четвъртък, 11 април 2019 г.

Follixin Review - 3 kuud ISIKLIKUD Tulemused ja kuidas see toimib


Mul on aeg minu Follixini ülevaatusele - juuste väljalangemise lisale, mis mul tõesti muljet avaldas:
  • kasvab juuksed täielikult kalju piirkondadest
  • tõesti suurendab juuste kasvu
  • töötab nii meestele kui naistele
Siinkohal on see üks minu parimaid soovitusi kõigile, kes tahavad juuksed tagasi kasvatada. 
Aga lubage mul näidata teile oma isiklikke tulemusi Follixiniga ja miks ma seda nii palju kiidan.

Nii et lähme ülevaatesse

Täisnimi: Follixin juuste väljalangemise lahenduse 
vormid: ainult pillid (tarnitakse igakuiselt). 
Parim tegelik hind: 49 $ pudeli kohta 
Odavaim koht ostmiseks: Follixin.com
Mõeldud: mistahes juuste väljalangemine - kas teil on:
  • täiesti kiilas peanahk
  • ainult teatud piirkonnas
  • juuste otsad kukuvad välja
Nüüd - see on enamasti soovitatav meestele. Aga ma katsetasin seda naisena ja mul oli suurepäraseid tulemusi - nii et see toimib kindlasti mõlemale. 
Samuti märkasin, et see on hea juuste kasvu kiirendamiseks.  
Seega, kui sul ei ole juuste väljalangemist, kuid soovite oma juukseid kiiremini kasvatada - see aitab tõesti kaasa. 
Minu hinnang: 9.50 / 10 - see on üks parimaid täiendusi, mida ma proovisin. 
Väärib ostmist?: Ei ole tõesti - sest seal on parem alternatiiv. 
Follixin suurepärane täiendus mõttes, kuidas see toimib, kuid see on tõesti kallis. Sellepärast soovitan seda toodet selle asemel :
  • see toimib sama
  • sisaldab mõningaid veidi paremaid koostisosi
  • kuid see maksab alla poole
Nii et kui sa seda ei saa - ainult siis soovitan Follixini.

Mida ma sellest meeldis

  • Suurepärane koostisosa (ja üsna suured annused)
  • Tabletid on kerge alla neelata
  • Vähendab juuste väljalangemist täielikult 1-2 kuu jooksul (minu puhul)
  • Taastab juuksed isegi kiilaspeale
  • Kiirendab oluliselt juuste kasvu (minu puhul umbes 3 korda)
  • Töötab nii meestele kui naistele
  • Paljud positiivsed arvustused ja rahulolevad kliendid
  • Laevad üle maailma

Mida ma ei meeldinud sellest

  • Päris kallis ($ 49 pudeli kohta)
  • Sa pead ka tasuma $ 25 saadetise eest (maks on ühes riigis ühesugune)
  • Seda saab osta ainult ametlikul veebilehel
  • Märgistuse järgi ei ole 6% kasutajatest hämmastavaid tulemusi




Follixin - kiire ülevaade


Varsti on Follixin juuste väljalangemine, mis on mõeldud peamiselt meestele. 
Mis teeb selle nii eriliseks? See on üks vähestest lisadest, mida ma püüdsin oma lubadusi säilitada. 
Teisisõnu - see tõesti töötab, see ei nõua ainult töötamist:
  • vähendab erinevate tegurite (sealhulgas geneetika) põhjustatud juuste väljalangemist
  • taaskasutab uusi karvu - isegi kalju laigud
  • kiirendab juuste kasvu märkimisväärselt
Aga ärge võtke oma sõna enesestmõistetavaks. Ma näitan sulle allpool mitmeid autentseid kommentaare meeste klientidelt. 
Kuid Follixin töötab ka naistele. Ma olen seda ise katsetanud, nii et ma räägin kogemustest. 
Sel põhjusel on see üks minu lemmiktoodetest:
  • juuksed kukuvad välja 
  • juuksed, mis kasvavad tõesti aeglaselt
  • väga õhukeste juustega naised
  • naised, kes tahavad oma juukseid kiiremini kasvatada
Nii et üldiselt - see on üks vähestest juuste väljalangemise toodetest, mis tõesti töötasid.


