirse - Follixin muhtemelen bir saç dökülmesi ekinde gördüğüm en iyi malzemelerden bazılarına sahip 
Ama her birine hızlıca bakalım. 

1. Atkuyruğu Ekstresi (100 mg) - bu bitkinin arkasında birkaç çalışma vardır :
  • saç büyümesini arttırır
  • saç tellerini kalınlaştırır
  • saçların incelmesini önler
100 mg, aslında diğer ürünlerde gördüğümle karşılaştırıldığında oldukça yüksek bir doz. 
2. Isırgan otu özü (100 mg) - saç dökülmesi durdurmak için gerekli gibi görünüyor:
  • DHT adlı bir hormonu engeller
  • Bu hormon saç dökülmesinden 1 numaralı sorumludur.
  • seviyesi azaldıkça saç dökülmesi de artar
Yani bence ısırgan otu özü, Follixin'in en önemli bileşenidir. 
3. Hidrolize Kollajen Proteinleri (50 mg) - keratin üretimini arttırır. 
Bu nasıl yardımcı olur? Saçlar çoğunlukla keratinden yapılır - bu nedenle bu madde yeni saç tellerinin yapımında yardımcı olur. 
4. L-Sistein (40 mg) - saç dökülmesini de azaltabilir . 
5. C Vitamini (24 mg) - bu bir antioksidandır, bu nedenle saç dökülmesinin dış nedenlerini azaltır (oksidatif stres gibi). 
6. Çinko (10 mg) - bu da diğer bir önemli bileşendir:
  • eksikliği büyük saç dökülmesine neden olur
  • İnsanların% 50'sinden fazlası (en azından) düşük
Temel Çinko takviyeleri bile saç dökülme düzeninizde fark yaratabilir. Burada deneyimden konuşuyorum. 
7. Niasin (7.35 mg) - bu içerikle ilgili yapılan bazı çalışmalar şaşırtıcı sonuçlar vermiştir. 
Onlara göre, bu madde tek başına saçınızın büyümesini iki kat daha hızlı yapabilir. 
8. E, B1, B2, B6 Vitaminleri - saç dökülmesinde de farklı yararları vardır. 
9. Panthotenik Asit (3.08 mg) - bu aslında B5 Vitamini:
  • yeni saç köklerini uyarır
  • saç büyüme hızını arttırır
  • yeni kıllar oluşturur
10. Cooper (0.72 mg) - saç dökülmesine bağlı başka bir mineraldir. 
11. Biotin - saçlar için en iyi vitaminlerden biridir. Saç büyümesi ve kalınlaşma dahil olmak üzerebirçok faydası vardır. 
12. Folik Asit, B12 Vitamini - saç büyümesini artırır ve hızlandırır. 
SONUÇ: Bence, bu madde listesi saç dökülmesi takviyeleri arasında en iyisidir. 
Her bir bileşenin saç dökülmesi ve bunun arkasındaki birçok klinik denemeler için gerçek bir faydası vardır. 
Sadece daha iyi şeyler içeren Folexin .


# 2 - Nasıl Alınmalı (10 üzerinden 9.50)


Tıpkı çoğu takviyede olduğu gibi, Follixin'in kullanımı gerçekten kolaydır. 
İşte bu açıdan söyleyebileceğim şey:
  1. Hapların büyüklüğü ortalamadır.
  2. Onları kolayca yutabilirsiniz.
  3. Günde 2 hap almanız gerekir.
  4. Etiket onları yiyecekle birlikte almanızı önerir.
  5. Onları daha önce almaya çalıştım, ama hafif bir karın ağrım var.
  6. Bu yüzden yedikten sonra veya yedikten sonra almanızı tavsiye ederim.
  7. Onları bir araya getirebilir veya uzatabilirsiniz.
Ama bence - en iyi program kahvaltıdan sonra biri ve akşam yemeğinden sonra diğeri olacak. 
Yani bu açıdan endişelenme. 
Hapların yutulması kolaydır ve diğer takviyeleri gibi - çok sayıda almanıza gerek yoktur.