Miks see on minu # 2 soovitus juuste väljalangemiseks


Ausalt öeldes - Follixin on üks parimaid toidulisandeid, mida ma proovisin. 
Kuid sellel on üks suur negatiivne külg: PRICE. 
  1. Üldiselt on see väga kallis. 
  2. Sa pead maksma ka $ 25 eest - olenemata sellest, kus sa elad.
  3. See tähendab, et igakuine tarne maksab umbes 75 dollarit.
Teiselt poolt - saad väga sarnase lisatasu $ 27 eest (kaasa arvatud laevandus), mis on üle poole.
  • See toimib nagu Follixin
  • See sisaldab tegelikult mõningaid paremaid koostisosi
  • Ja see on veel palju odavam
Sellepärast on see minu parim soovitus . 
Sellegipoolest saadab see toode ainult umbes 25 maailma riigis (USA, Austraalia, Kanada, India jne). 
Sel põhjusel:
  • kui te elate ühes neist 25 riigist, soovitan ma odavamat alternatiivi
  • kui see ei suuda oma riigis laeva saata, siis soovitan ainult Follixini




# 1 - Koostisosad (9,80 10-st)


Ausalt öeldes - Follixinil on ilmselt mõned parimad koostisosad, mida olen näinud juuste väljalangemise lisas. 
Aga vaatame igaüks kiiresti. 

1. Horsetaili ekstrakt (100 mg) - sellel ürdil on mitu uuringut :
  • suurendab juuste kasvu
  • pakseneb juuste kiud
  • takistab juuste hõrenemist
100 mg on tegelikult päris suur annus - võrreldes teiste toodetega. 
2. Nõgesekstrakt (100 mg) - see tundub olevat oluline juuste väljalangemise peatamiseks:
  • blokeerib hormooni DHT
  • see hormoon on juuste väljalangemise eest vastutav # 1
  • kui selle tase väheneb, siis ka juuste väljalangemine
Nii et minu arvates on nõgesekstrakt Follixini kõige olulisem koostisosa. 
3. Hüdrolüüsitud kollageenvalgud (50 mg) - need suurendavad keratiini tootmist. 
Kuidas see aitab? Juuksed on valmistatud peamiselt keratiinist - nii aitab see koostisosa luua uusi juuksekihte. 
4. L-tsüsteiin (40 mg) - see võib vähendada ka juuste väljalangemist . 
5. C-vitamiin (24 mg) - see on antioksüdant, nii et see vähendab juuste väljalangemise põhjuseid (nagu oksüdatiivne stress). 
6. Tsink (10 mg) - see on veel üks oluline koostisosa:
  • puudus põhjustab suurt juuste väljalangemist
  • üle 50% inimestest on (vähemalt) väike puudus
Isegi põhilised tsinklisandid võivad muuta juuste väljalangemise mustrit. Ma räägin siin kogemusest. 
7. Niatsiin (7,35 mg) - mõned uuringud selle koostisosa kohta olid suurepärased. 
Nende sõnul võib see aine üksi muuta teie juuste kasvu kaks korda kiiremaks. 
8. Vitamiinid E, B1, B2, B6 - neil on ka erinevad eelised juuste väljalangemiseks. 
9. Pantoteenhape (3,08 mg) - see on tegelikult vitamiin B5:
  • stimuleerib uusi karvanääpse
  • suurendab juuste kasvu kiirust
  • tekitab uusi karvu
10. Cooper (0,72 mg) - see on teine ​​mineraal, mis on seotud juuste väljalangemisega. 
11. Biotiin - see on üks parimaid vitamiine juustele. Sellel on mitmeid eeliseid, sealhulgas juuste kasvu ja paksenemist. 
12. Foolhape, vitamiin B12 - nad suurendavad ja kiirendavad juuste kasvu. 
JÄRELDUS: Minu arvates on see koostisosade nimekiri teine ​​juuste väljalangemise täiendus. 
Igal koostisosal on juuste väljalangemise ja paljude kliiniliste uuringute tegelik kasu. 
See on ainult Folexin, mis sisaldab mõningaid paremaid asju .


# 2 - kuidas seda teha (9.50 10-st)


Just nagu enamik toidulisandeid, on Follixin väga lihtne kasutada. 
Siin on see, mida ma sellest seisukohast öelda saan:
  1. Pillid on keskmise suurusega.
  2. Neid on lihtne neelata.
  3. Sa pead võtma 2 tabletti päevas.
  4. Märgistuses soovitatakse neid toiduga kaasa võtta.
  5. Üritasin neid enne, aga ma sain kerge kõhuvalu.
  6. Nii et ma soovitan seda kas söögiga koos või pärast seda võtta.
  7. Võite neid kokku võtta või tühistada.
Kuid minu arvates oleks parim ajakava üks hommikusöögi järel ja teine ​​pärast õhtusööki. 
Nii et sellest vaatenurgast ärge muretsege. 
Tabletid on kergesti alla neelatavad ja te ei pea võtma suurt hulka - nagu ka teiste toidulisanditega.


# 3 - Minu tulemused (10 10st)


Follixin oli üks tõhusamaid tooteid, mida ma proovisin - sõna otseses mõttes.
1. Minu taust: Mul on viimase viie aasta jooksul olnud kohutav juuste väljalangemine . 
Peamine põhjus ei olnud - selle asemel oli mitu kokku pandud:
  • stressi
  • hormonaalne tasakaalustamatus
  • geneetika
  • ebatervislik elustiil
Nüüd - mul ei olnud peanahal tühja osa. Minu juuksed olid üsna hõrenevad ja kukkusid välja. Aga juuste väljalangemine oli väga raske, uskuge mind. 
Ma olin läinud pikast, paksast juuksest paar juuksekihti. Nii et see polnud midagi vähest. 
2. Kuidas Follixin töötas: alustasin 2 tabletiga päevas:
  1. Esimesel 2 nädalal ei toimunud muutusi.
  2. Alates 3. nädalast märkasin, et ma ei kaotanud nii palju juukseid kui tavaliselt.
  3. Pärast juuste pesemist oli pesumasinas vähem karvu.
  4. Umbes 1 kuu pärast vähenes mu juuste väljalangemine palju.
  5. Ma kaotasin nüüd umbes 10 karvad / päevas (mis on tõesti vähe, võrreldes 100-ga nagu varem).
  6. Samuti märkasin, et minu eesmises juuksepiirkonnas oli mul lapse karvad.
Jätkan pillide võtmist ja pärast 2 kuud, peatus mu juuste väljalangemine peaaegu täielikult. 
Plus - märkasin, et minu olemasolevad juuksed kasvasid palju kiiremini. Võib-olla 3 korda rohkem, et anda teile number. 
Järeldus: Mul ei olnud kiilasilma ega meeste juuste väljalangemist. Aga Follixin tegi ikka veel imesid. 
See vähendas mu juuste väljalangemist peaaegu 1-2 kuu jooksul. Nii et praegu on see teine ​​parim juuste väljalangemise toode, mida ma tean.




# 4 - muud arvamused (10-st 10-st)


Nagu ma ütlesin - jagasin oma kogemusi Follixiniga naisena.
Kuid see lisa on mõeldud peamiselt meestele. Sellepärast on selle toote hea idee saamiseks teiste klientide arvamused väga olulised. 
Ja üllatavalt - leidsin väga vähe negatiivseid kommentaare. 
Märkus: ma pidasin ainult autentseid kommentaare, mitte üldisi. 
Nii et siin on see, mida inimesed ütlevad:
  1. Enamikel juhtudel lõpetas Follixin juuste väljalangemise mõne kuu pärast.
  2. Nad ütlesid ka, et aitas taastada uusi karvu.
  3. Lugesin ka positiivseid kommentaare naistelt.
  4. Tundub, et Follixin võib kiirendada ka juuste kasvu.
Põhimõtteliselt - see lisa sobib kõige paremini kiilaspäisuga inimestele. 
See on siis, kui näete suurimat erinevust, sest see vähendab juukseid mitte midagi. 
Muidugi - hakkate nägema tulemusi mõne kuu pärast, kuid see on parem kui mitte midagi. 
Kuid see töötab ka hämmastavalt inimestele, kes kasvavad olemasolevaid juukseid. Kõik need positiivsed ülevaated on parim tõend.