# 3 - Sonuçlarım (10 üzerinden 10)


Follixin tam anlamıyla denediğim en etkili ürünlerden biriydi.
1. Geçmişim: Son 5 yıldır korkunç bir saç dökülmesi geçirdim. 
Büyük bir neden yoktu - bunun yerine, birkaç tane bir araya geldi:
  • stres
  • hormonal dengesizlikler
  • genetik
  • sağlıksız bir yaşam tarzı
Şimdi - kafa derimde boş bir kısım yoktu. Saçlarım inceliyor ve düşüyordu. Ama saç dökülmesi çok şiddetliydi, inan bana. 
Uzun, kalın bir saçtan birkaç saç teline gitmiştim. Yani küçük bir şey değildi. 
2. Follixin Nasıl Çalışıyor: Günde 2 hapla başladım:
  1. İlk 2 haftada değişiklik olmadı.
  2. 3. haftadan itibaren, her zamanki kadar çok saç kaybetmediğimi fark ettim.
  3. Saçlarımı yıkadıktan sonra lavaboda daha az kıl vardı.
  4. Yaklaşık 1 ay sonra saç dökülmem çok azaldı.
  5. Şimdi günde yaklaşık 10 kıl kaybediyordum (önceki gibi 100'e kıyasla çok azdı).
  6. Ayrıca ön saç çizgimde bebek kılları olduğunu fark ettim.
Hapları almaya devam ediyorum ve 2 AY SONRA, saç dökülmem neredeyse tamamen durdu. 
Artı - Mevcut saçlarımın çok daha hızlı büyüdüğünü fark ettim. Belki 3 kat fazla, sana bir numara vermek için. 
Sonuç: Kel bir nokta veya erkek saç dökülmesi yoktu. Fakat Follixin hala benim için mucizeler yarattı. 
Saç dökülümü 1-2 ayda neredeyse tamamen azalttı. Yani bu noktada, bildiğim en iyi ikinci saç dökülmesi ürünü.




# 4 - Diğer Görüşler (10 üzerinden 10)


Dediğim gibi - kadın deneyimimi Follixin ile paylaşmıştım.
Ancak bu ek çoğunlukla erkekler için tasarlanmıştır. Bu nedenle, diğer müşterilerin görüşlerini bu ürün hakkında iyi bir fikir edinmek için şart. 
Ve şaşırtıcı bir şekilde - çok az olumsuz değerlendirme buldum. 
Not: Genel değerlendirmeleri değil sadece otantik değerlendirmeleri düşündüm. 
İşte insanların söyledikleri:
  1. Çoğu için, Follixin birkaç ay sonra saç dökülmesini durdurdu.
  2. Ayrıca yeni tüylerin çıkmasına yardımcı olduğunu söylediler.
  3. Ayrıca kadınlardan bazı olumlu eleştiriler okudum.
  4. Follixin'in mevcut saçlar için saç büyümesini de hızlandıracağı görülüyor.
Temel olarak - bu ek, kellikli insanlar için en iyi sonucu verir. 
İşte o zaman en büyük farkı görebiliyorsunuz, çünkü saçınızı hiçbir şeyden temizlemiyor. 
Elbette - sonuçları birkaç ay içinde görmeye başlayacaksınız, ancak bu hiç olmamasından çok daha iyi. 
Bununla birlikte, mevcut saçları büyüten insanlar için harika çalışıyor. Tüm bu olumlu yorumlar en iyi kanıtı.


# 5 - Fiyat (10 üzerinden 7)


Follixin’in 1 numaralı önerim olmamasının ana nedeni budur:
  • gerçekten pahalı 
  • daha ucuz bir fiyata daha iyi bir şey alabilirsiniz
Follixin'in fiyatı ile ilgili işlerin nasıl olduğunu söyleyeyim:
  1. Aylık bir tedarik 49 dolar.
  2. Hiçbir yerde bahsetmiyorlar, ancak nakliye için 25 $ ödemeniz gerekiyor.
  3. Şaşırtıcı bir şekilde, bu fiyat ABD'de veya başka bir yerde yaşıyor olsanız da aynı.
  4. Bu yüzden 49 $ ilk fiyatına 25 $ ekleyin.

Hesaplamaları yaparsanız, bu ayda 75 dolar civarında demektir. 
Tabii - eğer daha büyük bir paket alırsanız, biraz tasarruf edebilirsiniz. Ancak son maliyet hala çok yüksek olacak. 
Follixin'in fiyatı ile ilgili en kötü şey , bu ABD'de bile 25 dolarlık nakliye ücretini ödemeniz gerektiği. Bana sorarsan bu hiç adil değil. 
Bu nedenle Follixin en iyi tavsiyem değil:
  • Ayda 25 $ 'a çok benzer bir ek alabilirsiniz (artı 4 $ nakliye)
İnan bana, buna çok daha fazla değer çünkü temelde aynı şekilde çalışıyorlar. Bu yüzden sürekli Follixin'deki diğer ürünü kullanıyorum çünkü bu daha ucuz. 
Bana sorarsan, 75 dolar yerine 27 dolar vermek büyük bir fark.




# 6 - Son Sonuçlar


İşte Follixin'i şu şekilde özetlerdim - 3 sonuçta: 
# 1. Harika Malzemeler - denedim tüm saç dökülmesi takviyeleri dışında, Follixin en iyi malzemelere sahip olabilir:
  • Her içeriğin saç için gerçek bir faydası vardır.
  • çoğu arkasındaki çalışmaları var
  • Bütün bu maddeleri birlikte görmedim
Dürüst olmak gerekirse, Follixin'in bu kadar etkili olmasına şaşırmadım. 
Her şey içerikten başlar - ve içerik gerçekten umut vericidir. 
# 2. Gerçek Mucizeler Yapabilir - eğer sözüme inanmıyorsanız , İnternet üzerindeki tüm olumlu eleştirilere göz atın:
  • Gerçekten saçları büyütür (kel saç derisinde bile)
  • birkaç ay içinde tamamen saç dökülmesini azaltır
  • erkekler hem de kadınlar için çalışıyor
Şey - Follixin'i deneyenlerin% 90'ından fazlası gerçekten memnun kalıyordu. Bence kendisi için konuşuyor. 
3.. Çok Pahalı - bu konuda bulduğum tek gerçek sorun:
  • bir şişe 49 dolar
  • ayrıca nakliye için 25 ABD Doları ödemek zorundasınız (ABD’de bile)
  • ayda toplam 75 dolar
Şimdi - eğer daha iyi bir şey olmasaydı şahsen bu bedeli ödemeye razı olurdum. 
Ancak , iyi çalışan ve toplamda 27 dolara mal olan bir eki denediğimi düşünürsek, Follixin’de 75 Dolar ödemeye değmez. Tabii gerçekten seçeneğin yoksa.


Kararım - Follixin Satın Almaya Değer mi?


Kısa cevap: Bütçenize bağlı.
Kesinlikle harika bir ürün - aslında, saç dökülmesini denediğim en iyi takviyelerden biri:
  • saç dökülme yaklaşık 1 ay azaldı
  • saçlarımın 3 kat daha hızlı büyümesini sağladı
  • çok sayıda olumlu yorumlar
Ancak tek sorun bunun gerçekten pahalı olması. 
Tekrar Satın Alabilir miyim ? : Bu noktada, gerçekten değil - çünkü daha ucuz bir şey kullanıyorum. 
Şimdi, eğer başka seçeneğim olmasaydı, Follixin'e ayda 75 dolar ödeyecektim. 
Ancak, aynı şekilde çalışan benzer bileşenlerle birlikte başka bir ek var. 
Tek fark:
  • şişe başına yaklaşık 27 $ maliyeti
  • bu fiyat tüm masrafları içerir
Bu nedenle, bu ek benim # 1 tavsiyem. Tek dezavantajı, dünyadaki her ülkede gemi olmamasıdır. 
Eğer sizinkinde bulamazsanız, Follixin en iyi tavsiyem. 
Aksi takdirde - diğer ürünü tercih ederim çünkü daha ucuz. 
Ama yine de - seçim sizin. Bu 2 üründen hangisini seçerseniz seçin, kesinlikle saç dökülmenizi azaltıp saçınızı tekrar uzatacaktır.

Няма коментари:

Публикуване на коментар