# 5 - Hind (7 10st)


See on peamine põhjus, miks Follixin ei ole minu # 1 soovitus:
  • see on tõesti kallis 
  • Te saate odavama hinnaga midagi paremat
Nii et lubage mul öelda, kuidas asjad on seotud Follixini hinnaga:
  1. Üks igakuine tarne maksab $ 49.
  2. Nad ei maini seda kuskil, kuid sa pead maksma ka 25 dollarit.
  3. Üllatavalt on see hind sama, kas elate USA-s või kusagil mujal.
  4. Lisage seega $ 25 $ 49 alghinnale.

Kui teete arvutused, tähendab see umbes 75 dollarit kuus. 
Muidugi - kui saad suurema paki, saate raha säästa. Kuid lõplik maksumus on endiselt väga suur. 
Nii et Follixini hinna kõige halvem on see, et peate maksma ka $ 25 laevaliikluse - isegi selles USAs. See ei ole väga õiglane, kui sa mind küsid. 
Sel põhjusel ei ole Follixin minu parim soovitus:
  • Saate väga sarnase lisatasu $ 25 eest kuus (pluss $ 4 saatmine)
Uskuge mind, see on seda väärt, sest nad töötavad põhimõtteliselt sama. Nii et ma kasutan pidevalt teist toodet Follixini üle, sest see on odavam. 
$ 27 asemel $ 27 maksmine on suur erinevus, kui sa mind küsid.




# 6 - Lõppjäreldused


Järgnevalt kirjeldan Follixini - 3 järelduses: 
# 1. Suured koostisosad - kõikidest juuste väljalangemise lisanditest, mida ma proovisin, võibFollixinil olla parimad koostisained:
  • igal koostisosal on juustele reaalne kasu
  • enamikel on uuringuid taga
  • Ma pole neid aineid kokku näinud
Ausalt öeldes ei ole ma üllatunud, et Follixin on nii tõhus. 
Kõik algab koostisosadest - ja selle koostisosad on tõesti paljutõotavad. 
# 2. Saab teha tõelisi imesid - kui sa ei usu minu sõna, vaadake kõiki neid positiivseid kommentaare üle kogu Interneti:
  • võib tõesti juuksed taastada (isegi kiilas peanahal)
  • vähendab mõne kuu jooksul täielikult juuste väljalangemist
  • töötab nii meestele kui naistele
Asi on - üle 90% Follixini proovinud inimestest olid tõesti rahul. Ma arvan, et see räägib enda eest. 
# 3. Liiga kallis - see on ainus tõeline probleem, mida ma selle kohta leidsin:
  • üks pudel maksab $ 49
  • sa pead maksma ka $ 25 eest (isegi USAs)
  • see on kokku umbes 75 dollarit kuus
Nüüd - ma isiklikult tahaksin seda hinda maksta, kui midagi ei oleks parem. 
Kuid arvestades, et ma proovisin täiendada, mis toimib sama hästi ja maksab 27 dollarit kokku - ma arvan, et Follixini eest ei ole väärt 75 dollarit. Kui teil pole mingit valikut.


Minu otsus - kas Follixin on väärt ostmist?


Lühike vastus: See sõltub teie eelarvest.
See on kindlasti suurepärane toode - tegelikult on see üks parimaid juuste väljalangemise proovisid:
  • vähendas mu juuste väljalangemist umbes 1 kuu jooksul
  • mu juuksed kasvasid ehk 3 korda kiiremini
  • palju positiivseid kommentaare
Kuid ainus probleem on see, et see on tõesti kallis. 
Kas ma ostan selle uuesti ?: Siinkohal, mitte tegelikult - sest ma kasutan midagi odavamat. 
Nüüd - maksaksin Follixinile 75 dollarit kuus, kui mul pole valikut. 
Siiski on olemas veel üks lisand, millel on sarnased koostisosad, mis toimivad sama hästi. 
Ainus erinevus:
  • see maksab umbes 27 dollarit pudeli kohta
  • see hind sisaldab kõiki kulusid
Sel põhjusel on see lisa minu # 1 soovitus. Ainus negatiivne külg on see, et see ei toimu igas maailma riigis. 
Nii et kui sa ei leia seda sinu jaoks kättesaadavaks, on Follixin minu parim soovitus. 
Vastasel juhul eelistan teist toodet, sest see on odavam. 
Aga ikkagi - valik on sinu oma. Ükskõik milline neist kahest tootest valite, vähendab see kindlasti juuste väljalangemist ja kasvatab juukseid tagasi.

Няма коментари:

Публикуване на коментар